|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat hele Ensiferum mag van mij sowieso wegblijven. |
|
kut edit. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-07-2011 12:28] =) |
|
quote: Lahegru en Murefisne? |
|
|
|
Bareuh... |
|
Zoekt er nog iemand vervoer vanuit Enschede of Groningen, er is nog 1 plaats in het busje over. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 27-07-2011 16:46] |
|
Kom je nou mee..... =) |
|
Nee, ruim twee uur geleden. |
|
. Maar ja vervoer en kaartje voor een mooi prijsje! =) |
|
And have fun of course. |
|
quote: Ja? Wie gaat er niet dan? |
|
Ik |
|
quote: Dat is ze |
|
Aangezien wij toch niet heen kunnen heb ik nog 2 kaarten te koop. Ze zijn af te halen in Assen of eventueel Groningen. En misschien kan ik ook nog wel regelen dat ze meegenomen worden naar PartySan zodat je ze daar van een of andere zmer kan overnemen. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben ook benieuwd naar de nieuwe locatie. |
|
Oh, wist niet dat het op een nieuwe locatie is ditmaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het is bij Schlotheim (airport) i.p.v. in Bad Berka dit jaar. |
|
quote: Aww jammer |
|
Zo zeg, die ene fouillerende security gast was écht lekker. At The Gates was ook geniaal trouwens. En het was gezellig. En meer dingen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Wat een GEWELDIGE recensie! Gelukkig weet ik nu PRECIES wat ik allemaal heb moeten missen |
|
quote: Nou, maar we hebben je wel heel erg gemist hoor Erwin! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
I know... was er graag bij geweest. Helemaal nu ik vernam dat op het werk voor zekere personen die zogenaamde regels ineens WEL konden worden aangepast/omzeild. Maar ze zijn nog niet klaar met mij daar! |
|
Dat is kut ja. Latere recencies volgen wel maar ben nu nog beetje gaar. 3,5 uur geslapen en 5 en half uur in auto zitten enzo. maar beste bands waren voor mij At The Gates, Enslaved, Negura Bunget, Triptykon en Nachtmystium. Primordial was ook gaaf maar had helaas een abominabel geluid en dat gold voor de meeste bands. Gelukkig had de wind het podium donderdag gesloopt zodat die bands allemaal in de tent speelden wat wel gunstig was voor het geluid. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |