|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh die heb ik dan even gemist in het verleden denk ik. Maar ja ik douche toch meestal niet op festivals |
|
Het gaat mij ook vooral om het vermijden van de dixies |
|
Die wil iedereen vermijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Precies, dus zijn die bandjes ideaal. |
|
quote: Is dat heus? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja, en dat kost geloof ik 4 euro of zoiets debiels. Waardoor je je afvraagt waarom niet standaard iedereen dat heeft. Maar blijkbaar het merendeel niet want er staan ook niet zulke debiele wachtrijen als op wacken. |
|
quote: Kom je nu ook? |
|
Ik hoef alleen nodig maar vrienden te zoeken! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het moet van de tweede editie van GMM geweest zijn dat ik nog naar een groot metalfest ben gegaan. Maar wellicht wil ik me dit jaar wagen aan PSOA. Aangezien het hier vol experts zit: - er is geen schema, maar komen er donderdag ook goede bands, of zijn het vooral "opvullers" die dag? - voldoende hotelmogelijkheden in de buurt? |
|
Tuurlijk komen er donderdag ook goede bands. Het festival is donderdag t/m zaterdag, en de bands (inclusief headliners) zijn gewoon verdeeld over die 3 dagen. Hotels moet je maar op de site kijken ofzo, want Party San is dit jaar voor het eerst op een nieuwe locatie, dus dat kan denk ik niemand je vertellen. |
|
Ha, ik zie dat het relatief kort bij Erfurt is. Daar hebben we eens moeten spelen en ook overnacht. |
|
quote: Tis toch allemaal hersenloos, dat death metal gedoe.. oh,.. Morbid Angel met Industrial invloeden... haha.. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Dear drinking sports fans! During the next edition of PARTY.SAN OPEN AIR we want to take a bit care about your physical fitness. As sports in general and metal do not fit that much it was a pretty difficult search to find a balanced type of sport. Well, despite all the difficulties we have selected the mighty FLUNKYBALL for you folks. All we need is 16 teams of 5 men which are fit in the fields of high-speed running, ball games and beer drinking. Attached to this News you find all necessary instructions needed to play FLUNKYBALL! To do list: Find a team out of 5 people. Apply now and send a e.mail to: flunkyball@party-san.de !!! We will inform the teams which can take part at the PSOA FLUNKYBALL LEAGUE Appear at the mentioned date below and play your games. Date: Friday the 12th of august, 10:00am Place: Party.San beer tent PARTY.SAN provides: beer, balls and the judge All competitors will get a PARTY.SAN OPEN AIR FLUNKYBALL-SHIRT! The winning teams will receive a cup and CHAMPION Shirts. Let´s get it on! Mit freundlichen Grüßen Party.San Open Air www.party-san.de |
|
quote: Je wordt er alleen maar moe van, dan kun je beter uitslapen Doe je zelf wel mee? Ik kom dit jaar met een club van 6. |
|
Cool, Heidevolk speelt zie ik! De eerste Nederlandse band die de metal-heteroseksualiteitsprijs drie maal op rij gewonnen heeft (2006 - 2009). Not. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Wat een debiel gedoe, dat flunkyball Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee ik doe niet mee aan Flunkyball want ik kan kan niet zoveel bier drinken |
|
quote: Als er 80 debielen daar op het veld staan, is het 'smorgens lekker rustig op de camping. ik ben voor! |
|
Helemaal gelijk in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ze denken zeker dat ze Wacken zijn met al die ongein |
|
Zijn er lieve mensen die een plek in de auto hebben en langs Amsterdam rijden? Ik kan ook naar Utrecht CS komen als dat nodig is. =) |
|
quote: Als je richting Almelo komt ws wel |
|
quote: Tof, maar dan ben ik bijna 40 euri aan reiskosten kwijt en dan nog benzine.. =) |
|
Is dat niet beter dan er helemaal niet aankomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |