|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. heb bepaald bedrag en daar wil ik niet overheen. Klaar!! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-06-2011 0:25] =) |
|
quote: Ik vraag toch niet of ik geld kan lenen? Meerijden waar ik dus wel gewoon mijn deel aan de benzine betaal zoals ik altijd doe dus.. Als ik geen beperkingen had dan kan ik net zo goed naar Antwerpen gaan en vandaar met vrienden meerijden...duh. En mijn vraagstelling lijkt mij toch wel duidelijk, anders had ik er wel bijgezet dat ik naar elk station in nederland kan treinen.. pff. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-06-2011 18:44] =) |
|
Haha beperking sorry |
|
Ha ik heb zojuist een reservering geplaatst voor het meest briljante kamp op de camping. stuk of 40 duitsers, waarvan de helft vrienden van mij, bij elkaar op een stukkie gras.. dit kan alleen maar heel erg fout gaan en leuk worden tegelijkertijd |
|
quote:Je kunt op marktplaats vaak 40% kortingskaartjes voor de trein vinden, voor maar een euro of 2. Of overweeg een dagkaartje van blokker of iets anders(altijd wel ergens een aanbieding). Dan wordt naar Almelo komen een stuk goedkoper. |
|
quote: Reserveren? Vorig jaar hoefde(of kon?) je toch nergens te reserveren? |
|
Nee hoeft ook niet hoor Maar een vriend van mij is bevriend met de organisator ofzoiets (geen idee hoe het precies zit), maar die heeft in ieder geval kunnen regelen dat er een stukkie wordt afgezet zodat we allemaal bij elkaar kunnen staan Super chill, geen gedoe met zelf stukjes afzetten en plekjes vrijhouden en duitsers wegjagen enzo |
|
Ik ga! [/zachteG] |
|
Welke dag gaan jullie Ingrid? Wij komen denk ik woensdagmiddag met de clan Groningers |
|
quote:Heb jij niet dinsdag nog ergens een bbq ofzo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Joe! Ik denk ook woensdagochtend of middag. Ik moet het eem afwachten wat er geregeld wordt. T maakt me ook niet zoveel uit dit jaar |
|
Waarvan weet jij meer dan ik Gerald? BBQ? |
|
quote:Nee, want het staat daar al vol met duitsers zeg je net |
|
Ongewenste Duitsers |
|
quote: Kijk! daar heb ik wat aan. Thanks Silence ik ga het checken. Ik heb trouwens wel een kortingskaart. moet alleen even zien of het dit jaar automatisch wordt verlengd, net in dat week ook. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-07-2011 20:24] =) |
|
quote: Houd voor mij ook een plekje vrij! =) |
|
quote:Als je niet opgezegd hebt verlengen ze die automatisch. Is dit wat? http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/ns-actie.aspx |
|
Ja nu wel. Ff nagevraagd. Eerste x had ik het aan de kassa gekocht, contant betaald en toen was het dus niet automatisch verlengd. . Maar ja duurt nog even, toch al zin in!! =) |
|
quote:O, sorry... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarvoor? |
|
quote:Tsjah je hebt nou eenmaal goede en foute Duitsers... Ik kom wel even buurten in dat kampf van jullie. Bla |
|
Dat is je geraaie!! |
|
Gingen jullie nou ook door na Wacken? Even campings uitwisselen in Thuringen! is altijd erg gezellig! waar is de bbq smiley? Bla |
|
Haha jazeker! Ik heb je gemaild hierover!!! (al voordat ik dit las zelfs) |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |