![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok, dat dan. ![]() Condemned ken ik alleen van naam en doosje in de speelgoedwinkel. Nu aan het downen. Deel 2 kan ik iig niet vinden voor pc. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Condemned heeft me de stuipen op het lijf gejaagd, op een paar momenten heb ik dat spel ook uitgedrukt omdat ik gewoon niet verder durfde hahaha... hoor je bijvoorbeeld allemaal vaag lawaai een verdieping boven je, moet je dus met een UV scanner een bloedspoor volgen en de trap op "go checkout what's going on upstairs" ... ja doei! Haha... Dead Space is wel tof, maar vond ik verder niet echt heel erg eng.. omdat 't gewoon aliens knallen geblazen is en op een gegeven moment weet je precies wanneer ze tevoorschijn komen (net als bij Doom 3) zitten wel een aantal memorabele momenten in though... Alan Wake is trouwens ook wel eentje in de categorie om kippenvel van te krijgen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hier flipt iemand ook redelijk van een spelletje. ![]() http://www.vkmag.com/magazine/amnesia_beetje_te_heftig_voor_gamer/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja lijkt me ook een gave game, kan ik helaas niet draaien op m'n laptop.. en is niet verschenen voor de xbox.. heb wel een live playthrough gevolgd op justin.tv was ook erg vermakelijk haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Condemned net even geprobeerd, maar dat had ik blijkbaar al een keer gedaan. Toen ben ik er niet mee door gegaan, omdat ik het gewoon te moeilijk vond. Of dat zo is is een tweede, maar wel wat mij betreft. Ach ja, weten we dat ook weer weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
wat is er precies moeilijk aan dan? het vechtsysteem of de CSI apparatuur? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gewoon al dat gedoe! ![]() Ik moet ook helemaal niet aan dit soort games beginnen. Ik ben maar een simpele fps'er die niet moeilijk wil doen, maar gewoon knallen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hmm, word ik in GT5 opeens verslagen door ene computergestuurde D. Lombardo... ![]() |
|
Codename The Slayer? ![]() |
|
quote: Paar dagen terug gedowned. Een avond of 3 telkens een uurtje gespeeld. In het begin dacht ik: is dit nou alles? Maar als je eenmaal door de introductie heen bent, het licht uit hebt en 5 speakers om je heen met geluid op ijzingwekkend... Juist. Damn! Vanmorgen gooide ik de lichten aan in de diverse magazijnen op m'n werk. Maar voor het licht in 1 magazijn moet ik eerst door een aantal stellingen in het donker lopen. Wat zal ik zeggen... Ik keek héél behoedzaam om me heen. ![]() Dat spel is verrotte creepy! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-01-2011 21:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Geniale game. ![]() |
|
Racedriver: Grid maar weer eens opgestart. ![]() ![]() |
|
Ik heb het grootste deel van mijn kerstvakantie aan Fallout 3 en Fallout: New Vegas besteed. Nu ben ik het wel weer een beetje zat. ![]() |
|
quote: Ben er ook even mee gekapt. Heb na zo'n uurtje of 30 de eerste main quest maar afgemaakt zodat ik een beetje gevoel van 'closure' had. Nu effe door Black Ops heenblazen (Single player speelt zich praktisch zelf en het verhaal is duidelijk geschreven door een team programmeurs. Effe wat plat vermaak tussendoor.), en dan door met Demon's Souls en MSG4 (Ook weer van die eeuwigdurende games). Van een paar weekjes terug ook GT5 een keer gedaan. Ik hou normaal gesproken niet zo van racers, maar hier kwam ik toch aardig mee weg... Dat realistischere rijden bevalt me heel aardig! Hoor bij nader inzien toch goeie dingen over Operation Flashpoint : Dragon Rising. Toch meer hardcore|simulator dan ik aanvankelijk dacht. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Weer aan Baldur's Gate II. Als ik dan kijk naar een hedendaagse 'opvolger' daarvan, Dragon Age Origins (wat toch een vermakelijk spel was), dan zijn letterlijk alleen de graphics beter geworden. Combat, balance, moeilijkheidsgraad, verhaal, quests, NPC interactie, 'sfeer', totaal uren speeltijd, alles is kutter geworden. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Wat ik meestal erg fijn vind aan die Bioware titels is dat de verhaallijnen niet compleet kut zijn, al gaat dat wel een beetje ten koste van je vrijheid in speelstijl (vooral qua moraal/alignment). Baldurs gate 1 en 2 waren wel inderdaad hele goeie titels, ik weet alleen niet of ik er nu nog het geduld voor heb. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
DAO had inderdaad een extreem kazig verhaal volgestopt met alle RPG clichés die ze maar konden vinden. Natuurlijk heeft BG ook de nodige stereotype verhaalaspecten (dood 'vader', problemen met woonplaats 'Candlekeep' etc.) maar het weet daar wel bovenuit te stijgen door de rest van het verhaal. Wat denk ik zeer heeft geholpen is dat ze de AD&D regels hebben genomen, en dus al de basis voor een goed spelsysteem hadden, en Forgotten Realms lore hebben gebruikt en goed toegepast. De wereld is meer 'compleet' om het zo maar te zeggen. Één van de (weinige) verrassende originele elementen uit DAO was dat Elven slaven waren, omdat het breekt met het fantasy-cliché dat elfjes de übermenschen zijn. EDIT: geduld voor BG1 heb ik niet meer (is heeeel veel lopen en verkennen, alhoewel de TUTU mod waarmee je het in de BGII engine kan spelen al een grote vooruitgang). BGII lukt me wel, maar ik heb wel even boots of speed voor al m'n parymembers gecheat in de console, als één ding verschrikkelijk irritant is, dan is het wel om de haverklap haste moeten casten. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-01-2011 13:05] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Gisteravond Portal beëindigd. ![]() ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Yup! Leuk spelletje, jammer dat je er met anderhalf uur doorheen bent. Dit jaar misschien een opvolger! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Ja, volledig co-op te spelen meen ik ![]() Waarschijnlijk ook meteen PS3 versie, dus weet nog niet zeker op ik hem op de mac of de console ga halen. Keyboard en muis blijft fijner (lees: accurater) spelen, maar achterover op de bank met zo'n controller is dan weer meer relaxed. filmpje: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Oh briljant! Ziet er erg vet uit! Leuk dat ze ook weer die opera-zangeres weer hebben ingehuurdvoor de stem! (Ja, zij zingt ook het Jonathan Coulton nummer aan het einde van deel 1.) Mocht je het nog niet gedaan hebben: speel het nogmaals met commentaar van de makers. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Die nieuwe moet ik ook nog aanschaffen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: BRIL-JAN-TE GAME!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Houdt iemand hier van de Fallout en Elder Scrolls games? De vervolgen op die spellen, samen met Borderlands 2 en Duke Nuke Em Forver, de enige twee spellen waar ik naar uitkijk. Ik heb me met New Vegas zo lang vermaakt, dat komt niet eens in de buurt van de tijd met andere spellen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |