![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met Black Jew eens naar een Commodore 64-dag geweest, geniale shit. ![]() |
|
quote:Ik ook. Helaas heb ik dat pistool niet hier. ![]() ![]() |
|
quote: Ik hou het bij mijn hippe joystick. Zelfs na 20 jaar zuigen de napjes nog elke oostblokdame er uit! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Mijn joysticks hebben geen zuignapjes helaasch. Ik heb er trouwens wel een MSX-muis bij. Dikke lol. ![]() ![]() |
|
Klopt, wat nou gamemuizen met 28 knoppen. Een is meer dan genoeg. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Hehehe, die wilde ik net hier posten. Gaaf gedaan! Ik ben nog niet bij dat bonami museum geweest, wel veel van gezien, was ook een keer op tv te zien. Die gast heb ik wel vaak ontmoet, hij staat zo ongeveer op elke retro computer beurs. Enne, only the arcade joystick is real. ![]() Ik heb er gelukkig nog 2. Die passen trouwens ook op een msx. Tenminste, van 1 msx die ik heb weet ik het zeker, van die andere twee niet. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-03-2011 20:39] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Uit de tijd dat sportsgames heel nette masturbatiesimulatoren waren. Fucking goeie joysticks dat! Amper kapot te krijgen. Nooit begrepen waarom we opeens massaal een de analoge flightknuppels gegaan zijn... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Een ware rag-joystick: ik heb er 1 met 2 knoppen; springen en schieten ftw! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Op die Arcades deden allebei die knoppen gewoon hetzelfde ![]() [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 19-03-2011 20:43] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Ik heb er ook nog een met voor 2 knoppen en op de pook zelf een knop. Maar die was al niet zo sterk meer. Die atari joysticken, die waren ook niet best. Hoe vaak m'n pa die vroeger weer werkende gekregen heeft, restepct! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ja, eigenlijk onzinnig dus. De games op de c64 etc hadden helemaal geen twee knoppen nodig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Haha, inderdaad. Hoe die krengen mijn Hyper Olympic pogingen overleefd hebben mag nog altijd een wonder heten. ![]() Deze had ik. Niet kapot te krijgen en zuignappen van het caliber Kim Holland. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Dronken, vies en rimpelig? ![]() |
|
quote: Nee hoor. Aan de onderkant zit zelfs een schakelaar om de functie van de knoppen te verwisselen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-03-2011 22:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Twee stuks hier. ![]() Vroeger thuis hadden we een ander type MSX-joysticks. Met twee knoppen (1 op de stick, de andere vooraan op de voet), maar een slank ontwerp wat van opzij bekeken een L-vorm had. Ik kan er helaas geen plaatje van vinden op internet, maar het was geloof ik best een stijlvol ontwerp. ![]() |
|
Even lopen zoeken hier, maar die heb ik ook, helemaal vergeten. Ook van dat knopje aan de onderkant. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vargen666 is in de weet ![]() Waar Powertieke en Tegenpartij het idee vandaan hebben dat de 2 knoppen dezelfde functie zouden hebben is me een raadsel ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ![]() Ik heb overigens nooit zo'n dingen gehad ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Die nieuwe Kirby schijnt geweldig te zijn! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mij ook. Maar ik weet 99,99% zeker dat games op de atari 2600 en de commodore 64 geen 2 knoppen gebruiken. Als ik me commando herinner... ![]() Daar kon je knallen met je knopje. Je kon ook handgranaten gooien, maar dan moest je op de spatiebalk drukken. Dat deden we vroeger dan met een voet, hehe. Maar waar die gedachtegang vandaan komt? Ik zit hier een beetje te struinen in de bakken met joysticks, ik heb ook een aantal verschillende quick joy's. Daar zit ook gewoon een schakelaartje op, ook op de quick joy II. Weird. Verkeerd opgeslagen in m'n hoofd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Kirby's dreamland voor de gameboy! Grijsgespeeld vroegah. ![]() Met de pijpboom! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: JA! DIE! :O ![]() Kirby's dreamland dus. Heette die ook zo voor de Nintendo of weet je niet? quote: Vargen, niet om mij lachen ![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote:Sorry. ![]() ![]() Maar PS2 uit 2000... MSX 1982-1990... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |