![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Mijn pc zal die niet kunnen draaien, maar misschien heb ik tegen die tijd wel een nieuwe. ![]() |
|
quote: voegen nieuwe PES spellen eigenlijk iets toe ? Heb nog nooit echt het idee gehad dat het spel per jaar veranderde, je kon rustig drie vier jaar overslaan, namen klopt vaak toch weinig van ! Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: 11-11-11? ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
En ze gaan een nieuwe engine gebruiken voor TES5! Kijken of dat een wat minder buggy gedrocht wordt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-12-2010 16:43] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Gisteren gedowned, vanavond voor de gein ff proberen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: +1 Bovendien graag gameplay wat meer gericht is op besturing met een controller. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Hard siked voor Skyrim! En jizz in my pants bij de gedachte aan een Elder Scrolls MMO, die volgens mij gewoon in de maak is. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Dat laatste hoeft voor mij zeker niet ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Leuk! ![]() ![]() |
|
quote: WTF? Dat is wel heel erg kloon, ja, gezien die beschrijving ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Gran turismo 5. De vetheid. ![]() |
|
Downloading: Dungeon keeper gold :') Hopen dat ie werkt! ![]() |
|
quote: Graphics benaderen de realiteit, niet? Hier viel mijn bek ook aardig van open: http://www.gametrailers.com/video/vga-10-batman-arkham/708342 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Vind ik wel, alles ziet er supermooi en gedetailleerd uit voor zover ik tot nu toe gezien heb. Speelt ook erg relaxed, auto's reageren erg realistisch, ik zit er zelfs over te denken om een fatsoenlijk stuur en pedalen te halen, hehe. ![]() |
|
Ik wacht wel lekker op GW2, ene tot die tijd vermaak ik me met GW, D2 (nog steeds ja), UT '04 (want 3 was ruk) en LoL Black seeds of bunny! ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Deus Ex: Human Revolution zal pas het eerste spel zijn wat ik weer nieuw ga aanschaffen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hetzelfde hier waarschijnlijk, aangezien Gears of War 3 verplaatst is naar eind 2011. ![]() |
|
quote: Volgens dit artikel zitten er wel wat orginele dingen in, zoals eerst een held zo blij mogelijk maken, zodat zijn ziel meer energie oplevert als je hem doodmartelt. Sommige beschrijvingen hebben het over "Dungeon Keeper meets Rollercoaster Tycoon". [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 15-12-2010 3:39] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Hij doet het! 03:00 was mn limit vannacht, zoooo verslavend ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oh, zullen vast wat mechanismen anders zijn, maar zoals de beschrijving daar is blijft het een kloon ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Deus Ex wacht ik ook op ja. Die lijkt me briljant. Ben nu bezig met assassin's creed : brotherhood. Erg leuk spel maar je moet wel van "meer van hetzelfde" houden. Weinig origineel dus maar aangezien ik na AC2 nog niet genoeg had vind ik dat geen probleem. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |