![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jammer, heb me er uitstekend mee vermaakt. Eén van de betere games van de afgelopen jaren, voornamelijk vanwege het verhaal en de karakters. Al hebben ze wel een hoop verbeterd in deel 2. ![]() |
|
kent iemand deze? ![]() signature ![]() |
|
quote: Dat wel. Maar als je bestormd wordt door vijanden terwijl je crew voor je gaat staan zodat je niet kunt schieten ... Tja, dat helpt het hele idee van coverbased om zeep. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ik heb het gespeeld, echt een geweldig spel. Maar voor het verhaal moet je het inderdaad niet spelen. ![]() |
|
Ik mis wel een 'echte' tank in Just Cause 2. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 11-08-2011 13:45] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Wie speelt er hier L.A. Noire? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ben ik de enige die zich verbaasd dat je kinderen en baby's aan gort kunt schieten in Dead Space 2? Nu ja, de gemuteerde vorm dan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Zat ook al in Doom 3 (babies) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Echt? Als ze al rondlopen kun je ze niks aandoen in sandboxgames. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Het valt mij ook altijd op dat er in dergelijke games nooit kinderen /bejaarden op straat lopen enz... best wel storend als je erop let... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-08-2011 23:01] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gisteren even Dragon Age 2 gespeeld bij m'n broer. Toffe shit! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: En als ze er al zijn, niet kunt killen (Fallout 3). ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Al uit. Viel tegen. quote: Heb er eerlijk gezegd niet verder over nagedacht. Monster = monster wat mij betreft, en dan maakt de vorm me niet zo uit. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Heel laf, maar de simpele reden (die ik heb gehoord) dat je geen kinderen kan doodmaken in Fallout 3 (en andere spellen) is omdat ze dan een Adult Only-rating gekregen zouden hebben. En het kan best dat gemuteerde kinderen / monsterkinderen de dans ontspringen wat ratings betreft. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Klopt, zonder die rating verkopen ze meer. Dat is ook de reden dat er zo ontiegelijk veel zombie films/games uitkomen, scheelt een ratinkje.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Yup. Bizar ook wel, als je AO krijgt ben je ook echt genaaid in de VS... No dogs, no masters. ![]() |
|
Hai Ik verkoop 15 games, ze liggen er maar, allen izgst/amper gedraaid; ![]() 100 euro frnk[at]home.nl ![]() |
|
quote: Inderdaad, evenals (huis)dieren. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote: Niet duur. Als ik er tijd voor had ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Duidelijk te herkennen aan z'n ogen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
hij is lief signature ![]() |
|
Plants Versus Zombies is best vermakelijk. ![]() ![]() |
|
weet iemand hoe dat gele ding rechts vooraan met de camera heet? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |