|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die mag je even uitleggen... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Beetje die parkiet laten doodgaan! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Portal is verslavend. En leuk. |
|
quote: Yep, en er komt nu ook een full game aan! Dit was eigenlijk een tussendoortje / bonus in de Orange Package, bijna succesvoller dan Half-Life zelf. |
|
Ik ben er geloof ik ook bijna doorheen. Erg lang is het geloof ik niet? [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 22-12-2010 11:31] |
|
quote: Haha, ik twijfelde ook al over deze spoiler, maar ik zal het eens checken! Die douche-scene was wel vet gay. quote: Nog nooit sinds ik op dit forum zit heeft iemand zich zo hufterig uitgelaten over mijn broertje, ik heb je IP-adres knul! |
|
De demo van Dead Space 2 is uit (althans op de xbox marketplace) voor de liefhebbers. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Breng het, Aepie. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Beter! quote: Expect us. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-12-2010 17:04] |
|
Woord van een internetwarrior annex gamesverslaafde. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
|
quote: uhuh quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En breng meteen de popcorn. |
|
6,50 voor Deathspank op Steam Nog 6,5 uur! En 50% korting op Mass Effect (wordt 7,50) en Mass Effect 2 (wordt 15). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mass Effect schijnt goed te zijn. Dus misschien maar kopen. Trouwens 3 euro voor Operation Flashpoint: Dragon Rising. |
|
Bezig met Assasins Creed II, vermakelijk . Combat is nog steeds niet echt boeiend (Prince of Persia had bijvoorbeeld veel leukere systemen, maar ok, geen freerunning). Civ V wel grootste miskoop van de afgelopen tijd; ik kan alle onafgewerkte speelelementen nog wel verkroppen, maar sinds de nieuwste patch heb ik om de haverklap crashes; ook crashes die ALTIJD gebeuren als unit X, move Y doet, en als het een AI unit is op een ander continent kan je daar niks tegen doen en zal de game dus altijd crashen. Niks frustrerender dan een game 150 beurten spelen om vervolgens vast te lopen. Wachten maar op de volgende patch. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: +1 Leuker dan de eerste, ook. quote: Civ ben ik een beetje vanaf gestapt, te verslavend altijd Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tsja, voordeel is dat Civ V dus niet zo verslavend is :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Hehe. Het eerste deel heb ik als klein baasje echt stukgespeeld (zeg maar, toen ik op een leeftijd was dat ik eigenlijk te jong was om te snappen wat er precies aan de hand was). Mooi, beetje met de boot shit ontdekken en wat oorlogjes voeren. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Herkenbaar! Volgens mij moet ik weer eens wat meer 'ingewikkelde' spellen van vroeger herspelen; kijken of ik het nu wel snap Echt ouwe Civ snapte ik niet helemaal, dat kwam met latere delen (en leeftijd, dus) pas quote: Hahaha, touché, touché Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Daar moet ik het toch mee oneens zijn. Wat mij betreft is Civ V nog net zo verslavend als de eerdere delen. Alleen jammer van alle bugs e.d., hopelijk wordt daar snel iets aan gedaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Einde van cultural victories is echt TERGEND. 'One more turn' krijgt daarbij een nieuwe dimensie. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ben al een week niets anders aan het doen. Bismarck for the win!! |
|
Yay! BFBC2: Vietnam lag onder de boom. Morgen even wat spleetogen doodknallen! Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |