![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahaha, idd. Maar het stomme is dat ik er niet mee kan ophouden. Zover ben ik nog helemaal niet. Ik kom er nu net achter dat ik water moet mijden, dus op kisten rondspringen. Eerst had ik dat even niet door. Totdat die plonzen in het water die je hoorde en zag een naderende onzichtbare vijand bleek te zijn. Wild gillen. En psycho pippi die naast me me aan het aankijken is: is er iets? Nee hoor... Heeeelllleeeepieeeeee! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-01-2011 21:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mooi is dat. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Hahahahaha! Leuk gedaan... ff op de SMB Facebook pagina gezet edit: ik moet hoognodig weer eens bezig met deze game nu ik de muziek weer hoor en zin heb in die frustratie hehe... cotton alley+hoop darkworld levels hoe dan ook nog ff uitspelen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-01-2011 3:57] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Duke Nukem Forever verschijnt op 6 mei Uitgegeven: 21 januari 2011 18:08 Laatst gewijzigd: 21 januari 2011 18:08 HOOFDDORP - Duke Nukem Forever ligt vanaf 6 mei in de winkels. Daarmee moet dit voorjaar een einde komen aan het wachten op de shooter die al vanaf 1997 in ontwikkeling is. © Gamer.nl Duke Nukem Forever werd een jaar na het in 1996 verschenen Duke Nukem 3D aangekondigd. Om de paar jaar verschenen er een paar nieuwe beelden van de game, zonder dat er verder informatie over een releasedatum of de status van de game werd gegeven. Toen ontwikkelaar 3D Realms in 2009 haar deuren sloot, leek de game nooit meer uit te komen. Vorig jaar werd echter bekendgemaakt dat Gearbox de rechten van de game had overgenomen en de game in 2011 uit zou brengen. Naast het afmaken en uitbrengen van Duke Nukem Forever heeft Gearbox nu ook de rechten om nieuwe games in de reeks te maken. Duke Nukem draait om de Duke, een groffe, sarcastische spierbundel die de aarde keer op keer redt van buitenaardse invasies. Ondertussen houdt hij genoeg tijd over voor het kijken naar strippers en het kauwen van kauwgom. Duke Nukem Forever komt uit op PC, Xbox 360 en PlayStation 3. © Gamer.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
trekt je pc toch niet ![]() ![]() |
|
Maar toch, ben benieuwd. DN3D is zo fukcing geniaal. Je moeder. ![]() |
|
![]() Stuk fijner dan die 3CD install van Commandos 2 ![]() ![]() |
|
quote: *pink een traantje weg* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En lang leve de high resolution pack! Je moeder. ![]() |
|
Trailertje. Veels te laat, ouderwets, weet ik veel. Kan me niets verrekken, ik wil 'em spelen! ![]() http://www.gamert.nl/nieuws/duke_nukem_forever_6_mei_verkr.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mjah, ik verwacht toch niet teveel van Duke. Had ik bij Doom ook, viel mega tegen. Wellicht valt het dan juist mee. ![]() |
|
net Portal uitgespeeld erg leuk game en ik vind het beste leuke humor op het einde met die taart en dat liedje ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik probeerde het laatst weer even, maar ik kon er niets meer van. ![]() Nu alle side missions aan het doen in Deadly Premonition, wel mooi hoe SWERY alle informatie die nodig is om de game zo aangenaam mogelijk te maken achterhoudt voor de speler. Desalniettemin nog steeds de beste game ooit natuurlijk. ![]() |
|
Je hebt het over Ocarina Of Time? ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ga eerst Deadly Premonition maar eens spelen. ![]() |
|
Zijn er mensen die Guitar Hero - Metallica spelen? Ik nog niet, maar zojuist wel besteld voor €50 inclusief gitaartje. Met alleen vandaag nog geen verzendkosten. Voor de WII: http://www.bol.com/nl/p/games/guitar-hero-metallica/1004004006564095/index.html Helaas geen PS3 of Xbox versie met gitaar in de aanbieding. ![]() bub ![]() |
|
quote: Toch nog maar eens proberen dan. Ik ben ergens aan het begin gestopt omdat het me niet zo kon boeien maar die ik ga het binnenkort nog eens proberen. Ik kijk nu vooral uit naar dead space 2. Nog een paar dagen wachten en dan moet ie op de mat liggen. Kan niet wachten om die wereld weer in te stappen maar dat zal wel weer ten koste gaan van de nodige slaap uren ![]() ![]() |
|
quote: Het begin is ietwat tam. Maar dan... DAN... DAMN!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
OK ok. Ik ga het al proberen ![]() Ga jij dan dead space een keer uitspelen. Fucking AWESOME! ![]() |
|
Met Dead Space 2 wacht ik nog wel even. Eerst Mass Effect 2 en LittleBigPlanet 2. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Die had ik gedowned, op jouw aanraden, weet je nog. Zag er bruut uit, maar ik liep enorm te stuntelen met lopen en bewegen en en zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Tjonge tjonge, amateur. En Mass Effect 2 is een aanrader. Deel 1 is lang zo leuk niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Deel 1 is op een zekere hoogte wel handig om ook gespeeld te hebben, maar niet noodzakelijk. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |