![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Assassin's Creed: Brotherhood wil ik ook wel graag hebben, ja, maar ik wacht wel op de aanbieding. Nog een keer de volle mep voor 'meer van hetzelfde' is wat veel van het goede. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Klopt, maar in dit geval doe ik er even niet aan mee. Veel te veel andere leuke games die ik nog wil hebben/spelen. Zelfde geldt wat dat betreft voor Fallout: New Vegas. Ook te veel van hetzelfde wat mij betreft. Ik krijg er te veel een 'expansion pack' gevoel bij. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Nog tips voor liefhebbers van een Anno 1404? ![]() |
|
quote: Daar kan ik goed inkomen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Nou goed, van een vervolg ipv expansion verwacht ik een paar dingen: 1) upgrade van bijzaken (graphics enz), 2) even lange speeltijd, 3) upgrade van gameplay en 4) een nieuwe setting en nieuw verhaal. Wegens gebrek aan 1; eens dat het een expansion is. Wegens 4, 3 en totale tijd die ik hier in ga steken (2); niet mee eens ![]() Dus ik noem het gewoon een vervolg, omdat ik 1 totaal ondergeschikt vind aan de andere aspecten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-12-2010 13:10] No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik haal m'n games bij gamehubs, dat scheelt sowieso al een behoorlijk stuk. Dan wil ik wel betalen voor nieuwe games ![]() ![]() |
|
quote: Daarom zeg ik ook 'expansion pack gevoel'. Alles wat ik ervan zie en lees is me net teveel Fallout 3.5, als je begrijpt wat ik bedoel. Natuurlijk is het gewoon een vervolg, dat weet ik ook wel. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik heb al meer dan 50 uur in Fallout 3 gestoken. ![]() ![]() |
|
quote: Het is geen geneuzel, je gevoel leek mij namelijk vooral op secundaire informatie gebaseerd (zoals je nu ook zegt ![]() Ik begrijp ook wel waarom dat gevoel er is, maar het is -volgens mij visie- gewoon niet terecht als je het daadwerkelijke product gebruikt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-12-2010 15:57] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Kreeg je advies om naar je bed te gaan? Of was dat deel twee? Iets van: "Do you know that big squishy thing in the room next to you?" Later: "Your nocturnal activities have unlocked some free advice: GO TO BED!" "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Iemand dit weleens meegemaakt: Getting a Fax - 7.0/10 with 65 votes 1. Connect a printer to your PC (AND turn it on.....) 2. Play Dungeon Keeper as you normally would 3. When you're in level 5 or 7, you will get a fax from your opposing Keeper. http://www.eeggs.com/tree/703.html Ik wel, begreep er geen zak van, hahahaha! Nog in de tijd dat er zoveel spookbeelden waren van hackers en weet ik veel wat ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Vroeger probeerde ik ook veel te veel easter-eggs ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Net pas geprobeerd, dus. Alweer klaar ermee. Ik ben al niet zo van de oorlogsgames, toch een heel eind gespeeld met mw2, maar blijkbaar ben ik daar niet voor niets mee gestopt. Klaar ermee. Nu weer graag een lekker onrealistische shooter met veel onzin. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-12-2010 21:59] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Bad company 2 al gechecked? Zit een stuk meer fun/onzin in dan MW2, ook minder serieus. En het MF spul komt volgend festival naar Nederland toe. Welke maat tshirts heb je normaal trouwens? Mail me je adres even, heb een mooi Don't break the oath shirt als je wilt, dat shirt wat ik ook ooit in het MF topic gepost heb. ![]() |
|
Bad company 2 ken ik alleen van naam, ga het nu even opzoeken. Mf spul, dus ook die demo lp? Ik zal je morgen even mailen, ok? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, die curse of the pharao's toch? Kijk maar wanneer je mailt, ik zie het wel verschijnen. ![]() |
|
HEUY!!!! Bad Company 2 is erg vet en verslavend, heel wat uur aan besteed met de multiplayer.... sinds gisteren Black Ops aan het spelen, zeker een aanrader! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Haha, die zombie game na afloop van CoD Black Ops ![]() |
|
quote:Die ziet er verschrikkelijk vet uit in de trailers. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Dat ken ik wel, kan zijn van toen ik vroegah dit spel speelde, of van een ander spel ook in die trend. Nee, ik had me deze limiet zelf aangedwongen, nadat ik meerdere keren in slaaptoestand verkeerde ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 16-12-2010 15:07] ![]() |
|
Het is weer massive sales-tijd op Steam, niet goed ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik heb gisteren voor 39 cent The Misadventures of P.B. Winterbottom gekocht. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |