![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het was ook niet zo zeer er moeite mee hebben. Ik vond er gewoon niet zoveel aan en het duurde lang. Ik had liever boss fights gehad a-la zelda of zo. ![]() |
|
+1 Moeilijk vond ik ze in ieder geval allerminst, kan ik me herinneren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ik ben momenteel weer bezig met episode 2 imo zit het nog leuker in elkaar of het gewone game vraag me wel af of die episode 3 ooit nog gaat uitkomen ![]() |
|
quote: Uh? Leer eens normaal typen man! Half-Life 2 is verre van geniaal in mijn optiek, maar de prijs waarvoor ik het gekocht heb is het wel de moeite waard. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Heiden! En godver, waarom haalt men HL2 nu weer aan? Dan bedenk ik me weer dat Episode 3 nog steeds niet uit is :'). Jaja, die episodic content zou de releases sneller maken. M'n aars. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Oeps. Crysis 2 en killzone 3 voor pc zijn al gelekt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Killzone 3 voor PC? Was dat niet een PS3 exclusive? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Oeps, foutje. Is wel gelekt, maar idd voor ps3. ![]() http://www.gamert.nl/nieuws/wat_is_er_zoal_gelekt_dit_week.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mja. Er zitten honderdduizend bugs in crysis 2. Niet te doen, weg ermee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Euh? ![]() Toch maar aan dead space 2 begonnen, ik kon de verleiding niet weerstaan, hehehe. Vet!!! En de controlls gaan me nu redelijk af, ik doe gewoon net of die vent niet in beeld is en kijk gewoon naar het waar ik heen wil/gun naartoe richt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Goed bezig! Dat is idd de manier om het te spelen. Ik ben denk ik nu zo'n beetje aan het einde. Jammer dat het spel redelijk kort is. Ik had het idee dat Dead Space 1 langer was. ![]() |
|
quote: Welke download crack versie heb je? ![]() |
|
Als ik wist hoe ik dat kon zien/weten, zou ik het je graag vertellen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
GVD Dead space + de regenererende monsters ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Zal ik het dan zo vragen: 'Waar heb je die game vandaan? Welke link?' ![]() edit: ik heb er nu eentje lopen die heet Dead Space 2-v2RIP [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-02-2011 21:45] ![]() |
|
Ah, zo. Hier mag natuurlijk geen url, maar iets met piratebay en Dead_Space_2__Collection_Edition_[PC]_[MULTI3]_[Freeisland.org] Zit alleen geen crack bij, maar die is daar ook wel te vinden, op PB dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: dat ziet eruit als een volledige uitgepakte RIP. Maar goed ik kom er wel uit. Ik wil graag een werkende niet een halve. Dank! ![]() |
|
Ok, maar hij doet het wel, net weer even gespeeld. Tot ik vast zat, uiteraard. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
up and running en zit meteen al vast na 20 meter. Ik moet op een knop drukken om een of andere griezel van me af te schoppen, maar welke? Geen walkthrough die soelaas biedt. ![]() ![]() |
|
SPOILER!!!!! E. ![]() Duurde bij mij ook nogal even voordat ik daar voorbij was, hehe. Als het goed is als je op e drukt, gaat op een gegeven moment een deur van boven naar beneden dicht op het monster. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
hahaha, wat een bruut geweld allemaal, aggresief ventje ook. ![]() Behoorlijk rechtlijnig tot nu toe, maar wel slimme gadgets tot je beschikking. Moet nog even wennen aan de juiste toetsencombinaties, maar dat komt wel goed. ![]() |
|
Hoe heet die game van een jaar of wat terug dat je op plafonds kon lopen? Beetje futuristische shooter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Met die dude met die bril en baardje in oranje pak? ![]() |
|
quote: Prey. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |