IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Anti-islamitische (black) metal Vorige pagina | Volgende pagina
FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-11-2010 14:56 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 14:49 schreef Bastet het volgende:
Daar heb je gelijk.
Ik heb gewoon 't probleem dat ik bijt op iedereen en alles die anti-Islam is, gewoon omdat ze in 90% van de gevallen gewoon niet begrijpen waar 't om gaat.
En jij doet dat dus wel? Mag jij het mij even uitleggen hoor.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 15:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Daar heb je gelijk.
Ik heb gewoon 't probleem dat ik bijt op iedereen en alles die anti-Islam is, gewoon omdat ze in 90% van de gevallen gewoon niet begrijpen waar 't om gaat.

ik ben ook van het principe dat wijsheid de vrees tot veralgemening is,
maar sommige dingen kan ik niet negeren en wil ik door een sarcastische manier laten escaleren. Da's mijn karakter. Escalatie om zaken desnoods met pijnlijke procedures uit te duwen, en in dat proces ook op tenen te trappen van mensen die het goed bedoelen, net om schot in de zaak te krijgen.

of soms gewoon ook als persoonlijke katharsis

ik heb bvb niet de bedoeling om gelovigen naar anti-religieuze muziek te laten luisteren waar soms heel bruut en bot ingehakt wordt op hun normen en waarden. Dat is iets van mijzelf, hoogstens voor in een metalcommunitie waarvan ik denk dat ze dat wel in een context kunnen zetten (al valt dat soms dik tegen)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 15:32]

signature

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 30-11-2010 15:39 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Geert Wilders gaat wel eens uit z'n dak, als het in de auto op staat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 15:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Daar heb je gelijk.

Je bent net Fusion, die begint ook direct met "Je hebt er geen verstand van". Doe eens gewoon voorbeelden geven dan en de boel uitleggen ipv dit soort loze statements.

Ik vraag me af of jij dat wel wilt/kunt doen eigenlijk.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 15:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 15:31 schreef Hypnos het volgende:
ik ben ook van het principe dat wijsheid de vrees tot veralgemening is,
maar sommige dingen kan ik niet negeren en wil ik door een sarcastische manier laten escaleren. Da's mijn karakter. Escalatie om zaken desnoods met pijnlijke procedures uit te duwen, en in dat proces ook op tenen te trappen van mensen die het goed bedoelen, net om schot in de zaak te krijgen.

of soms gewoon ook als persoonlijke katharsis

ik heb bvb niet de bedoeling om gelovigen naar anti-religieuze muziek te laten luisteren waar soms heel bruut en bot ingehakt wordt op hun normen en waarden. Dat is iets van mijzelf, hoogstens voor in een metalcommunitie waarvan ik denk dat ze dat wel in een context kunnen zetten (al valt dat soms dik tegen)
Woordenboek opgevreten?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2010 15:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2010 14:26 schreef Bastet het volgende:
ik ben Anti-Anti-godsdienstige black metal.

ik ben (Anti)*3 -godsdienstige black metal.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 15:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 15:55 schreef bastianus het volgende:
Woordenboek opgevreten?

neeenne, teveel kloffie

signature

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 15:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 15:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Je bent net Fusion, die begint ook direct met "Je hebt er geen verstand van". Doe eens gewoon voorbeelden geven dan en de boel uitleggen ipv dit soort loze statements.

Ik vraag me af of jij dat wel wilt/kunt doen eigenlijk.

LOL, kom jij (en met jou meer mensen) nou eens met concrete voorbeelden van uitwassen die door een hele bevolkingsgroep worden uitgevoerd. (Let wel, er mag geen enkele uitzondering in die groep zijn...).

Boeiender

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 15:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 15:56 schreef ElitE het volgende:
ik ben (Anti)*3 -godsdienstige black metal.

mooi hier

ik ben gewoon pro-anti

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 15:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Anyway, haat en vergelijkbare sentimenten kunnen vaak best een goede katalysator zijn voor prachtige kunst. De 2nd wave of black oftewel Burzum, Mayhem, Emperor, Immortal, Enslaved etc. was ook overwegend ferm antichristelijk en heeft m.i. een van de meest interessante muzikale stromingen aller tijden opgeleverd. Dat zou voor dit genre ook zo kunnen zijn. Vandaar dat ik dit een interessante ontwikkeling vind.

Of je het nou eens bent met hun stellingen of niet.

Typische Oost-Europese nsbm heeft ook een fijne sound imo.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2010 15:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

daar ging het OWW niet om, je kan het best geloven. Maar als je zo'n goed beeld hebt van de islam dan moet je concrete voorbeelden spuwen.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 15:57 schreef MR. N het volgende:
LOL, kom jij (en met jou meer mensen) nou eens met concrete voorbeelden van uitwassen die door een hele bevolkingsgroep worden uitgevoerd. (Let wel, er mag geen enkele uitzondering in die groep zijn...).

?

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 30-11-2010 16:00 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Don't try to understand them; just rope, throw and brand them.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 15:59 schreef ElitE het volgende:
daar ging het OWW niet om, je kan het best geloven. Maar als je zo'n goed beeld hebt van de islam dan moet je concrete voorbeelden spuwen.

Ex-fucking-actly

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 16:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Emperor is geweldig, Mayhem vond ik later pas goed. Ouwe punk als Sex Pistols vind ik ook weinig aan, terwijl een Exploited geniaal is. Hopelijk komt er een anti-islam Emperor, met vergelijkbare muziek en teksten.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 16:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 15:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Anyway, haat en vergelijkbare sentimenten kunnen vaak best een goede katalysator zijn voor prachtige kunst. De 2nd wave of black oftewel Burzum, Mayhem, Emperor, Immortal, Enslaved etc. was ook overwegend ferm antichristelijk en heeft m.i. een van de meest interessante muzikale stromingen aller tijden opgeleverd. Dat zou voor dit genre ook zo kunnen zijn. Vandaar dat ik dit een interessante ontwikkeling vind.

Of je het nou eens bent met hun stellingen of niet.

Typische Oost-Europese nsbm heeft ook een fijne sound imo.

klopt wel, daarom dat ik ook vroeg of er geen mensen waren die meer OT bands kenden, omdat hetgeen ik todm heb leren kennen geen onverdeeld succes is, kwalitatief.

hetgeen ik hoor van die Arabische anti-Islam bende heeft wel wat potentieel en ik kijk dan ook rijkhalzend uit naar een band die inhoudelijk wat biedt en een label die hen een ok productie bezorgt.
Ik denk trouwens dat die Arabische anti-bands wel degelijk op de hoogte zijn van Islam en niet uit de hoogte doen zoals de Amerikaanse Aryan bands

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 16:05]

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:03 schreef bastianus het volgende:
Emperor is geweldig, Mayhem vond ik later pas goed. Ouwe punk als Sex Pistols vind ik ook weinig aan, terwijl een Exploited geniaal is. Hopelijk komt er een anti-islam Emperor, met vergelijkbare muziek en teksten.

Bijvoorbeeld ja.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-11-2010 16:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Emperor anti-christelijk? Pro-satanisch misschien, maar waar ze echt christenen afzeiken kan ik zo 1-2-3 niet bedenken.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 16:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 15:59 schreef ElitE het volgende:

Geld andersom net zo toch? Je kan zoals OWW lekker makkelijk van alles spuien (en niet alleen in dit topic) zonder er maar iets vanaf te weten. Beetje vermoeiend, that's all.

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Emperor anti-christelijk? Pro-satanisch misschien, maar waar ze echt christenen afzeiken kan ik zo 1-2-3 niet bedenken.

Mja, satanisch vind ik net zo goed anti-christelijk als gewoon anti-christelijk. In ieder geval in deze context. Het gaat hem ook een beetje om de heersende opvatting binnen de scene als geheel.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 16:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

ze waren anders wel betrokken bij de kerkbranden. De link is vlug gelegd met hun soms vage teksten dan.

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:07 schreef MR. N het volgende:
Geld andersom net zo toch? Je kan zoals OWW lekker makkelijk van alles spuien (en niet alleen in dit topic) zonder er maar iets vanaf te weten. Beetje vermoeiend, that's all.

Je snapt het weer eens niet he?

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 16:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 16:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Je snapt het weer eens niet he?

Dat jij weer blaat, zonder inhoud? Snap ik best hoor.

Boeiender

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 16:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, satanisch vind ik net zo goed anti-christelijk als gewoon anti-christelijk. In ieder geval in deze context. Het gaat hem ook een beetje om de heersende opvatting binnen de scene als geheel.

in de Scandinavische scene is "Satanisch" idd vrij inherent aan anti-christelijk, terwijl dat voor bvb La Vey helemaal niet hoeft.
Moet ook een beetje als je er wil bijhoren natuurlijk. Als je in Frankrijk tegenwoordig niet Satanistisch bent hoor je er ook niet bij, hoe Anti-Christelijk je ook bent. Maar daar doen ze hun mond dan weer niet open over de Islam... tja

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:10 schreef MR. N het volgende:
Dat jij weer blaat, zonder inhoud? Snap ik best hoor.

Ik ben hier niet degene die stellingen neemt. Je opmerking slaat dus weer eens nergens op.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com