IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Anti-islamitische (black) metal Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:41 schreef MR. N het volgende:
Ik stop ermee, sorry, dit is niet te doen.

Dat kan ik me voorstellen. Misschien volgende keer iets beter opletten voordat je jezelf in het nauw lult.[/quote]

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 16:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 16:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Misschien volgende keer iets beter opletten voordat je jezelf in het nauw lult.

LOL

Als jij niet begrijpend kan lezen, knulletje, dan is "in het nauw gedreven worden" wel een paar stappen te hoog voor jouw capaciteiten.

Boeiender

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-11-2010 16:43 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

het wordt tijd dat er meer mensen zeggen: Ik stop er mee.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 30-11-2010 16:45 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Ik heb net 3 paarden opgegeten. Heb ik dan nu ook 3 paardenkracht?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:43 schreef MR. N het volgende:
LOL

Als jij niet begrijpend kan lezen, knulletje, dan is "in het nauw gedreven worden" wel een paar stappen te hoog voor jouw capaciteiten.

Ik snap prima waar het over gaat hoor.

Ik vergelijk Bastet met Fusion op basis van het feit dat ze beide stellen dat mensen dingen niet snappen/er geen verstand van hebben, daarmee suggererend dat wat ze zeggen per definitie niet zou kloppen of op zijn minst irrelevant zou zijn. (Gebruikt als argument is dat een drogreden).

Wat er echter vervolgens niet wordt gedaan is uitleggen wat men dan niet snapt of die zogenaamde kennis gebruiken om aan te tonen dat een opvatting niet correct is.

Tjsa, dan blijft er dus helemaal niets over van een discussie. Het is prima dat je het niet met een ander eens bent. Het is zelfs prima dat je denkt dat je meer verstand hebt van een onderwerp dan een ander. Maar neem dan vervolgens ook de stap om het uit te gaan leggen ipv het daar bij te laten.

Dat doe ik namelijk wel, danwel direct, danwel nav een vraag zoals bij het verhaal over Emperor. Dan nog kun je het er niet mee eens zijn, prima. Maar ik geef tenminste wel ruimte om de discussie voort te zetten ipv hem dicht te gooien.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 16:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

:')

Boeiender

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-11-2010 16:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Bastet heeft van niemand hier gezegd dat ze het niet zouden snappen.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 16:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Metacommunicatie is

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Bastet heeft van niemand hier gezegd dat ze het niet zouden snappen.

quote:
Op 30 november 2010 14:49 schreef Bastet het volgende:
Daar heb je gelijk.
Ik heb gewoon 't probleem dat ik bijt op iedereen en alles die anti-Islam is, gewoon omdat ze in 90% van de gevallen gewoon niet begrijpen waar 't om gaat.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 16:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 november 2010 14:30 schreef Bastet het volgende:

Zou hetzelfde zijn als dat wij zouden zeggen : Priesters zijn Pedo's en dat komt allemaal door de bijbel/jezus/het christendom zelf.

Dat is ook zo, OWW heeft dat zelf getypt!

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 16:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:54 schreef MR. N het volgende:
Dat is ook zo, OWW heeft dat zelf getypt!

Nee.

Paljas
Usericon van Paljas
Posted 30-11-2010 16:58 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Is je internet speelkwartier al voorbij?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2010 17:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:53 schreef Onweerwolf het volgende:

Precies! Bastet heeft van niemand hier gezegd dat ze het niet zouden snappen. Dit meen ik ook echt, hè, ze heeft niemand hier beschuldigd van niet-snappen. Ze legt alleen uit waarom ze zo 'fel' reageert, verder geeft ze Hypnos 100% gelijk.
quote:
Op 30 november 2010 16:52 schreef bastianus het volgende:
Metacommunicatie is

Ja, op deze manier wel, ja.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 17:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Precies! Bastet heeft van niemand hier gezegd dat ze het niet zouden snappen. Dit meen ik ook echt, hè, ze heeft niemand hier beschuldigd van niet-snappen. Ze legt alleen uit waarom ze zo 'fel' reageert, verder geeft ze Hypnos 100% gelijk.

Ze stelt toch dat ze bijt omdat volgens haar 90% van de anti-islamieten het niet begrijpen?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-11-2010 17:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Ze stelt toch dat ze bijt omdat volgens haar 90% van de anti-islamieten het niet begrijpen?

Ja. En wie van ons bedoelt ze daar mee dan?

Ze heeft van niemand hier gezegd dat die onder die 90% vallen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 17:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Goeie val wel, bepaalde figuren voelen zich aangesproken.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 17:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja. En wie van ons bedoelt ze daar mee dan?

Ze heeft van niemand hier gezegd dat die onder die 90% vallen.

Geen idee, het ging me om de stelling, niet om wie dan precies onder die 90% vallen en wie niet. Daar heb ik verder ook niks over gezegd.

rotor
Usericon van rotor
Posted 30-11-2010 17:36 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Doe mij maar anti-zeikwijven metal.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 17:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:36 schreef rotor het volgende:
Doe mij maar anti-zeikwijven metal.
Een stuk metaal om ze tot zwijgen te brengen b.v.?

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 30-11-2010 17:44 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Beter is er pro-Islamitische black metal.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2010 17:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:44 schreef KHPLF het volgende:
Beter is er pro-Islamitische black metal.

Nee.

rotor
Usericon van rotor
Posted 30-11-2010 17:55 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:44 schreef bastianus het volgende:
Een stuk metaal om ze tot zwijgen te brengen b.v.?

Ach, weet ik veel... moet je dit topic es doorlezen, dat is toch niet te doen man.

(niet dat ik het zelf doorlees, maar toch)

[Dit bericht is gewijzigd door rotor op 30-11-2010 17:57]

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2010 17:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:55 schreef rotor het volgende:
Ach, weet ik veel... moet je dit topic es doorlezen, dat is toch niet te doen man.

(niet dat ik het zelf doorlees, maar toch)

Het is de laatste paar dagen wel raak ja, in diverse topics.

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 30-11-2010 18:03 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:55 schreef Nimbus het volgende:
Nee.

JA

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2010 18:06 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 18:03 schreef KHPLF het volgende:
JA

Nergens voor nodig.

Wat dacht je van Zionistische black metal?

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 30-11-2010 18:06]

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com