|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je zou mijn klas eens moeten zien. Diegene die 't meest gesluierd zijn hebben de grootste mond. Ooit het boek 'tussen sluier en string' al gelezen? Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote: Kan je "ze" omschrijven? O.T. God, hoe heette dat nummer van TMDC nou? Als je het trouwens over anti-islamitische teksten buiten de BM hebt: Grindbashers. Boeiender |
|
Ze = militante en extremistische moslims. |
|
quote: Dat het godsdienstoverschrijdend is impliceert niet dat het niet anti-christelijk is. Ik kan me eerlijk gezegd geen satanische bands voorstellen die het Christendom verder ok vinden. Maar misschien zijn die er wel, ik zit niet zo in de satanische wereld verder. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Duidelijk! Denk dat het meer met stromingen te maken heeft, net als in de andere sneue religie. En met macht natuurlijk. Boeiender |
|
quote:Jup, thats my point En binnen metal hefet het ook met imago te maken. Moet je niet teveel over nadenken .. |
|
Slayer of Jihad Part I Cathdral of Corpses, Part II The Desecration of the Black Stone. |
|
quote:Dat probeer ik sommigen hier ook al tijden aan het verstand te peuteren, dat er heel zelfbewuste sterke moslima's zijn, die toch hun haren of gezicht bedekken. Maar men heeft zich nu eenmaal voorgenomen dat een bepaalde cultuur en religie bron van alle kwaad zijn helaas. Overigens ken ik ook veel sterke, zelfbewuste christelijke vrouwen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Slayer of Jihad? Face The Slayer |
|
iedereen zal wel zijn invalshoek hebben denkk, door ondericht en ervaringen. Door liefde en haat. door alle mogelijke vormen van kennisvergaring. Terecht of onterecht, antipathie of sympathie. Ik kan er heel erg objectief een mening over geven, maar uiteindelijk heb ik er een subjectief gevoel bij. En dat is negatief. Dat is een gevoel, want negatieve kennis bestaat niet. Hoe het er komt? 1001 redenen. Zijn er dan geen positieve aspecten aan de Islam in mijn ogen? Tuurlijk wel! Waarop ik hen dan beoordeel? Geen idee, teveel om op te noemen. Is dat dan niet kortzichtig aangezien er ook positieve zaken zijn? Kan best, wie weet, kan me eigenlijk weinig schelen. Ik kan alles begrijpen en inzichten verwerven en kennismaken en me verdiepen in een cultuur, religie, politiek, levensviesie, levenswijze... maar uiteindelijk is dat pure kennis. Ik ervaar het in de realiteit als negatief. Jammer, want in theorie, in essentie, de intensie van Islam is echt iets waar je buiten enkele bewoordingen en spirituele benamingen weinig tegen kunt hebben als het werkt. Alleen ja, het werkt niet. Daarom is het imo ook een voorbijgestreefd iets wat in de huidige maatschappelijke westerse maatschappij achterlijk is. Ik schat de Islam gevoelsmatig naar waarde vanuit mijn Westers narrowminded patroon als Bart Alfvoet. Niet als archeologisch onderzoeker, want dat zou ongetwijfeld heelemaal anders zijn. Daarom, Islam=super wanneer je in Noord-Afrika woont in de jaren 700 van onze jaartelling, niet wanneer je Bart Alfvoet heet in het jaar 2010 in België. En dat uiten is imo geen probleem. Iedereen mag zich uiten. Van de homo's in de gayparade tot Hamas in de Gaza-strook. Heb ik geen problemen mee. En ik heb zelfs niet eens de nood om dat te gaan propageren in de media, op straat of waar dan ook, alleen muzikaal als een momentopname, een katharsis. Hell, ik haat mezelf ook soms. Is dat terecht? Geen idee, maar als ik depressief loop te doen en dat uit dan is dat ook een vorm van beoordeling. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 20:26] signature |
|
quote: Ik ken ook minderjarigen met meer verstand van politiek dan veel mensen die al 10 keer zijn gaan stemmen, dat betekent niet dat je iedere 16 jarige stemrecht moet geven. Pak me niet verkeerd, ik vind het jammer voor die mensen hoor, echt waar. Maar ik heb dan zoiets van "neem je wijsheid en gebruik voor iets constructiefs". Het is jammer dat je een soort van intelligente uitblinker bent in een marginale groep. Maar om dan jezelf als voorbeeld te gaan stellen, zeggen dat je het doorsnee profiel hebt van een lid van je groep, als je dat zegt dan ben je niet intelligent in mijn ogen. Je bent misschien een voorbeeld om naar toe te leven, maar je bent geen referentie! Ik moet er steeds hard om lachen als van die hoog opgeleide thrashers zichzelf profileerden in school met de stelling dat metalheads net wél intelligent waren, in tegenstelling tot bestaande cliché's, want "kijk naar mij". Bullshit, ik heb zelden zoveel debielen samen gezien als op Graspop. Daarom: de zelfbewuste Islama is iets om te waarderen, maar niet om op de cover van Time Magazine te zetten om aan te tonen dat alle cliché's geen recht van bestaan hebben Ze zijn wat ze zijn: uitzonderingen en imo zullen ze dat blijven, nog voor een eeuwtje of zo. En de andere 90%? tja, die zijn imo de scheppers van het profiel. Jammer maar helaas. maar euh, laat sommigen van die 10% maar mooi black metal maken, heb ik er nog iets gemeen mee. volgens mij dan [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 20:13] signature |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik bedoel eigenlijk, wat is het nut van een paar zelfbewuste Islama's? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 20:36] signature |
|
of werd er beweerd dat die niet bestonden? signature |
|
quote:Ik reageer even in het moslimtopic. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
quote: Huilerij dus Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat mag je vinden. Ik irriteer me er aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hier sla je de plank dus mis. Het grappige is wel, dat ze zich beide laten verlossen, en niet vanuit zichzelf, maar door iets van buitenaf. En ookal staan die zaken in contrast, blijven het twee kanten van de zelfde medaille. Het één komt uit het ander; vanuit de zelfde mythologie et cetra. Er is zelfs sprake van erkenning over en weer. Ze geloven het zelfde. Slechts hun religies verschillen. |
|
quote: Welke bands zijn dan satanisch maar hebben geen probleem met het christendom? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Even veel als afgestudeerde tafels en stoelen. Je hangt persoonlijke kenmerken op aan een abstractie. Dit zijn appels en peren. En band kan geen satanist zijn. De muziek die een band maakt, kan satanisch van aard zijn, door ritueel en tekst. Maar nooit andersom. Een band heeft ook geen mening. De mensen in of om de band eventueel wel. En die mening wil nog wel eens verschillen ook. |
|
Anders hou je even op met dat slappe gezever en geef je gewoon antwoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
HAHAHAHAHA Mooi stukje |
|
quote: Slap gezever? Het antwoord is toch duidelijk: Geen, want er bestaan geen satanische bands. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |