|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom typ je dan in andere posts iets anders? Probeer aub iets duidelijker te zijn. Boeiender |
|
quote: lees es tussen de regels zeg vage shit is toch vlug duidelijk als je de achtergrond kent, waarom doe ik anders interviews? signature |
|
quote: Precies vandaar dat mijn interesse wel gewekt was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, ik geloof niet dat ik in een andere post iets anders typte? Niet zo bedoeld in ieder geval. Voor de duidelijkheid, mijn interesse in anti-christelijke en/of satanische teksten ben ik op mijn 17e wel kwijtgeraakt. Uitzondering daargelaten natuurlijk. Het gaat me dus echt om het feit dat een scene hierdoor kan ontstaan zoals in Noorwegen gebeurde, vanwege die gezamenlijke afkeer, wat volgens mij een sterke emotie is. En emotie, afgezien van de aard ervan, is volgens mij gewoon goed voor het maken van muziek. Althans voor de muziek die ik persoonlijk meestal leuk vind. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Met een goed humeur? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mijn humeur is vandaag prima! No worries. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kijk, dank u. Ik ben van mening dat emotie een grote rol speelt in muziek, maar dat het hebben van een emotie geen garantie geeft voor "goede" muziek of succes. Boeiender |
|
quote: Absoluut, zeker mee eens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
bestaat er wel muziek zonder emotie? bedoelt men dan "zonder emotie gebracht", zoals glitch of op een zeer objectieve manier beluisterd? signature |
|
quote: Ik denk het niet. Boeiender |
|
quote: Inderdaad, het is meer een kwestie van gradaties. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
nuja, ik koester wel bepaalde OT-emoties soms, alleen blijft het muzikaal wel wat achter. Het "streepje voor" blijft helaas een streepje. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-12-2010 14:07] signature |
|
quote:On topic-emoties? |
|
anti-islamitische in de drie vormen jegens de leer, de clerus en de volgelingen, maar onderling in verschillende gradaties, met alle relativiteit, in zijn genuanceerde vorm, verhoudingsgewijs, als katharsis, maar dus soms ook gewoon bot en platvloers. en dus ook niet als alleenstaand geval [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-12-2010 14:10] signature |
|
Baarden zijn heers en hoofddoekjes staan leuk. |
|
quote: spreek voor jezelf bij jou komen je ogen mooi naar voor met je baard, ik lijk dan weer op Jezus' afbeelding ik heb dan ook iets Grieks-Romeins qua uiterlijk (neus) kan eigenlijk zo doorgaan voor Joegoeslaaf/Griek ik sta beter met een hoedje waar blijven die Romeinse metalbands eigenlijk? signature |
|
quote: Praetor uit Groningen (voormalig Winter Siege) zijn geinspireerd door de Romeinen en dat doet de zanger erg leuk. Drummer is Merlijn van Elexorien (Black Wizard op ZM). Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:En op sokken. Die Jezusvergelijking heb ik ook wel eens naar mijn hoofd gekregen, door een Moslim notabene. Dat zei hij erbij. "Ik ben zelf moslim, maar weet jij dat je echt op jezus lijkt?" Aardige conducteur was het. Hij vergat zelfs mijn kaartje te controleren, dat scheelde mij een boete. |
|
@OWW es kieken dat gedoe van Kataklysmzanger Gorgonzola of hoe heet die weer (bandnaam Pro Deo geloof ik) was alleszins schlecht² [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-12-2010 14:32] signature |
|
quote: ik vind het vrij Joods idd (de krullen) van jou Moslims hebben meer golvend haar, en Jezus was tussen sluik en golvend denkk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-12-2010 14:34] signature |
|
quote: Nogmaals: tering zeg, lees mijn post anders wel even helemaal. Vooral dit stukje en verder: "Uiteraard hebben die lui ook daadwerkelijk shit tegen christenen gedaan.". Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
dat is onderhand duidelijk signature |
|
quote: Jezus is/was een Jood. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: terwijl hij op beeltenissen er meestal Westerser uitziet. Begrijpelijk maar toch niet erg logisch signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |