IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Anti-islamitische (black) metal Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 18:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

soms, maar dat is te relatief voor woorden

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 18:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:55 schreef rotor het volgende:
Ach, weet ik veel... moet je dit topic es doorlezen, dat is toch niet te doen man.

(niet dat ik het zelf doorlees, maar toch)
Ik was ook redelijk afgehaakt.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2010 18:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Black metal ter bevordering van de Surinamistiek

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 30-11-2010 18:13 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 18:06 schreef Nimbus het volgende:
Wat dacht je van Zionistische black metal?

meh minder interessant, Zionistische dronemetal klinkt wel weer top!

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2010 18:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 18:13 schreef KHPLF het volgende:
meh minder interessant, Zionistische dronemetal klinkt wel weer top!

Dat klinkt zo goed, dat ik er haast een band voor zou oprichten.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-11-2010 18:20 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 30 november 2010 18:06 schreef Hypnos het volgende:
soms, maar dat is te relatief voor woorden

ja maar iemand anders zei laatst ook dat het relatief was. Dus jij begint er over.Ophouden ja!

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-11-2010 18:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 18:20 schreef Black Jew het volgende:
ja maar iemand anders zei laatst ook dat het relatief was. Dus jij begint er over.Ophouden ja!

edoch is de equifinaliteit niet te ontkennen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-11-2010 18:27]

signature

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2010 18:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:55 schreef rotor het volgende:
Ach, weet ik veel... moet je dit topic es doorlezen, dat is toch niet te doen man.

(niet dat ik het zelf doorlees, maar toch)
Ik begin er maar niet aan

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 30-11-2010 18:31 by FullMetalFloris Wijzig reactieProfiel van FullMetalFlorisQuote dit bericht

Damn, heeft nog niemand de laatste plaat van Nile genoemd, of heb ik daar overheen gelezen?

Voegen we ook nog even Exodus toe:
http://www.google.nl/m/url?ei=mjX1TKDLG8PQjgfs4p7lAQ&q=http://www.youtube.com/watch?v%3DeaLedXarAjM&ved=0CBMQFjABOAo&usg=AFQjCNFLX7k7RaCZ7fqfnRPdeAOon8J6bQ

Megadeth laat in het nummer Holy Wars een Arabische toonladder horen en trekt van leer tegen religie maar benoemt de islam niet. Ik weet niet of ze dit in andere nummers wel doen.

[Dit bericht is gewijzigd door FullMetalFloris op 30-11-2010 18:39]

Sli-Sla-Slayer!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 18:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 18:31 schreef FullMetalFloris het volgende:
Damn, heeft nog niemand de laatste plaat van Nile genoemd, of heb ik daar overheen gelezen?
Niemand.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 30-11-2010 18:39 by FullMetalFloris Wijzig reactieProfiel van FullMetalFlorisQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 18:37 schreef bastianus het volgende:
Niemand.

Dank je voor de bevestiging.

Sli-Sla-Slayer!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2010 18:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Apator heeft ook veel anti-Mohammednummers. B.v. Girlie Mohammed had a nice suckmouth.

Bastet
Usericon van Bastet
Posted 30-11-2010 19:00 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 14:56 schreef FolkWang het volgende:
En jij doet dat dus wel? Mag jij het mij even uitleggen hoor.

Ik studeer Engels Arabisch met oog op journalistiek en eventueel ook islamologie. Ik krijg islam lessen en lees constant over de heilige islamitische geschriften en ga een discussie met een moslim niet uit de weg om bij te leren.
Dus ik denk niet dat ik 'onwetend' ben als 't over de Islam gaat.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2010 19:04 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 19:00 schreef Bastet het volgende:
Ik studeer Engels Arabisch met oog op journalistiek en eventueel ook islamologie. Ik krijg islam lessen en lees constant over de heilige islamitische geschriften en ga een discussie met een moslim niet uit de weg om bij te leren.

Ze hebben je geïndoctrineerd, zo werkt het kwaad.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2010 19:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 19:00 schreef Bastet het volgende:

En dat is dus geen argument om te stellen dat 90% van de anti-islamieten het niet begrijpen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-11-2010 19:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 17:36 schreef rotor het volgende:
Doe mij maar anti-zeikwijven metal.

Bastet
Usericon van Bastet
Posted 30-11-2010 19:08 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 15:59 schreef ElitE het volgende:
daar ging het OWW niet om, je kan het best geloven. Maar als je zo'n goed beeld hebt van de islam dan moet je concrete voorbeelden spuwen.

Wat ik hier zeg heeft betrekking op de Qur'an vermits ik die momenteel bestudeer.

1. Mohammed Vzmh steunde slaven en vrouwen en was tegen de onderdrukking van de vrouwen
2. Mohammed vzmh was tegen oorlog en schreef dat oorlog en geweld in GEEN geval aanvaardbaar zijn en enkel kunnen in een geval van zelfverdediging
3. Mohammed vzmh was voor de emancipatie van de vrouw. Zijn eerste vrouw was een weduwe (weduwen hadden in die tijd dezelfde status als slaven), die een zakenvrouw probeerde te zijn. ZIJ vroeg hem ten huwelijk. Hij stelde zijn tweede vrouw, Aisha, gelijk met hem. Als hij weg was , moest zij de godsdienstige en levensvragen van de moslims in zijn plaats beantwoorden.
4. Moslims mogen niet oordelen over mensen als het een slechte beoordeling is , maw : in vergelijking met het westen, ze kakken niet zomaar op mensen.
5. De islam was de eerste godsdienst die een vrijheid van godsdienst toeliet zonder andere godsdiensten moedwillig te beinvloeden.

dat zijn maar enkele voorbeelden. Verder ben ik nog niet of ik moet echt pagina's gaan typen om je iets uit te leggen.
In elk geval, mensen hebben gewoon een verkeerd beeld van de Islam.

[Dit bericht is gewijzigd door Bastet op 30-11-2010 19:09]

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-11-2010 19:10 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Jammer dat die gasten zich er nooit aan houden aan die regels. Ken niet 1 moslim die zijn vrouw niet kort houd...en dan zeg ik het nog netjes.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-11-2010 19:11 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Kom er maar in Kwellie.

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 30-11-2010 19:12 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Ik verwerp elke gedachte van een 'God' in eender welke context.
Het feit dat mensen leugens nodig hebben om een leven te leiden is hun probleem.

Anti-Anti-Anti-Anti....
Muziek is al eeuwen lang een manier om kritiek over te brengen.
Als alles zo vreedzaam zou verlopen was het een mooie wereld.
Iedereen moet kritiek kunnen verdragen.
Als je dat niet kan moet je jezelf opsluiten in je kamer en zeker geen contact hebben met de buitenwereld.
Natuurlijk ga ik geen enkel geval akkoord met het Christendom, Jodendom of de Islam als het over 'God' of 'Allah' gaat.
De morele en ethische waarden dat ze met zich meebrengen zijn te bespreken.
Maar als iemand vermoord wordt omdat 'Allah' het zo wil is dat voor mij enkele haltes te ver.
(Vanzelfsprekend, niet?)

Ik maak weinig onderscheid tussen een jood, een moslim of mijn buurman als het gaat over criminaliteit. Mij maakt het geen fuck uit als die persoon gewoon een crimineel is of als die handelde uit wens van zijn Lizard-King.
Men kleeft nogal (te) snel de plakker van antisemitisme e.d.

De meest verdedigende mensen hebben nog nooit te midden een face-to-face conflict gestaan me dunkt.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2010 19:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 19:10 schreef FolkWang het volgende:
Jammer dat die gasten zich er nooit aan houden aan die regels. Ken niet 1 moslim die zijn vrouw niet kort houd...en dan zeg ik het nog netjes.
het lijkt het christendom wel ..

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-11-2010 19:13 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 19:12 schreef Jenje het volgende:
het lijkt het christendom wel ..
Je meent het.

Bastet
Usericon van Bastet
Posted 30-11-2010 19:13 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 16:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Mja, satanisch vind ik net zo goed anti-christelijk als gewoon anti-christelijk. In ieder geval in deze context. Het gaat hem ook een beetje om de heersende opvatting binnen de scene als geheel.

De stelling 'satanisch vind ik net zo goed anti-christelijk als gewoon anti-christelijk' is pure bullshit. Veel satanische bands gebruiken ook daemons uit andere godsdiensten. Oa uit het Jodendom en de Islaam. Het is dus veelal godsdienstoverschreidend.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2010 19:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi man, overanalyse van band imago's ...

Bastet
Usericon van Bastet
Posted 30-11-2010 19:20 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 19:04 schreef Nimbus het volgende:
Ze hebben je geïndoctrineerd, zo werkt het kwaad.

Geindoctrineerd kan ik 't niet noemen. Ik was vroeger redelijk rechts omdat ik dacht dat die vrouwen onderdrukt werden door die 'kut islaam' en dergelijke.
Maar ik leer bij en wat eerst transcendent wordt is nu immanent geworden.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com