|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh, dan moet je anders typen, je neemt wel degelijk een stelling in, namelijk dat iemand loze statements inneemt. Boeiender |
|
quote: Ik denk niet dat jij snapt waar Mr. N het over heeft, knulletje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je wilt dat graag ontkennen? Want ik zie persoonlijk geen argumenten in die post van Bastet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Knulletje? |
|
wedstrijdje groningen friesland. Leuk, ik draai nog een joint. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Misschien moet je Grutte Pier ff mailen, kunnen we double daten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh, nee. Mr N komt uit Snolle IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Jeweettoch! Boeiender |
|
Ik kan (ook) lezen. Ik snap het prima. En alweer neem je een stelling in, namelijk dat ik het niet zou snappen. Mafkees zei ik omdat je het ene zegt, en het andere doet. Maar als jij me voor knulletje uitmaakt, zou ik me maar tien keer achter de oren krabben. |
|
quote: Ik denk van niet. Bovendien leg ik die stelling vervolgens wel degelijk uit. quote: Geen boodschap aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Sja, het is moeilijk te determineren wanneer je zelf een stelling neerplempt natuurlijk.... Boeiender |
|
quote: Het ging over inhoudsloze stellingen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik reageerde daarop dat je als je argumenten eist van een ander, je zelf ook betere argumenten moet gaan gebruiken, snappie? Ik heb geen uitspraak gedaan over de relevantie van de argumenten van Bastet overigens, dus ik ontken noch beaam iets. Begrijpend lezen aub.... Boeiender |
|
quote: Het ging erover dat jij beweert geen stelling te hebben gepost, terwijl jij dat wel deed. Boeiender |
|
Mooi man, 10+ posts over compleet niets. |
|
quote: Hehe, wel vaker zo met OWW in da house! Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk, en feiten moeten in Jip en Janneke (tm) taal uitgelegd worden.... Boeiender |
|
quote: Niet zolang jij mij vertelt over welke stelling je graag betere argumenten wilt zien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De stelling waar jij blijkbaar tegen bent.... Poeheeeeeeee. Boeiender |
|
quote: Leg uit Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Goed, je hebt gelijk hoor. Maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Welke feiten heb jij hier dan precies uitgelegd? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik stop ermee, sorry, dit is niet te doen. Probeer die betonnen plaat eens voor je hoofd weg te halen. Boeiender |
|
Tot nu toe is bijna elke zin een stelling. Ook deze. Ook deze. D Maar even ontopic! Alle Abrahamitische religies zijn in grote lijnen het zelfde; komen van de zelfde vierkante meter; zijn over de hele wereld verspreid. Maar zijn alle 3 anders ontwikkeld door het opslokken van andere culturen, en elementen van oude religies. Stelling: Ze zijn weinig authentiek. |
|
quote: Teh internet is geweldig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |