IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rellen in het Midden Oosten, moeten we daarop proosten? Vorige pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2011 10:43 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2011 22:37 schreef XnegativeX het volgende:
Oh? Ik vind dat juist reuze meevallen.
Zeker met teksten als:
"Remember That I'm Just a Man Don't Follow Me Nigga"
en



Met zulke teksten weet je inderdaad wel dat je dit soort mensen moet mijden als de pest .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2011 22:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 mei 2011 23:37 schreef Hypnos het volgende:
Ad Hominem is ook leuk


Your point being?


quote:
Op 10 mei 2011 10:43 schreef Gemene Lepel het volgende:
Met zulke teksten weet je inderdaad wel dat je dit soort mensen moet mijden als de pest .


Vergeet niet dat hoog van de toren blazen voor hiphop is wat boos kijken voor metal is.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-03-2012 1:01 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Het Egyptische parlement heeft Israël de grootste vijand van het land genoemd en unaniem ingestemd met de uitzetting van de Israëlische ambassadeur in Caïro. Ook heeft het parlement gestemd voor beëindiging van de gasexport naar Israël.

De stemming werd gehouden na de presentatie van een rapport van de parlementscommissie voor Arabische zaken. In dat rapport staat dat Egypte 'nooit' een vriend, partner of bondgenoot kan zijn van Israël. Ook wordt de joodse staat beschreven als 'vijand nummer een'.

De motie die in stemming werd gebracht is grotendeels symbolisch, omdat alleen de militaire leiders, die in Egypte aan de macht zijn, een dergelijk besluit kunnen nemen. Het is alleen wel een teken van de enorme verschuiving die in Egypte op politiek vlak heeft plaatsgevonden.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3224387/2012/03/12/Egypte-Israel-is-vijand-nummer-1.dhtml

Proost dan maar.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-03-2012 7:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2012 1:01 schreef bokkie666 het volgende:
Ook heeft het parlement gestemd voor beëindiging van de gasexport naar Israël.




Tegenstrijdige berichten hier.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-03-2012 7:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



edit: ik krijg toch de indruk dat het daar met democratie een richting op gaat die wij hier in het westen niet zouden wensen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-03-2012 7:22]


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen