![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
De rellen leveren blijkbaar wel een nieuw 'filmgenre' op... ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Gelukkig maar dat de drie gevangenen veilig zijn teruggekeerd (en dat ze niet zijn gemarteld) En nu moeten ze maar eens uitzoeken wie deze knullige operatie heeft opgezet en goedgekeurd. ![]() |
|
Goedgekeurd, gewoon door Rutte, hij heeft iig al lang de verantwoordelijkheid opgenomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hij koopt een nieuwe Lynx? ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Nou, er komt dus een "no fly zone". Hebben ze eindelijk eens een helicopter, kunnen ze er niks mee doen ![]() Maar gaat Nederland ook F-16's sturen? ![]() |
|
Wie weet, wie weet. Nog niet om gevraagd. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Als ik zo eens ff rap het nieuws bekijk lijken mij de Fransen nogal enthousiast. Het zal mij benieuwen... [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-03-2011 12:43] ![]() |
|
"Als de wereld gek is, zal Libië zich ook gek gedragen. Als het Westen Libië aanvalt, zal het nooit meer vrede hebben". Dit heeft de Libische dictator Mouammar Kadhafi gezegd in een exclusief interview met de Portugese publieke omroep RTP. Kadhafi wil de wereld "het leven tot een hel maken'' als hij wordt aangevallen. De VN-Veiligheidsraad, die militair ingrijpen volkenrechtelijk heeft gelegitimeerd, beschuldigde hij van 'racisme' en 'arrogantie'. Volgens Kaddafi zou de Veiligheidsraad geen mandaat hebben voor zijn besluit. Hij toonde zich tevens teleurgesteld door de 'verraders' in de Europese Unie. Staakt-het-vuren Daarnaast zegt Kadhafi wel bereid te zijn, na de goedkeuring van de VN-resolutie die daar om vraagt, een staakt-het-vuren in acht te nemen in zijn strijd tegen de rebellen. Het vraagt wel eerst over de toepassing ervan te mogen onderhandelen. Dat heeft de Libische viceminister van Buitenlandse Zaken, Khaled Kaaim, gezegd tijdens een persconferentie in Tripoli. Volgens Kaaim gaat Libië "positief reageren op de VN-resolutie en wij gaan dit engagement bewijzen door de bescherming van de burgers te garanderen". Complot Voor zijn persconferentie had Kaaim aan het Franse persagentschap AFP gezegd dat de resolutie de eenheid en stabiliteit van Libië bedreigt. De tekst wijst op een "complot" van de internationale gemeenschap tegen Libië en op "de wil van landen als Frankrijk, Groot-Brittannië en de VS om het land te verdelen". (anp/belga/odbs) gekke baas signature ![]() |
|
quote:Mwa, er wordt al opgehind. Iets met er staan er 76 gevechtsklaar wegteroesten. En zelfs de Belgen zijn gevraagd om F16's te sturen. Valt me vies tegen dat Duitsland zich onthield van stemming en geen tropen stuurt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: en hoe wil hij dat gaat doen! ![]() |
|
huurlingen? signature ![]() |
|
quote:] Ja, Uri wil wel. Maar we zijn nog niet gevraagd. Bizar, ja! Snap ook niet zo goed waarom niet... No dogs, no masters. ![]() |
|
Nederland werd gevraagd om een duikboot te sturen, helaas zijn die allen vorige week gezonken tijdens de opendeurdagen van de marine. signature ![]() |
|
quote:De Belgen hebben nog wat in te halen. Doen al jaren zo goed als niets voor de NAVO en 'onze' veiligheid. Wel terecht dat ze nu eens direct gevraagd worden voor een relatief zware bijdrage: daadwerkelijk vechten. Nederland heeft de afgelopen twintig jaar vergeleken bij de Belgen veel meer gedaan. Maar we sturen er echt wel wat heen. Desnoods radarschepen oid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: He, als je de Belgen kunt krijgen!!!! ![]() ![]() |
|
quote: In ieder geval al een Lynx-helikopter ![]() |
|
quote:Ik kreeg net door van Hillen dat hij onze Leopards voor een mooi prijsje vd hand heeft gedaan aan ene K. Addafi. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
''Het is een ondubbelzinnige boodschap aan Kaddafi dat hij zijn gewelddadige acties tegen de eigen bevolking onmiddellijk moet stoppen.'' De resolutie maakt de weg vrij voor bijvoorbeeld luchtaanvallen of acties vanaf zee. Het Nederlandse kabinet heeft nog geen verzoek gehad om bij te dragen. Hillen Volgens minister Hans Hillen (Defensie) is wat ons land kan doen afhankelijk van wat de NAVO vraagt. ''Nederland zal datgene leveren wat door de NAVO wordt gevraagd. Bij alles wat nodig is, zullen we bekijken wat we kunnen leveren.'' Te denken valt aan F-16-gevechtsvliegtuigen, ander militair materieel of ondersteuning bij bijvoorbeeld communicatie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Maar serieus, Nederland draagt altijd bij, en ik kan me niet voorstellen dat ze dat ook nu niet zullen doen. En hoe ze dat het beste kunen doen zal tezijnertijd wel duidelijk worden. Vraag me af wanneer ze het luchtafweergeschut gaan uitschakelen. ed: Kwellie was me juist voor [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-03-2011 12:56] ![]() |
|
België zegt klaar te zijn voor een militaire actie in Libië, als onderdeel van de NAVO. België neemt deel met zes F-16′s en een fregat, zegt de minister voor Europese Zaken en Ontwikkelingssamenwerking, Olivier Chastel. (AFP) Denemarken is bereid zeven vliegtuigen (zes F-16′s en een transportvliegtuig) in te zetten voor militaire actie in Libië. (The Guardian) ![]() |
|
de artilleriewagens zijn in België gemaakt. Na 1.000 kilometer vallen die vanzelf stil, geen nood dus. signature ![]() |
|
Dan is de tank leeg Bart, da's heel wat anders. ![]() ![]() |
|
quote:Daar heb je wat aan met een noflyzone. ![]() ![]() |
|
quote: met jullie duikboten ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |