IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rellen in het Midden Oosten, moeten we daarop proosten? Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-01-2011 18:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Kijk, een SOD fan.


 


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 31-01-2011 18:24 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Zeker weten. Geweldige muziek. Ook MOD mag er zijn, maar ja die hebben voor zover ik weet geen nummer over het Midden Oosten.

[Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 31-01-2011 18:25]


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2011 18:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vreemde jongens, die Moslims



signature


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 31-01-2011 18:42 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Shit...is dat echt?


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-01-2011 18:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 januari 2011 18:42 schreef Dronckaerdt het volgende:
Shit...is dat echt?
Nee, Allah bestaat niet.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-01-2011 18:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

http://dekrach.nl/2011/01/30/egypte-heeft-honger/


Leuk stukje leesvoer.
Misschien moeten ze daar ook gewoon een beetje minder fokken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 31-01-2011 18:46 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 18:45 schreef MR. N het volgende:
Nee, Allah bestaat niet.
Only Beer and Satan are real.


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-01-2011 19:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 18:42 schreef Dronckaerdt het volgende:
Shit...is dat echt?




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2011 19:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 18:46 schreef XXL het volgende:
http://dekrach.nl/2011/01/30/egypte-heeft-honger/


Leuk stukje leesvoer.
Misschien moeten ze daar ook gewoon een beetje minder fokken.

Absoluut, disaster waiting to happen...

Maar dat ligt (denk ik) deels ook aan Mubarak. Egypte gaat bijvoorbeeld binnen afzienbare tijd problemen krijgen met de watertoevoer (te veel mensen, te weinig Nijlwater), alleen mag dat niet publiek geuit worden. Ofwel, de bevolking denkt dat alles prima is en fokt rustig door


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-01-2011 19:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 18:41 schreef Hypnos het volgende:
vreemde jongens, die Moslims






Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2011 20:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

The Sun :')

Al zou het ook best waar kunnen zijn


I wish I was a butterfly


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 31-01-2011 20:25 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 31 januari 2011 17:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
..............
Wordt er met voedsel zoveel gespeculeerd, dan? Ik heb geen idee, namelijk
...........


[hapmodus]
Ik ken iemand die bij een handelshuis werkt: het ene jaar is de marge 10 cent per ton graan, het andere jaar 80 euro...
[/hapmodus]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2011 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

egt?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-01-2011 20:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 20:33 schreef Hypnos het volgende:
egt?
Wat dat heeft dat plaatje met de rellen te maken Hypnos? Dat is meer iets voor het moslims in het nieuwstopic, IMO. En achter een linkje.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2011 20:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

@Hypnos: 'egt?'
Ja, ik ben ook wel benieuwd of dat van WT nu echt is

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-01-2011 20:49]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2011 20:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euuuuuh...


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2011 20:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 januari 2011 18:46 schreef XXL het volgende:
http://dekrach.nl/2011/01/30/egypte-heeft-honger/


Leuk stukje leesvoer.
Misschien moeten ze daar ook gewoon een beetje minder fokken.


en dat begint bij educatie en gelijkheid van de vrouw...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-01-2011 21:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, zal mij benieuwen of Valorian en Necromatica een beetje soepel kunnen overstappen in Caïro....


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-01-2011 21:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 17:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wordt er met voedsel zoveel gespeculeerd, dan? Ik heb geen idee, namelijk
Als er schaarste is zijn er altijd aasgieren die ervan willen profiteren. Zolang de oogst goed is valt er niks te verdienen, maar afgelopen jaar bleef vooral in Rusland de opbrengst achter. Als daar alleen al een melding van wordt gedaan schieten de prijzen al omhoog terwijl het graan waar het over gaat nog op het land staat. Dat komt dus vooral doordat mensen die eigenlijk helemaal geen graan willen opeens opties gaan kopen. Dat drijft de prijs onnodig omhoog.

Wij hebben er niet zo heel veel last van, maar als je van 2 dollar in de week moet rondkomen en je voedsel wordt opeens een aantal procenten duurder kom je in de problemen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-01-2011 21:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Als je van 2 dollar in de week rond moet komen, wordt het volgens mij toch tijd om ander werk te gaan zoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 31-01-2011 21:25]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-01-2011 21:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 januari 2011 21:25 schreef bastianus het volgende:
Als je van 2 dollar in de week rond moet komen, wordt het volgens mij toch tijd om ander werk te gaan zoeken.
Of een ander land natuurlijk, maar ja, dat mag niet van Henk en Ingrid....


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-01-2011 21:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 januari 2011 21:25 schreef bastianus het volgende:
Als je van 2 dollar in de week rond moet komen, wordt het volgens mij toch tijd om ander werk te gaan zoeken.


Als je kosten voor normaal onderhoud dat ook zijn is het niet zo erg hoor. In Polen verdienen ze 1/4e van ons salaris, maar de kosten zijn ook maar iets van 1/4e. Huizen en eten zijn erg super goedkoop. electrische apparaten zijn alleen wel dezelfde prijs als hier.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2011 21:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 21:19 schreef bokaj het volgende:
Als er schaarste is zijn er altijd aasgieren die ervan willen profiteren. Zolang de oogst goed is valt er niks te verdienen, maar afgelopen jaar bleef vooral in Rusland de opbrengst achter. Als daar alleen al een melding van wordt gedaan schieten de prijzen al omhoog terwijl het graan waar het over gaat nog op het land staat. Dat komt dus vooral doordat mensen die eigenlijk helemaal geen graan willen opeens opties gaan kopen. Dat drijft de prijs onnodig omhoog.

Wij hebben er niet zo heel veel last van, maar als je van 2 dollar in de week moet rondkomen en je voedsel wordt opeens een aantal procenten duurder kom je in de problemen.

Ik begrijp het mechanisme zo, heb je ook een bron waarin wordt beschreven op welke schaal dit gebeurt? Want de graanprijs stijgt ook door de sterke toename van vleesconsumptie en van het toenemende gebruik van biomassa voor brandstof.


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 31-01-2011 22:56 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 21:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik begrijp het mechanisme zo, heb je ook een bron waarin wordt beschreven op welke schaal dit gebeurt?
Die had ik. Is allang bij het oud papier. Misschien moet jij ook eens een krant doornemen ipv bij geenstijl je nieuws te halen.
quote:
Want de graanprijs stijgt ook door de sterke toename van vleesconsumptie en van het toenemende gebruik van biomassa voor brandstof.
Ik had geen idee dat die twee zo significant gestegen waren het afgelopen half jaar. Dit is nieuw voor mij.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-01-2011 23:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2011 22:56 schreef bokaj het volgende:
Die had ik. Is allang bij het oud papier. Misschien moet jij ook eens een krant doornemen ipv bij geenstijl je nieuws te halen.



Ik heb hier verschillende dingen over gelezen, in de trant van "is niet onze schuld, het zijn de speculanten!" en "speculaten hebben een miniem aandeel in de prijsstijging gehad".

Verder worden afwisselend het afschaffen van de graanvoorraden, het lang te goedkoop verkopen van graan, toegenomen vleesconsumptie, toegenomen biobrandstofconsumptie en het stijgen van de wereldpopulatie genoemd. Behoorlijk oerwoud aan (mogelijk belangrijke) oorzaken zo
quote:
Ik had geen idee dat die twee zo significant gestegen waren het afgelopen half jaar. Dit is nieuw voor mij.

Misschien moet jij ook eens bij geenstijl je nieuws halen ipv een krant door te nemen.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen