![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk, een SOD fan. ![]() |
|
vreemde jongens, die Moslims ![]() signature ![]() |
|
Shit...is dat echt? No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
quote:Nee, Allah bestaat niet. Boeiender ![]() |
|
http://dekrach.nl/2011/01/30/egypte-heeft-honger/ Leuk stukje leesvoer. Misschien moeten ze daar ook gewoon een beetje minder fokken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Only Beer and Satan are real. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
quote: ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Absoluut, disaster waiting to happen... Maar dat ligt (denk ik) deels ook aan Mubarak. Egypte gaat bijvoorbeeld binnen afzienbare tijd problemen krijgen met de watertoevoer (te veel mensen, te weinig Nijlwater), alleen mag dat niet publiek geuit worden. Ofwel, de bevolking denkt dat alles prima is en fokt rustig door ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
The Sun :') Al zou het ook best waar kunnen zijn ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: [hapmodus] Ik ken iemand die bij een handelshuis werkt: het ene jaar is de marge 10 cent per ton graan, het andere jaar 80 euro... [/hapmodus] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
egt? signature ![]() |
|
quote:Wat dat heeft dat plaatje met de rellen te maken Hypnos? Dat is meer iets voor het moslims in het nieuwstopic, IMO. En achter een linkje. ![]() |
|
@Hypnos: 'egt?' Ja, ik ben ook wel benieuwd of dat van WT nu echt is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-01-2011 20:49] No dogs, no masters. ![]() |
|
euuuuuh... signature ![]() |
|
quote: en dat begint bij educatie en gelijkheid van de vrouw... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hmm, zal mij benieuwen of Valorian en Necromatica een beetje soepel kunnen overstappen in Caïro.... Boeiender ![]() |
|
quote:Als er schaarste is zijn er altijd aasgieren die ervan willen profiteren. Zolang de oogst goed is valt er niks te verdienen, maar afgelopen jaar bleef vooral in Rusland de opbrengst achter. Als daar alleen al een melding van wordt gedaan schieten de prijzen al omhoog terwijl het graan waar het over gaat nog op het land staat. Dat komt dus vooral doordat mensen die eigenlijk helemaal geen graan willen opeens opties gaan kopen. Dat drijft de prijs onnodig omhoog. Wij hebben er niet zo heel veel last van, maar als je van 2 dollar in de week moet rondkomen en je voedsel wordt opeens een aantal procenten duurder kom je in de problemen. ![]() |
|
Als je van 2 dollar in de week rond moet komen, wordt het volgens mij toch tijd om ander werk te gaan zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 31-01-2011 21:25] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Of een ander land natuurlijk, maar ja, dat mag niet van Henk en Ingrid.... Boeiender ![]() |
|
quote: Als je kosten voor normaal onderhoud dat ook zijn is het niet zo erg hoor. In Polen verdienen ze 1/4e van ons salaris, maar de kosten zijn ook maar iets van 1/4e. Huizen en eten zijn erg super goedkoop. electrische apparaten zijn alleen wel dezelfde prijs als hier. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik begrijp het mechanisme zo, heb je ook een bron waarin wordt beschreven op welke schaal dit gebeurt? Want de graanprijs stijgt ook door de sterke toename van vleesconsumptie en van het toenemende gebruik van biomassa voor brandstof. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Die had ik. Is allang bij het oud papier. Misschien moet jij ook eens een krant doornemen ipv bij geenstijl je nieuws te halen. ![]() quote:Ik had geen idee dat die twee zo significant gestegen waren het afgelopen half jaar. Dit is nieuw voor mij. ![]() |
|
quote: ![]() Ik heb hier verschillende dingen over gelezen, in de trant van "is niet onze schuld, het zijn de speculanten!" en "speculaten hebben een miniem aandeel in de prijsstijging gehad". Verder worden afwisselend het afschaffen van de graanvoorraden, het lang te goedkoop verkopen van graan, toegenomen vleesconsumptie, toegenomen biobrandstofconsumptie en het stijgen van de wereldpopulatie genoemd. Behoorlijk oerwoud aan (mogelijk belangrijke) oorzaken zo ![]() quote: Misschien moet jij ook eens bij geenstijl je nieuws halen ipv een krant door te nemen. ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |