![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
zielige bedoening daar. betogen ze voor vrijheid, helpen ze mensen aan de macht die hun vrijheid zullen beperken na de volgende de-democratisering signature ![]() |
|
quote: Dus daarom zal het in Egypte exact net zo gaan als toen in Iran? Dank voor deze diepgravende conclusie... Boeiender ![]() |
|
ik vrees het eerlijk gezegd ook wat voor leiders-traditie heeft met daar? Farao's en religieuzen. Egypte ligt dichter bij Iran dan Turkije historisch en cultureel gezien. signature ![]() |
|
quote:Weinig Perzies aan de Ayatollahs. Amerika had Saddam destijds van mij wel wat meer mogen steunen. Nederland had van mij destijs Saddam ook mogen steunen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Sja, als je dan economisch belang totaal buiten het plaatje laat (waar de demonstraties vooral over gingen) en alle moslims als extremist beschouwd kom je inderdaad op Iran uit.... Boeiender ![]() |
|
of Libanon, of Libië signature ![]() |
|
quote: Amerika had een heeel grote soeplepel in de oliepap dankzij de Shah, maar het kwam vooral aan op de betogers, en die zijn net als nu gegroeid uit de massa aan studenten in combinatie met de Moslimclerus( geen extremisten hoor, vind ik dan, wel iets... strikter dan de gemiddelde praktiserende Moslim). En die trekken de grote groep mee. signature ![]() |
|
quote:*poep* Ga je maar eens in de 'broeders verdiepen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote::') Iedere Iraniër is indd een extremist.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
een demobasis in Egypte is idealistisch en totaal niet conctreet de enige leiders daar zijn het kapitaal, de geWestige machtshebbers en de clerus de laatste schieten nu over in combinatie met de natie want hun Farao willen ze niet meer, hun land in handen geven van AMerika? nee nog liever de Moslimpartijen en niets mis mee hoor, dat zijn geen Hamasleden (al hebben ze wel veel contact) maar ze willen bvb wel de vrouw uit de straat houden en er voor zorgen dat er veel vrijheidsbeperkingen komen. Geen sharia maar wel een Blijf-maar-thuis-Fatima [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-02-2011 12:21] signature ![]() |
|
quote::') Hamas IS de broederschap. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Wel in jouw wereldbeeld toch? Boeiender ![]() |
|
quote:In jouw wereldbeeld blijkbaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: daarvoor ken ik er niet genoeg van, maar ik weet wel vanuit reportages en ... dat er veel contact is tussen Hamas en de Broederschap, en dat daarom Moebarak en de geheime dienst ferm op de kap van de Broederschap zat , want ja .. Gaza en stuff signature ![]() |
|
quote: Nee, ik geef alleen mijn beeld van jouw visie. Boeiender ![]() |
|
quote: Haha, ik was even vergeten dat wanneer chemische wapens gebruikt worden tegen 'anderen' er natuurlijk geen probleem is. Mijn fout. En natuurlijk heeft Nederland zijn steentje bijgedragen in de vorm van dhr. van Anraat. Maar wellicht had je liever gezien dat de Nederlandse staat deze steun had geleverd (die zou er ongetwijfeld mee weg zijn gekomen) quote: [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 12-02-2011 12:55] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
ach kogels zijn ook chemisch. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Hamas is de 'Israelische'/Palestijnse tak van de broederschap. De broederschap is een transnationale organisatie met takken over de gehele wreld. Het doel van de broederschap is 'het islamitische werelddeel' islamiseren/op het rechte islamitische pad brengen alvorens de jihad tegen de rest van de wereld. Als Israel is gevallen staat Hamas samen met de rest van de horen zo weer bij de spreekwoordelijke poorten van Wenen; eigenlijk, daar staan ze al. Israel is het westen. Het doel van Hamas is niet zozeer de vernietiging van Israel. Israel is de buitenpost van al dahab jihad. quote:Moeilijk, heh? quote:Als de staat verzaakt mijn leven, in ruime zin, te waarborgen, verlist zij haar rechtsgeldigheid. Ik heb geen afspraak of contract met de staat. Ik ben, als individu, soeverein. 'Ik' dult de staat zolang ze 'mijn' belang dient. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Zeer edgy filosofisch liberaal geneuzel. Leg eens mooi uit hoe Irakese gifaanvalen op burgers in verhouding staat tot jouw contract met een staat die volgens jou een dergelijk regime openlijk en van harte zou moeten steunen :'). Of was dit alles nodig in jouw leven in de ruime zin te waarborgen? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 12-02-2011 13:10] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Wil ik best doen. Maar ik heb een onmeunige kat0rr, dusch ik denk niet dat ik dat binnen nu en een kwatier heb uitgetypt. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Nou, ik ga naar de kapper om m'n weelderige bos haar af te knippen :O. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Politie Jemen slaat betoging uiteen Uitgegeven: 13 februari 2011 14:42 Laatst gewijzigd: 13 februari 2011 14:42 SANAA - De politie heeft zondag in Sanaa, de hoofdstad van Jemen, een betoging uiteengeslagen. Daarbij werden tien mensen aangehouden, meldden oppositieleden. © ANP Ongeveer tweeduizend mensen, voornamelijk studenten, probeerden uit protest van de universiteit naar het presidentiële paleis te lopen, maar kwamen onderweg de politie tegen. Ook in de zuidelijke stad Taiz maakten agenten met knuppels een einde aan een demonstratie. Daar waren honderden mensen bijeen om, net als in Sanaa, het vertrek van president Ali Abdullah Saleh te eisen. Volgens deelnemende activisten werden 120 mensen opgepakt. Revolutie De betogers in de hoofdstad riepen leuzen als: ''Een revolutie in Jemen na de revolutie in Egypte''. Daarmee verwezen ze naar de val van de Egyptische president Hosni Mubarak van afgelopen vrijdag. De president vertrok na een dagenlange volksopstand. © ANP Zo kan het ook. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
wel grappig dat 31 jaar geleden De shah mocht vertrekken in Iran, en 31 jaar later Moebarak in Egypte. hopelijk loopt de parallel niet verder signature ![]() |
|
Moslimbroederschap richt partij op Update: dinsdag 15 feb 2011, 18:38 In Egypte wil de Moslimbroederschap zo snel mogelijk een politieke partij oprichten. Een vooraanstaand lid van de Moslimbroeders maakte dat bekend op de staatstelevisie. De Moslimbroederschap was onder president Mubarak verboden. De beweging deed wel met onafhankelijke kandidaten mee aan verkiezingen. De legertop maakte vandaag bekend dat de commissie die met voorstellen moet komen voor een nieuwe grondwet binnen tien dagen verslag uit moet brengen. Er komt daarna een referendum over. Het leger heeft Egyptenaren opgeroepen weer aan het werk te gaan. Maandag en dinsdag werd er massaal gestaakt. Die had vast niemand aan zien komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |