IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Rellen in het Midden Oosten, moeten we daarop proosten? Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 18:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 16:50 schreef ElitE het volgende:
Oei begin ik te Hypnossen?
]
Ja Doe je wel vaker


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2011 21:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Klopt maar ik heb het gevoel dat het weer vaker is de laatste week.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-02-2011 9:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2011 20:58 schreef ElitE het volgende:
Is kapitalisme daar de schuld van?
Nee.
Echt een verschrikkelijk Marxistische versimpeling van de werkelijkheid.
quote:
Op 31 januari 2011 23:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Ik heb hier verschillende dingen over gelezen, in de trant van "is niet onze schuld, het zijn de speculanten!" en "speculaten hebben een miniem aandeel in de prijsstijging gehad".

Verder worden afwisselend het afschaffen van de graanvoorraden, het lang te goedkoop verkopen van graan, toegenomen vleesconsumptie, toegenomen biobrandstofconsumptie en het stijgen van de wereldpopulatie genoemd. Behoorlijk oerwoud aan (mogelijk belangrijke) oorzaken zo

Misschien moet jij ook eens bij geenstijl je nieuws halen ipv een krant door te nemen.
Ik vraag het mij ook af hoor, die invloed van speculanten. Er zijn wel producten waarin gespeculeerd wordt en wellicht ook wel in graan, maar of dat de prijs op wereldschaal daadwerkelijk beïnvloed.. ik denk het niet. Dat zijn nmlk wel onmeunig grote hoeveelheden. Ik denk niet dat een paar speculanten daar echt invloed op hebben.

Egypte is gewoon een gigantisch inefficiënt land. Ik ben er een paar keer geweest en het is vrij verbazingwekkend hoe het er daar aan toegaat. Steden worden gebouwd op de schaarse, potentiële, landbouwgrond in plaat van in de (rots)woestijn. Niets wordt gerecycled of opgeruimd. Een gigantisch ambtenaren apparaat. En ook bij particuliere onderneming staan de werknemers met z’n drieën het werk van een man te doen. Er valt daar echt heel veel te winnen aan efficiëntie; zolang ze daar geen zin in hebben moeten wij ons echt geen schuldgevoel aan laten praten door andersglobalisten met gezeur over (westerse) speculanten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2011 10:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Egypte is wel bijzonder efficiënt in landbouwopbrengst per hectare. En bij het vrijwel totaal opmaken van het water wat ze via de Nijl binnenkrijgen.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-02-2011 10:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 februari 2011 9:54 schreef kwelgeest het volgende:

Ik vraag het mij ook af hoor, die invloed van speculanten. Er zijn wel producten waarin gespeculeerd wordt en wellicht ook wel in graan, maar of dat de prijs op wereldschaal daadwerkelijk beïnvloed.. ik denk het niet. Dat zijn nmlk wel onmeunig grote hoeveelheden. Ik denk niet dat een paar speculanten daar echt invloed op hebben.



Misschien niet totaal ontopic, maar check deze uitzending, best intrigerend:

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1059643


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-02-2011 10:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 10:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Egypte is wel bijzonder efficiënt in landbouwopbrengst per hectare. En bij het vrijwel totaal opmaken van het water wat ze via de Nijl binnenkrijgen.
Mwa, die Nijl is nog steeds erg indrukwekkend, hoor. Ook in Noord-Egypte.

En ze hebben dmv de Aswan-dam wel een mooie energiecentrale ervan gemaakt.

De beveiliging van dat ding is trouwens wel een lachertje. Je voertuig wordt wel gecheckt op explosieven, maar pas als je met je voorwielen op de dam staat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2011 10:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 10:10 schreef kwelgeest het volgende:
Mwa, die Nijl is nog steeds erg indrukwekkend, hoor. Ook in Noord-Egypte.

Jaoh. Maar de boeren gebruiken 85% van het beschikbare water, dan zijn ze toch bijzonder goed bezig met het opmaken van de Nijlwater (Nog buiten drinkwater etc.)
quote:
En ze hebben dmv de Aswan-dam wel een mooie energiecentrale ervan gemaakt.

Jaoh.
quote:
De beveiliging van dat ding is trouwens wel een lachertje. Je voertuig wordt wel gecheckt op explosieven, maar pas als je met je voorwielen op de dam staat.

LOL


I wish I was a butterfly


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-02-2011 15:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zag het nieuws gisteren, dacht eerst dat ik Ajax-Feyenoord aan het kijken was...


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-02-2011 17:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 februari 2011 10:10 schreef kwelgeest het volgende:
Mwa, die Nijl is nog steeds erg indrukwekkend, hoor. Ook in Noord-Egypte.

En ze hebben dmv de Aswan-dam wel een mooie energiecentrale ervan gemaakt.

De beveiliging van dat ding is trouwens wel een lachertje. Je voertuig wordt wel gecheckt op explosieven, maar pas als je met je voorwielen op de dam staat.


Mwa kan wel wat beter dan, maar met een vrachtwagen vol explosieven prik je op die manier nog geen gat in die dam. Daarvoor moet je in het midden onder water tegen de dam aan een bom plakken. Zo heb je ook nog de druk van het water mee. Anders is er bij zo'n enorm bouwwerk geen beginnen aan.

In Nederland is het een ander verhaal, daar kun je menig dijk in een nachtje met een schep kapot graven.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-02-2011 17:47 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 17:41 schreef ElitE het volgende:

In Nederland is het een ander verhaal, daar kun je menig dijk in een nachtje met een schep kapot graven.




Jij brengt hier levens in gevaar!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-02-2011 12:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-02-2011 12:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, die ElBaradei zei geloof ik ook al dat die Suleiman deel van het probleem is...


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-02-2011 16:49 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

'VS-gezant Egypte lobbyde voor Egyptische regering'

AMSTERDAM - Frank Wisner, de gezant van de Verenigde Staten die naar Egypte werd gestuurd om het Amerikaanse standpunt te verkondigen, blijkt banden te hebben met de Egyptische overheid.
Volgens de Britse krant The Independent werkt Wisner (72) voor advocaten- en lobbykantoor Patton Boggs in de Verenigde Staten. En dat kantoor maakt er geen geheim van de Egyptische regering te adviseren, en werkzaamheden te verrichten voor de Egyptische regering in de Verenigde Staten en Europa.

Dat is op zichzelf al opmerkelijk, maar eerdere uitspraken van de oud-ambassadeur in Egypte Wisner komen ermee in een ander licht te staan. Zaterdag zei Wisner via een videoverbinding op een veiligheidscongres in München dat het van het grootste belang was dat Hosni Mubarak aan zou blijven als leider van Egypte. Terwijl het officiële standpunt van de Verenigde Staten is dat er een nieuwe regering moet komen in het land. Wisners uitspraken kwamen hem dan ook op kritiek te staan van het Witte Huis, en van de oppositie in Egypte. 'De uitspraken zijn voor rekening van meneer Wisner zelf', zei een regeringsfunctionaris dit weekend.

Clinton moest het weten
The Independent vraagt zich dan ook af waarom juist Wisner naar Egypte werd gestuurd - afgezien van zijn ervaring in het land, de regio en de diplomatieke wereld. Twee jaar geleden begon Wisner aan zijn baan bij Patton Boggs, en het is, volgens de Britse krant, niet voor te stellen dat minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton niet wist van Wisner zijn belangen in Egypte.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4909/VK-Dossier-De-demonstraties-in-Egypte/article/detail/1832336/2011/02/07/VS-gezant-Egypte-lobbyde-voor-Egyptische-regering.dhtml


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2011 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

democratie in het Midden-Oosten

surrealisme troef


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-02-2011 17:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nou Moebarak is ook met "pensioen" blijkbaar. Kan hij gaan genieten van zijn vele miljoenen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2011 17:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja eindelijk opgestapt, mooi zo.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-02-2011 17:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-02-2011 18:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 februari 2011 17:34 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou Moebarak is ook met "pensioen" blijkbaar. Kan hij gaan genieten van zijn vele miljoenen.


Zijn tegoeden in Zwitserland schijnen te zijn bevroren.

1-0 voor het volk; nu hopelijk een betere opvolger.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 11-02-2011 19:56 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 18:25 schreef Mutilator het volgende:
Zijn tegoeden in Zwitserland schijnen te zijn bevroren.






XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2011 0:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben benieuwd hoe dat daar nu gaat lopen.

Persoonlijk zou het niet mijn voorkerur hebben om te wonen in een land waar de mannen met de wapens het voor het zeggen hebben.

Maargoed, da's mijn mening.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2011 0:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En ik vraag me af of we hier ook op moeten proosten:



Iran ziet 'islamitisch Midden-Oosten' ontstaan
Uitgegeven: 11 februari 2011 16:50
Laatst gewijzigd: 11 februari 2011 16:50
AMSTERDAM - De opstand in Egypte toont dat er een nieuw islamitisch Midden-Oosten op komst is waar geen plek is voor 'inmenging' van Israël en de Verenigde Staten. Dat zei de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad vrijdag.
© AFP

De Iraanse leider sprak ter gelegenheid van de herdenking van de islamitische revolutie die in 1979 een einde maakte aan het bewind van sjah Mohammed Reza Pahlavi en waardoor conservatieve geestelijken aan de macht kwamen.

De uitspraken van Ahmadinejad volgden uren nadat de Egyptische president Hosni Mubarak aankondigde dat hij de macht zou overdragen aan vicepresicent Omar Suleiman maar niet zou opstappen.

Herhaling

Iran, dat in de clinch ligt met de internationale gemeenschap vanwege zijn controversiële nucleaire programma, grijpt de protesten in Tunesië en Egypte aan als bewijs van een herhaling van zijn eigen islamitische revolutie.

"Ondanks alle ingewikkelde en duivelse plannen van het Westen, komt er een nieuw Midden-Oosten op zonder het zionistische regime en Amerikaanse inmenging, zonder plek voor arrogante machten", zei Ahmadinejad tegen de menigte.

Zeer kritisch

Iran is zeer kritisch geweest richting het Egyptische regime vanwege het pro-Amerikaanse beleid en de vredesovereenkomst met Israël.

Tegelijkertijd wordt de Iraanse regering in eigen land in het nauw gedreven vanwege haar steun voor de Egyptische opstand. De Iraanse oppositie heeft tot protestmarsen opgeroepen om solidariteit te betuigen aan de demonstranten in Egypte en de Iraanse overheid beschouwt dat als een poging om ook in Iran de antiregeringssentimenten aan te wakkeren.

Hardhandig ingrijpen

Er is voor hardhandig ingrijpen gewaarschuwd als de oppositie de straat op gaat. Veiligheidsdiensten pakten al meerdere leden van de oppositie op.

In Washington veroordeelde de woordvoerder nationale veiligheid van het Witte Huis, Tommy Vietor, de 'hypocrisie' van Iran om het Egyptische volk te steunen, maar in eigen land dissidenten de mond te snoeren.

De Britse televisiezender BBC meldde vrijdag dat het signaal voor de Perzische dienst vanaf donderdag vanuit Iran wordt gestoord. Volgens de BBC is het een poging om de uitgebreide berichtgeving over de Egyptische protesten te blokkeren.
© Novum



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-02-2011 0:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 februari 2011 19:56 schreef ColdheartMinor het volgende:




Op het journaal hadden ze het over 30 miljard!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2011 0:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gelukkig heeft hij in een aantal grote buitenlandse steden ook nog geld in vastgoed zitten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 9:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 0:16 schreef XXL het volgende:
En ik vraag me af of we hier ook op moeten proosten:




Ik verwacht dat het wel meevalt, het leger van Egypte zal geen extremistische moslims tolereren denk ik.


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 11:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 9:41 schreef MR. N het volgende:
Ik verwacht dat het wel meevalt, het leger van Egypte zal geen extremistische moslims tolereren denk ik.
Diepgravende analyse.
Iran was voor de Ayatollahs een pacifistische staat zonder leger.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen