![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom de hipsterkwis niet eens in. ![]() ![]() |
|
RIHANNA NATUURLIJK 177 scrobbles and still counting. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-07-2012 13:35] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
MGMT ? wawasda eigenlijk? KMDMF kennk ma MGMT ni signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: +1, ik zit al in mn post facebook fase wat me meteen al 100% score geeft. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Welkom Sgeiterdt! ![]() |
|
quote: Ik wil niet, dood aan alle hipsters!! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Sgeiterdt; Loop je nou Retardo te bedreigen?! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-09-2012 19:46] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Heb ik zijn naam genoemd dan?? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-09-2012 19:50] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Siked! voor de verkiezingsuitslagen! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ja, der zullen een hoop Hipsters kapot zijn van dit nieuws... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ja... De wereld is een tophipster minder ![]() ![]() |
|
Ik ga in een hoekje zitten, huilen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Tip; luisteren naar More Than Life heeft hetzelfde effect en je houdt je hipsterlevel! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Daarna draai je best wat Touché Amoré. ![]() |
|
quote: Dan eerder La Dispute. Toch iets meer wavy. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() mijn vriendin wordt hipster ![]() signature ![]() |
|
En hoe voelt ze zich daar bij? ![]() |
|
Feeling hipster-ish. Hoe voelt dat nou? En hipster zijn is toch net als homoseksualiteit, geen keuze? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
hipstercurious? signature ![]() |
|
Nee? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |