IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hipster (contemporary subculture) Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 14:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zo maar even dan, want best wel leuk plaatje:



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 14:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Met name die fixed gear bike hype is wel weer grappig aangezien dat in Nederlandse studentensteden de normaalste zaak van de wereld is ongeacht welke subcultuur je (niet) toebehoort.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 14:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2011 16:40 schreef valfar het volgende:
Ok, bespreken dan:

Ik vind dat er helemaal niets mis is met deze subcultuur. Sowieso raar om het als 1 grote groep te zien, aangezien er ook weer een hoop verschillende soorten 'hipsters' zijn. Want ondanks dat veel mensen het hier zien als een rage en als kuddedieren, doen de meeste lui gewoon lekker hun eigen ding. Bijvoorbeeld (in mijn geval) naar (black) metal luisteren maar je niet 'metal' kleden en ondertussen ook andere muziek stromingen of feesten leuk vinden wordt hier al heel snel gezien als hipster gedrag, terwijl het eigenlijk gewoon een middelvinger naar hokjes is. En daardoor wordt je vervolgens weer in een hokje geplaatst door de mensen in een hokje (zoals metalheads) omdat er geen ander hokje voor is.




Ik ben benieuwd hoe Valfar hier op terug gaat kijken als hij over een jaar of wat uitgehipsterd is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 14:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 14:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 14:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 14:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Met name die fixed gear bike hype is wel weer grappig aangezien dat in Nederlandse studentensteden de normaalste zaak van de wereld is ongeacht welke subcultuur je (niet) toebehoort.

??? Onzin.


Quis moderabat ipsos moderatores?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 15:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Emo Redux t/m Vintage Queen lopen volgens mij allemaal op Roadburn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-03-2011 15:06 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Welnee, enkel Mountain Man's op Roadburn. Maar dan wel met vuile spijkerjacks, enorme Saint Vitus tattoos en Emperor zonnebrillen.


You have time. You are doing fine.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 15:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 15:06 schreef intothevoid het volgende:
Welnee, enkel Mountain Man's op Roadburn. Maar dan wel met vuile spijkerjacks, enorme Saint Vitus tattoos en Emperor zonnebrillen.
Ik hebn 'The Twee' op iets dergelijks (WitTR & Bunkur@Batcave) zien lopen. Ik weet het zek0r!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 10-03-2011 15:23 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 10 maart 2011 15:09 schreef kwelgeest het volgende:
Ik hebn 'The Twee' op iets dergelijks (WitTR & Bunkur@Batcave) zien lopen. Ik weet het zek0r!


Volgens mij is WitTR ook 'hipster black metal' pur sang (hoewel ik dat niet zeker weet, ik vind die band niet boeiend en van hipstertoestanden weet ik ook niet zo gek veel)


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 15:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 14:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
??? Onzin.


Hmz, blijkbaar weet ik niet goed wat fixed gear betekent dan. Ik ging ervan uit dat het om een fiets met één versnelling gaat aangezien mensen in de USA juist meestal van die terrain bikes hebben, met meerdere versnellingen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-03-2011 15:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 15:23 schreef Sonic Titan het volgende:
Volgens mij is WitTR ook 'hipster black metal' pur sang (hoewel ik dat niet zeker weet, ik vind die band niet boeiend en van hipstertoestanden weet ik ook niet zo gek veel)


Klopt, volgens mij zelfs de grondlegger van hipster black metal!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 15:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 15:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Hmz, blijkbaar weet ik niet goed wat fixed gear betekent dan. Ik ging ervan uit dat het om een fiets met één versnelling gaat aangezien mensen in de USA juist meestal van die terrain bikes hebben, met meerdere versnellingen.

Nee, dat weet je inderdaad niet

Het gaat erom dat je pedalen altijd meebewegen met de wielen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 15:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 15:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, dat weet je inderdaad niet


Wat een heerlijk arrogant knulletje ben je ook.

quote:
Het gaat erom dat je pedalen altijd meebewegen met de wielen.


Dat had ik inmiddels, net als jij, ook gewiki'ed ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 15:52 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 15:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, dat weet je inderdaad niet

Het gaat erom dat je pedalen altijd meebewegen met de wielen.
Ik had zo'n kinderfietsje vroeger, daar kon je in principe ook mee achteruit fietsen, was vrij onhandig. Hebben sommige citybikes het ook? Anders zou ik zeggen dat dat soort fietsen hier in Nederland niet/nauwelijks voorkomen. Lijken mij ondingen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 16:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 15:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een heerlijk arrogant knulletje ben je ook.

Dat had ik inmiddels, net als jij, ook gewiki'ed ja.

Nee. Had het al eerder gewiki'ed, in den beginne toen rotor het hipster-gebeuren op ZM begon te droppen. Ik was destijds ook niet zo arrogant om zomaar aan te nemen dat ik wist wat het was
quote:
Op 10 maart 2011 15:52 schreef bokaj het volgende:
Ik had zo'n kinderfietsje vroeger, daar kon je in principe ook mee achteruit fietsen, was vrij onhandig. Hebben sommige citybikes het ook? Anders zou ik zeggen dat dat soort fietsen hier in Nederland niet/nauwelijks voorkomen. Lijken mij ondingen.

Worden hier wel door hipsterachtige types in de stad gebruikt. In Amsterdam kun je ze wel vinden in ieder geval

En 'ze' gebruiken ze voor races op van die houten ovalen banen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 10-03-2011 16:17 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 10 maart 2011 15:52 schreef bokaj het volgende:
Ik had zo'n kinderfietsje vroeger, daar kon je in principe ook mee achteruit fietsen, was vrij onhandig. Hebben sommige citybikes het ook? Anders zou ik zeggen dat dat soort fietsen hier in Nederland niet/nauwelijks voorkomen. Lijken mij ondingen.


Volgens mij kun je echt gigantisch hard op je plaat sodemieteren met die dingen, wat zich in principe wel leent voor vermakelijke situaties, maar toch in zoverre afbreuk doet aan het praktisch nut dat ik maar van aanschaf af zie.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee. Had het al eerder gewiki'ed, in den beginne toen rotor het hipster-gebeuren op ZM begon te droppen.


Flink proto bezig dan. Zo vond ik WITTR al tof voordat ze Hipster gemeengoed werden.

Tegenwoordig vind ik ze natuurlijk kut, net als Kwelgeest.

quote:
Ik was destijds ook niet zo arrogant om zomaar aan te nemen dat ik wist wat het was




Ik durf tenminste een stelling te doen zonder mezelf eerst in te dekken met wiki-info.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 16:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Worden hier wel door hipsterachtige types in de stad gebruikt. In Amsterdam kun je ze wel vinden in ieder geval

En 'ze' gebruiken ze voor races op van die houten ovalen banen.
Het lijkt mij gewoon onhandig, dus het kon best zijn dat ze het niet op de hippe stadsfietsen hebben gezet, maar goed, hoef ik zo'n ding ook niet te proberen.

Ik wist wel dat het voor baanwielrennen wordt gebruikt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
. In Amsterdam ...
Het ging volgens mij over in Nederland.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Tegenwoordig vind ik ze natuurlijk kut, net als Kwelgeest.

Dat is nieuw voor mij. Ik zal m'n Facebook updaten

*WitTR = Kudt*


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 16:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:20 schreef kwelgeest het volgende:
Het ging volgens mij over in Nederland.
In drachten zie je ze ook. Geen idee of die wel of niet gefixed zijn.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:21 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is nieuw voor mij. Ik zal m'n Facebook updaten

*WitTR = Kudt*


Oh sorry, ik wist niet dat je nog niet zover was. Maar volgens mij zijn ze al redelijk populair hoor dus ik denk wel dat je het kut vindt nu.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 16:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2011 22:06 schreef bastianus het volgende:
Ik ben jarenlang voor alto uitgescholden. Beetje geuzennaam werd het daardoor voor mij. Waren altijd kakkers die daarmee scholden, dat maakte het ook wel fijn. En het leuke was dat die kakmeisjes na de schoolfeestjes vaak met mij meegingen en niet met die hockeyboys.
Ah. Eindelijk eens geen sterk verhaal van die bastianus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 16:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 14:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Zo maar even dan, want best wel leuk plaatje:

Maar wat moet ik dit jaar aan? Of val ik nu door de mand als hipster zijnde?


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen