![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
verhipster! signature ![]() |
|
Viel me afgelopen vakantie in las vegas enorm op, zonder tattoos ben je daar best bijzonder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nou, vorig weekend in Center Parcs rondgelopen. Ga daar even het zwembad in, en je zin om zelf een tatoeage te laten zetten, verdwijnt als sneeuw voor de zon. Wat een stoet van compleet onsmakelijke, oerlelijke, 'tokkie'-tekeningen. Je krijgt een tatoeage tegenwoordig bij elke aankoop in de Wibra of de Zeeman, denk ik. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ja, maar Center Parcs... Goede referentie. ![]() |
|
Ok, Graspop dan, niet veel beter, en daar was (gelukkig) het meeste vlees nog bedekt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Graspop is het Center Parcs voor metalfans. ![]() |
|
Maar los daarvan begrijp ik je punt ergens wel. Ik vind het echter een goed ding dat tatoeages meer aanvaard lijken te worden. ![]() |
|
Ik had al geen tattoo's toen ik nog niet eens geboren was. ![]() ![]() |
|
Ik heb er nog steeds niet één of meer. En ik ben nog wel jaren ook nog eens hartstikke zeeman geweest. Wat slecht, eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-09-2014 22:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nog een geluk dat je geen Wibra was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |