IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hipster (contemporary subculture) Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 02-02-2013 5:48 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Mart smAIDS is tegenwoordig ook een hipster.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-02-2013 5:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Plastieken polsbandjes zijn uit!


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-02-2013 5:53 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Stoppelbaardje, zwart montuurtje, kraag, capuchon! Weettog!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-02-2013 5:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik weet het het niet, mag ik dat zeggen, is het niet Nico Dijkshoorn die Mart Smeets nadoet in koefnoen? Of iets dergelijks.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2013 11:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Even normaal tegen Mart ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-02-2013 12:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Verschrikkelijke man! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag IK zeggen!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-02-2013 12:17 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2013 12:12 schreef Count Steel het volgende:
Mag ik dat zeggen?

Van mij wel.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2013 12:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2013 12:12 schreef Count Steel het volgende:
Verschrikkelijke lieve man! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag IK zeggen!


Ja klopt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2013 18:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2012 0:50 schreef Hypnos het volgende:


mijn vriendin wordt hipster

Als ze zichzelf hipster noemt, is ze het niet.


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-02-2013 18:45 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2013 18:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, die 'grap' heb je nu wel vaak genoeg gemaakt.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-02-2013 18:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2013 18:45 schreef Dying Embrace het volgende:





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-02-2013 19:22 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2013 18:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, die 'grap' heb je nu wel vaak genoeg gemaakt.

Mocht na 11 pagina's wel eens een keer bij gebrek aan een paar fatsoenlijke hips.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-02-2013 20:40 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2013 18:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, die 'grap' heb je nu wel vaak genoeg gemaakt.


"Ik vond dat al grappig voordat het grappig werd."


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-05-2013 14:54 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

de Hipster onderbroek! (uit Het Nieuwsblad)

"Geurende onderbroek voor mannen moet wereld veroveren

Ondergoedmerk ‘Le Slip Français’, dat Frankrijk veroverde met geurende kledingstukken, wil nu ook de rest van de wereld veroveren. En dat met een lekker geurende onderbroek voor mannen.
De slips bevatten microcapsules met een zelfgemaakt parfum, die verwerkt zijn in het weefsel. Van zodra de drager zich beweegt, geeft de slip een aangenaam parfum vrij.

Volgens een van de bedenkers, Guillaume Gibault, gaat het om een aangename geur. Het parfum is gebaseerd op muskus en peren. Het bedrijf heeft in Frankrijk al meer dan 20.000 stuks verkocht. De denkers van de geurende slips willen nu genoeg fondsen inzamelen om de rest van de wereld te veroveren. Op 14 mei hebben ze daarvoor al 19.000 euro bij elkaar gesprokkeld. Das al negen duizend euro meer dan ze gehoopt hadden."

Ik geef zelf al op gezette tijden een aangenaam parfum vrij.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 14-05-2013 14:55]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2013 15:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2013 14:54 schreef PandroidJack het volgende:
de Hipster onderbroek! (uit Het Nieuwsblad)

"Geurende onderbroek voor mannen moet wereld veroveren

Ondergoedmerk ‘Le Slip Français’, dat Frankrijk veroverde met geurende kledingstukken, wil nu ook de rest van de wereld veroveren. En dat met een lekker geurende onderbroek voor mannen.
De slips bevatten microcapsules met een zelfgemaakt parfum, die verwerkt zijn in het weefsel. Van zodra de drager zich beweegt, geeft de slip een aangenaam parfum vrij.

Volgens een van de bedenkers, Guillaume Gibault, gaat het om een aangename geur. Het parfum is gebaseerd op muskus en peren. Het bedrijf heeft in Frankrijk al meer dan 20.000 stuks verkocht. De denkers van de geurende slips willen nu genoeg fondsen inzamelen om de rest van de wereld te veroveren. Op 14 mei hebben ze daarvoor al 19.000 euro bij elkaar gesprokkeld. Das al negen duizend euro meer dan ze gehoopt hadden."

Ik geef zelf al op gezette tijden een aangenaam parfum vrij.


Inderdaad ik ook. Enkele van de belangrijkste geurcomponenten in een scheet zijn producten die toegevoegd worden als smaakstof aan eten. En een ander wordt gebruikt voor jasmijngeur.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-05-2013 16:00 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Waar flatulentie allemaal niet goed voor is!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2013 13:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Reclamejongens hebben de perfecte bikini ontworpen 'voor het goth-meisje dat écht satanische gebruind wil worden', want de stof van de zwarte bikini vormt een omgekeerd pentagram om de borst. Met flink wat zon brand je dus een duivels symbool op je huid...





The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-05-2013 13:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 mei 2013 13:40 schreef PandroidJack het volgende:
Reclamejongens hebben de perfecte bikini ontworpen 'voor het goth-meisje dat écht satanische gebruind wil worden', want de stof van de zwarte bikini vormt een omgekeerd pentagram om de borst. Met flink wat zon brand je dus een duivels symbool op je huid...






Offtopic? Goth = niet hip, laat staan hipster toch?


Boeiender


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2013 13:43 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dit ziet er toch fucking hip uit man!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-05-2013 13:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 mei 2013 13:43 schreef PandroidJack het volgende:
Dit ziet er toch fucking hip uit man!


Das waar!


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-05-2013 14:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

"hip" is niet "hipster"


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-05-2013 14:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hipster is hip voor het hip was. Een toewijding die geldt voor de rest van je leven.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2013 14:28 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Hip avant la lettre.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-05-2013 14:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 14:27 schreef BenKnuckles het volgende:
Hipster is hip voor het hip was. Een toewijding die geldt voor de rest van je leven.


Maar was hip ook hipster voordat het hipster was?

/onbespoten radijssap


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen