IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hipster (contemporary subculture) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh sorry, ik wist niet dat je nog niet zover was. Maar volgens mij zijn ze al redelijk populair hoor dus ik denk wel dat je het kut vindt nu.
Hhhmmmzzz, is Von Thronstahl al hip?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:23 schreef bastianus het volgende:
Ah. Eindelijk eens geen sterk verhaal van die bastianus.


Had je ook zo'n Nirvana smiley t-shirt en een PLO sjaal?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 16:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 15:52 schreef bokaj het volgende:
Ik had zo'n kinderfietsje vroeger, daar kon je in principe ook mee achteruit fietsen, was vrij onhandig. Hebben sommige citybikes het ook? Anders zou ik zeggen dat dat soort fietsen hier in Nederland niet/nauwelijks voorkomen. Lijken mij ondingen.
Nog geen sterk verhaal:
Ik ben met zo'n zelfde kinderfietsje van de Pisberg (in de Loenermark) afgecrosst. Zelden zo hard op mijn plaat gelazerd uiteindelijk, je kunt niet remmen met die krengen. Oorzaak van mijn oudste litteken, op mijn elleboog.
De appel valt niet ver van de boom, mijn zoon is enkele maanden terug met zíjn loopfiets van iets vergelijkbaars afgeraced. Wat nou gevaar inschatten? Misschien is het wel hipster om zulke onverantwoorde acties uit te halen, en was ik mijn tijd weer eens ver vooruit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:24 schreef kwelgeest het volgende:
Hhhmmmzzz, is Von Thronstahl al hip?


Vooralsnog alleen in de wat meer progressievere post-neonazi kringen dus je kunt het nog wel even een jaartje draaien denk ik.

Als het topic meer dan 3 pagina's heeft moet je wel oppassen trouwens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 16:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Had je ook zo'n Nirvana smiley t-shirt en een PLO sjaal?
Nee, ja, en een lange ribjas met grote bontkraag en een paarse tuinbroek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Vooralsnog alleen in de wat meer progressievere post-neonazi kringen dus je kunt het nog wel even een jaartje draaien denk ik.

Als het topic meer dan 3 pagina's heeft moet je wel oppassen trouwens.
Voor de zekerheid stap ik vast over op Rasthof Dachau. Je weet maar nooit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hehe, die PLO sjaal had ik ook. Ik heb hem zelfs nog steeds, eens kijken of ik die binnenkort weer eens kan dragen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 16:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:30 schreef kwelgeest het volgende:
Voor de zekerheid stap ik vast over op Rasthof Dachau. Je weet maar nooit.
Zijn dat die van Rostock Barbecue?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Hehe, die PLO sjaal had ik ook. Ik heb hem zelfs nog steeds, eens kijken of ik die binnenkort weer eens kan dragen.
Die PLO-sjaal kleedt zo mooi af op m'n IDF-shirts.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-03-2011 16:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:18 schreef bokaj het volgende:
Het lijkt mij gewoon onhandig, dus het kon best zijn dat ze het niet op de hippe stadsfietsen hebben gezet, maar goed, hoef ik zo'n ding ook niet te proberen.

Ik wist wel dat het voor baanwielrennen wordt gebruikt.

Ik kwam een keer een Jap tegen met zo'n ding. Hij was fietsenmaker in Denemarken, in de 40 & niets hipsters aan, deed er ruige fietsvakanties mee. Coole gast.

Het is nog übersimpeler en (kennelijk) robuusterder dan een fiets met terugtraprem. Dat was het idee iig.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:31 schreef bastianus het volgende:
Zijn dat die van Rostock Barbecue?
Que?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:30 schreef kwelgeest het volgende:
Voor de zekerheid stap ik vast over op Rasthof Dachau. Je weet maar nooit.


Moet ik je wel teleurstellen met het feit dat ik daar 5 jaar geleden al mp3's van heb gedownload dus dit is vermoedelijk een risico wat je neemt.

edit: als je op feestjes niet meer dan 2-3 tracks in de shuffle gooit kom je er nog wel mee weg denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 10-03-2011 16:34]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-03-2011 16:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:27 schreef bastianus het volgende:
Nog geen sterk verhaal:
Ik ben met zo'n zelfde kinderfietsje van de Pisberg (in de Loenermark) afgecrosst. Zelden zo hard op mijn plaat gelazerd uiteindelijk, je kunt niet remmen met die krengen. Oorzaak van mijn oudste litteken, op mijn elleboog.
De appel valt niet ver van de boom, mijn zoon is enkele maanden terug met zíjn loopfiets van iets vergelijkbaars afgeraced. Wat nou gevaar inschatten? Misschien is het wel hipster om zulke onverantwoorde acties uit te halen, en was ik mijn tijd weer eens ver vooruit.
Vallen hoort erbij. Wij hadden vroeger het slimme idee om een autoped achter een fiets te binden zodat je met zijn tweeën even snel zou zijn. Maar de autoped had geen rem en de fiets wel, dat is ook maar een keer leuk.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Moet ik je wel teleurstellen met het feit dat ik daar 5 jaar geleden al mp3's van heb gedownload dus dit is vermoedelijk een risico wat je neemt.
Hakenkreuzzug dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-03-2011 16:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Flink proto bezig dan. Zo vond ik WITTR al tof voordat ze Hipster gemeengoed werden.

Tegenwoordig vind ik ze natuurlijk kut, net als Kwelgeest.

Ik vind/vond ze wel OK, maar beetje uit het oor verloren.
quote:


Ik durf tenminste een stelling te doen zonder mezelf eerst in te dekken met wiki-info.

Hehehe

Het was meer dat ik wist dat de term single-gear ook bestond, en dus echt niet wist wat een fixed-gear moest zijn
quote:
Op 10 maart 2011 16:18 schreef bokaj het volgende:
Het lijkt mij gewoon onhandig, dus het kon best zijn dat ze het niet op de hippe stadsfietsen hebben gezet, maar goed, hoef ik zo'n ding ook niet te proberen.

Ik wist wel dat het voor baanwielrennen wordt gebruikt.

Het lijkt me ook best leip, maar goed.


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik vind/vond ze wel OK, maar beetje uit het oor verloren.

Een vd betere bands vd afgelopen jaren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 10-03-2011 16:34 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 10 maart 2011 16:33 schreef kwelgeest het volgende:
Hakenkreuzzug dan?


:')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:34 schreef Sonic Titan het volgende:
:')
*Psssssttt: Sturm-CD kopen"?*


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2011 16:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:32 schreef kwelgeest het volgende:
Que?
Laat maar, dat was No Remorse, herinner ik me weer. Die hebben toen een grappige tekst gemaakt over de rellen in Rostock waarbij toen die Turken en asielzoekers verbrand zijn. Iets vergelijkbaars denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-03-2011 16:39]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:33 schreef kwelgeest het volgende:
Hakenkreuzzug dan?


3x is scheepsrecht.

Ik retescpteer je nu nog net.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 10-03-2011 16:39 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 10 maart 2011 16:35 schreef kwelgeest het volgende:
*Psssssttt: Sturm-CD kopen"?*


Die grapjes houden nooit op, he?

Zoek je Futhark 14 tape maar vast op!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-03-2011 16:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:33 schreef kwelgeest het volgende:
Hakenkreuzzug dan?


lol @ last.fm bandfoto overigens:



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:39 schreef Sonic Titan het volgende:
Die grapjes houden nooit op, he?

Zoek je Futhark 14 tape maar vast op!
Ik zal een tapedeck aansluiten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2011 16:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 16:40 schreef Onweerwolf het volgende:
lol @ last.fm bandfoto overigens:

[]
De betere bands.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-03-2011 16:47 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Qua fixie's en hipsters:



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen