![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Jawel. ![]() |
|
Beter, bijna nog lekkerder geworden!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Zeker, ik heb er ook wel respect voor! ![]() |
|
quote: quote: teh fuck dude!?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Beeeeeeter "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
hahahahaha yes "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ik herkende ze niet met haar kleren aan signature ![]() |
|
W/e. FU. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Die dame op rechts hoort in het mooie vrouwen-topic. En dan zou ze gelijk de mooiste van de hele zooi zijn. Verder zijn hipsters misschien kut, maar ze zien er nog altijd beter uit dan een gast in een grijsgewassen, kapot metalbandje-shirt met een bierpens en dood haar. Wat is zeg is dat zij in elk geval aan uiterlijke verzorging doen. Wellicht wat veel, maar toch... Ja hoor... ![]() |
|
Haar is per definitie dood. ![]() |
|
Oh ja. Nou, daarmee gaat mijn relaas linea-rectum het putje in. Scheiße. Ja hoor... ![]() |
|
Jij hebt gewoon geen verstand van haar omdat je het zelf amper nog hebt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: LOL. Oh ja. Dat is het. Ik heb geen verstand van haar, sommigen hier hebben geen verstand van mooie meubels. Oh well. Ja hoor... ![]() |
|
quote: \o/ ![]() |
|
quote: Wat betekent dat? Ik spreek geen Keyboard. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Dat betekent: hoera voor deze menselijke verschijning, welke zich niet vastgrijpt aan de dogma's van een muzikaal genre en hierdoor liever seks heeft met iemand die doorgaans kleurig gekleed gaat dan dat hij of zij de daad pleegt met een ongewassen, langharige, grijze muis. ![]() |
|
quote: Duidelijk. En lekker volledig. Dank je wel. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Nee man, die linkse. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() http://www.wwtdd.com/2011/11/sasha-grey-read-to-an-elementary-school/ signature ![]() |
|
Heerschwijf, op de pr0n na dan, die is echt heel erg slecht. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |