![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Godver, ik val echt in teveel van die dingen die hipsters doen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Oh gelukkig - ik draag al jaren snicker werkbroeken omdat ik dat altijd al draag. - gemiddelde kennis van computeres - nog geen tattoos - kringloop meubels gewoon omdat ik arm ben en hou van koloniaal, producten zonder leed van mensen of dieren doen het toch minder bij mij. - ik kan het puntje niet vinden waar ik een streepje voor gebruik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gisteren was ik bij een soort hipster-klasgenoot thuis, hij speelde hipsterachtige muzieksels, ergens waren sommigen wel rielekst. ![]() |
|
quote: - op de Mac: Alt + 8 Ja hoor... ![]() |
|
quote: Ah, Bob de web-bouwer. Niks mis mee, van mijn part is ie fietsenmaker. ![]() ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: De Ekko in Utrecht is ook zo'n tent ![]() ![]() ![]() |
|
Zijn die hipstervallen in NY hier nog niet voorbijgekomen? ![]() Meer: http://laughingsquid.com/hipster-trap/ ![]() ![]() |
|
Het hipster gehalte was hoog bij chelsea wolfe vanavond. Niet te doen. ![]() |
|
Ja dat had ik je zelfs kunnen vertellen, en ik ben er niet eens geweest. ![]() |
|
quote: Dat was bij Deafheaven in dezelfde toko ook. Fokkin'Amsterdam, en dan ook nog zo'n zaaltje naast zo'n toeristenhotel. 7 euro nogwattes voor een gin-tonic. Wel goeie tonic, trouwens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Sorryman. ![]() |
|
quote: Inderdaad, dan is het meteen raak. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Maar hielden ze wel gewoon hun bek tijdens het optreden? Bij Deafheaven in diezelfde toko waren er een hoop die maar niet ophielden met lullen over weet ik veel wat voor oninteressante bezigheden. ![]() |
|
quote:Dus hipster is gewoon een nieuwe term voor homo? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Dit inderdaad. Niet. Te. Doen. ![]() |
|
signature ![]() |
|
I took the hipster quiz. You've definitely never heard of it. I scored 83%, so I'm TOTALLY a hipster. Only 2.5% of people are really hipsters. How hipster are you? www.HowHipsterAreYou.com/2911136 Zuur. ![]() |
|
quote: Zijn dat soort kreten ook niet ontzettend hip(ster)? ![]() ![]() |
|
Geen idee. Ik was de eerste die dit ooit zo typte. ![]() |
|
Hij typete dat al nog voor de toetsenborden uitgevonden waren. ![]() |
|
quote: Ik doe 'm niet omdat ik geen zin heb om mijn gegevens te geven, maar ik zou er denk ik vrij laag uitkomen haha. Geen strakke broeken, geen v-necks. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |