|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zet net TCN op en dat blijft toch wel de beste BM plaat van ze. When Humanity Is Cancer The Technogoat Blijven goed. |
|
2 nieuwe nummers => http://www.myspace.com/anaalnathrakh Klinkt goed, weer wat bruter dan de vorige plaat Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja, klinkt wel goed. |
|
Klinkt goed deze band |
|
Zo even de nieuwe beluisteren. Gelijk vanaf het begin alleen maar plezier. Jezus wat een beukplaat heerlijk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hij is dus al gelekt, zometeen maar even luisteren dan. Ik ben benieuwd. |
|
He, Satanarchist staat er weer op. |
|
De nieuwe bevalt me tot nu toe beter dan Hell Is Empty And All The Devils Are Here. |
|
quote: Mee eens, de nieuwe rost als een tiet. Wil niet zeggen dat ik de vorige slecht vond overigens. |
|
quote:De vorige was ook niet verkeerd, nee. |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dit is verder niemand opgevallen? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
nee. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Die bas solo van Marduk in "On Darkened Wings" wordt schaamteloos gejat hier! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: hmmm... 'Dat ga ik eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken' IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Weltrusten dan maar! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Donders, na twee nummers vind ik hem al gaver dan zijn voorganger. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat had ik na 1 nummer (blood of the Eagles) al www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: hoe kom je bij jatten?? misschien hadden ze allebij wel het zelfde idee. ik heb weer heerlijk geslapen/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Marduk had het idee meer dan tien jaar geleden al. Het nummer On Darkened Wings is een klassieker en voornamelijk die bas solo is uiterst herkenbaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
dat is voor mij nogsteeds geen reden om aan te nemen dat er sprake zou zijn van jatwerk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Die krijszang klinkt tegenwoordig meer als de zombies in de computergame Left4Dead dan als iets waar je bang voor moet zijn. De cleane zang is er ook niet op vooruit gegaan. Echt een band die uit creatieve armoe zichzelf is gaan overschreeuwen, jammer genoeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De vocalen zijn juist tof. |
|
Net al bij de vorige konden ook bij deze de Myspace MP3's mij niet overtuigen de cd te kopen. Jammer, t/m Eschaton was het een puike band. Ook The Codex Necro en Anaal Nathrakh/Total Fucking Necro wil ik nog wel's draaien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |