|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
jippie! signature |
|
Cool cool.Zeer gave band. Zeer bruut. Kijk er naar uit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit keer met een echte drummer? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*luistert "Do Not Speak"* Toch maar eens een ceedeetje opsnorren... |
|
quote: Mis ik iets? |
|
quote: M'n eerste post weer sinds een weekje Texel Dat is toch die John Peel Sessie? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
nee, alhoewel die ook zeer verdienstelijk is. dit is een live-opname met een complete live set-up, opgenomen bij één of ander BBC-programma. ze speelden twee nummers, waarvan er 1 ergens voor graties te downloaden is. die ander kon ik overigens niet vinden, maar heb 'm wel op de BBC-site geluisterd. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Dus alleen audio? |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou en. Fuck the world and fuck you |
|
Nou en wat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Weet ik veel. Fuck the world and fuck you |
|
Smoel houden en naar die muziek luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
eh, nee man, das de ultieme gay herrie man, ik luister echte muziek. Fuck the world and fuck you |
|
*proest* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nou zeg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gaaf!!!! Volgens mij wordt het net zo'n overdonderend album als "Domine Non Es Dignus". Vet met die clean vocals weer. En wie grunt daar? Attila dan toch? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-09-2006 20:09] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wow, dat klinkt verrotte goed, zeg. |
|
quote:Gave structuur van het nummer trouwens, ik ben erg benieuwd naar die plaat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Godver wat een gave track zeg!!! Album wordt een absolute aanschaffer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tering de Tering! Wat een geweldige plaat is "Eschaton"! Ik mag vooral mijn tevredenheid uiten over de verbeterde vocalen! Geweldig! Het nummer "The Destroying Angel" is een goed voorbeld van hoe AN erg anders (gaaf anders) kan klinken door enkel vocaalverschil! Allemaal luisteren! |
|
WTF WAAR WAAR WAAR Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |