|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Het mag wel weer wat meer de black metal kant op gaan van mij. Zoals vroeger. Maar dat was misschien wel een budget kwestie. |
|
Laatste album beviel me zeer goed, kij ker naar uit Faustian Spirit of the Earth |
|
Goed nieuws. Dat werk uit 2009 is verdomd goed. |
|
quote: Ik denk dat ie het te druk heeft om snel te reageren. |
|
Nieuw nummer van het nieuwe album Passion! Volenti Non Fit Iniuria [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 23-02-2011 23:45] |
|
quote: +1 Domine Non Es Dignus blijft het leukst |
|
Ik zag het net op Metalsucks staan. Goede track, wel even wennen want het is net anders dat ik van AN gewend ben. Niet veel anders gelukkig, de cleane zang is nog steeds geweldig I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Het begint een beetje te veel van hetzelfde te worden. Ik heb het idee dat ik stukken van dit nummer al eens gehoord heb op een ander album van ze. quote:Codex Necro en de mini daarna voor mij. Op Domine begon het al minder te worden. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 23-02-2011 23:51] |
|
Klinkt zo lekker dit nummer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Domine Non Es Dignus is eigenlijk de enige die echt van begin tot einde boeit. Eschaton is ook ok. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Eschaton Daarnaast draai ik Domine ook het vaakst. De andere platen zijn zeker ook gaaf, maar doen het gewoon iets minder goed hier. Nieuw nummer klinkt wel weer lekker, die zang blijft ongelofelijk geschift Faustian Spirit of the Earth |
|
hM.... heb niet zulke positieve dingen over dit album gehoord, hij is gelekt, maar ik kan geen DL-link vinden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Album is niet gelekt, alleen één nummer. HQ-albumhoes hieronder: |
|
HQ, hoofdkwartier? Lelijke hoes. |
|
Lelijk inderdaad. |
|
+1 |
|
Gave hoes. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Tss, alto. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vind dat nieuwe nummer best lekker eigenlijk. Iets minder hysterisch dan het vorige. Benieuwd naar de hele plaat. De promo zal binnenkort in mijn mailbox verschijnen. Zin in! |
|
quote: Dan zal het wel kut zijn dus. Die hoes is ook echt te lelijk gewoon. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inderdaad 'n lelijke hoes, maar ik vind 't nieuwe nummer wel gaaf. Ben benieuwd! |
|
Ik vind de cover wel wat hebben. Het laat wel meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt. En als de muziek goed is klaag is de cover slechts bijzaak voor mij/ I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Ik vind die cover ook niet verkeerd. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |