IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anaal Nathrakh Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2011 7:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-12-2011 15:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Lekker hoor.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 17-12-2011 23:44 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Lekker nummertje


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-09-2012 23:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Komt dus een nieuwe plaat aan:



Beetje vroeg als je het mij vraagt, na Passion. Ik hoop dat ze weer een beetje teruggrijpen naar Constellations Of A Black Widow met die tergende screams en dan van die snoeihard beukende grooves erbij. We gaan het zien.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2012 0:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zal wel niet tegenvallen.


Faustian Spirit of the Earth


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-09-2012 0:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik weet het niet. Passion sloeg wat mij betreft de plank net mis. De productie vind ik van deze trailer ook net iets te gepolijst. Het moet meer kraken!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2012 0:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2012 0:09 schreef iPim het volgende:
Ik weet het niet. Passion sloeg wat mij betreft de plank net mis. De productie vind ik van deze trailer ook net iets te gepolijst. Het moet meer kraken!


Ha, voor mij was Passion dan weer sterker dan In The Constellation... en Hell is Empty. Al kon ik die platen ook bezwaarlijk tegenvallend noemen. Dus ik verwacht dat het sowieso wel goed zal zitten hehe.


Faustian Spirit of the Earth


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 07-09-2012 9:08 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Fuck, net uit bed, en hierdoor meteen goed wakker


Black seeds of bunny!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 07-09-2012 9:43 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Wat een takkeherrie!


5 Euro's? Op je muil!!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 07-09-2012 9:46 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Haha voor mij een van de weinige bands waar ik van hou die er toch nog vol in weten te rossen; de meeste muziek die ik in de auto heb liggen (Azarath enzo) is al bijna niveau meezingert :')


Black seeds of bunny!


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-09-2012 13:23 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Jezus alweer een nieuwe? Ik vond Passion tegenvallen dus ik hoop wel weer op een knaller zoals In The Constellation... Die preview klinkt wel leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 07-09-2012 13:23]


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 18-09-2012 23:33 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Achja, ze zullen wel onder druk gezet worden door Candlelight.

Ik hoop persoonlijk dat Anaal Nathrakh meer de grindcore kant op gaat met de nieuwe plaat, want dat doen ze goed (Hell is Empty...). De trailer klinkt al veelbelovend in elk geval.



holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-09-2012 23:45 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Heb die nieuwste paar dagen in huis als promo. Verrassend melodisch maar het is weer een knaller. Mijns inziens beter dan Passion.


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 25-09-2012 17:01 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-09-2012 0:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Prima nummer, lekker gitaarwerk vooral.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-10-2012 0:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wat is Vanitas een geweldige plaat geworden. Wat mij betreft hun beste sinds Eschaton


Faustian Spirit of the Earth


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 20-10-2012 10:00 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Holy crap, wat rost Vanitas apeballen


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2012 16:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd zeg!!! godverdomme wat een bruut gedoe!

en lekker melodisch ook nog


signature


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 20-10-2012 19:26 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Eschaton had ik nog vrij hoog staan, maar alles daarna liet me bijzonder koud. Gelukkig is Vanitas weer een beest als van oudsher! Harry! Pompen maar!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-10-2012 19:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ga hem zo eens proberen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-10-2012 19:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2012 19:26 schreef Sisyphos het volgende:
Eschaton had ik nog vrij hoog staan, maar alles daarna liet me bijzonder koud. Gelukkig is Vanitas weer een beest als van oudsher! Harry! Pompen maar!
Vreemd, want het nieuwe album is weer 1 grote herhalingsoefening van alles vanaf Domine...


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 20-10-2012 20:02 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2012 19:50 schreef bokkie666 het volgende:
Vreemd, want het nieuwe album is weer 1 grote herhalingsoefening van alles vanaf Domine...

Ik zou het niet weten aangezien (zoals ik al zei) alles na Eschaton me koud liet en hier dus niet tot amper is gedraaid. Maf.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 23-10-2012 13:45 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

M'n enthousiasme was van korte duur. Alweer vies uitgekeken op deze plaat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2012 14:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind het ook telkens weer een downer, tegenwoordig elk jaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2012 14:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

normaal staat er zo 1 liedje op wat ik wel dig, deze heeft er enkele die srsly blijven hangen

beste sinds When Fire Rains Down from the Sky... imo


signature


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen