|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundcloud.com/decibelmagazine/anaal-nathrakh Cover van The Specials. Origineel hier te luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=Ul_Ahhuto98 |
|
Lekker hoor. |
|
Lekker nummertje |
|
Zal wel niet tegenvallen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik weet het niet. Passion sloeg wat mij betreft de plank net mis. De productie vind ik van deze trailer ook net iets te gepolijst. Het moet meer kraken! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ha, voor mij was Passion dan weer sterker dan In The Constellation... en Hell is Empty. Al kon ik die platen ook bezwaarlijk tegenvallend noemen. Dus ik verwacht dat het sowieso wel goed zal zitten hehe. Faustian Spirit of the Earth |
|
Fuck, net uit bed, en hierdoor meteen goed wakker Black seeds of bunny! |
|
Wat een takkeherrie! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Haha voor mij een van de weinige bands waar ik van hou die er toch nog vol in weten te rossen; de meeste muziek die ik in de auto heb liggen (Azarath enzo) is al bijna niveau meezingert :') Black seeds of bunny! |
|
Jezus alweer een nieuwe? Ik vond Passion tegenvallen dus ik hoop wel weer op een knaller zoals In The Constellation... Die preview klinkt wel leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 07-09-2012 13:23] |
|
Achja, ze zullen wel onder druk gezet worden door Candlelight. Ik hoop persoonlijk dat Anaal Nathrakh meer de grindcore kant op gaat met de nieuwe plaat, want dat doen ze goed (Hell is Empty...). De trailer klinkt al veelbelovend in elk geval. |
|
Heb die nieuwste paar dagen in huis als promo. Verrassend melodisch maar het is weer een knaller. Mijns inziens beter dan Passion. |
|
new shit http://youtu.be/TQtcFqKvjTg |
|
Prima nummer, lekker gitaarwerk vooral. Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat is Vanitas een geweldige plaat geworden. Wat mij betreft hun beste sinds Eschaton Faustian Spirit of the Earth |
|
Holy crap, wat rost Vanitas apeballen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
idd zeg!!! godverdomme wat een bruut gedoe! en lekker melodisch ook nog signature |
|
Eschaton had ik nog vrij hoog staan, maar alles daarna liet me bijzonder koud. Gelukkig is Vanitas weer een beest als van oudsher! Harry! Pompen maar! |
|
Ik ga hem zo eens proberen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Vreemd, want het nieuwe album is weer 1 grote herhalingsoefening van alles vanaf Domine... |
|
quote: Ik zou het niet weten aangezien (zoals ik al zei) alles na Eschaton me koud liet en hier dus niet tot amper is gedraaid. Maf. |
|
M'n enthousiasme was van korte duur. Alweer vies uitgekeken op deze plaat. |
|
Ik vind het ook telkens weer een downer, tegenwoordig elk jaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
normaal staat er zo 1 liedje op wat ik wel dig, deze heeft er enkele die srsly blijven hangen beste sinds When Fire Rains Down from the Sky... imo signature |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |