IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anaal Nathrakh Vorige pagina | Volgende pagina
moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 09-10-2006 19:03 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ze torretn in ze meel!


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 09-10-2006 19:07 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ze meel bouncedded!?

How do you wil ze torretn dan?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2006 19:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heb het reeds binnen . Die mailserver loopt te hoeren, ik snap er niets van.


OOOO BOY O BOY O BOY WAT BEN IK NIEUWSGIERIGGGGG


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 19:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 18:52 schreef moerke het volgende:
Tering de Tering!
Wat een geweldige plaat is "Eschaton"!

Ik mag vooral mijn tevredenheid uiten over de verbeterde vocalen! Geweldig! Het nummer "The Destroying Angel" is een goed voorbeld van hoe AN erg anders (gaaf anders) kan klinken door enkel vocaalverschil!

Allemaal luisteren!
Ik ga zoeken!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-10-2006 19:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Echt een bikkelharde plaat weer. Tering wat een energie


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 19:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hij komt hard binnen hiero, nog eventjes en dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2006 19:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Alle jezus, wat een niets ontziende plaat. Teheheheeeeering. Ik ga mezelf maar weer in elkaar zetten, wat een bloederige bende overal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 19:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb de neiging om de volumeknop steeds verder op te draaien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-10-2006 20:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ongetwijfeld is deze vraag al gesteld maar: Wat betekent Anaal Nathrakh uberhaupt? Of is het gewoon een 'leuk' klinkende naam?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-10-2006 20:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 oktober 2006 20:04 schreef Chelman het volgende:
Ongetwijfeld is deze vraag al gesteld maar: Wat betekent Anaal Nathrakh uberhaupt? Of is het gewoon een 'leuk' klinkende naam?


Het is de naam van een of andere demoon.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-10-2006 20:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Aha thx.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 20:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Woest plaatwerk zeg, nogmaals aanslingeren dit ding
Vetste nummer: Regression to the Mean

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-10-2006 20:10]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-10-2006 20:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

16 oktober komt-ie uit. HEBBUH

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-10-2006 20:18]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-10-2006 20:23 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hm, even utorrent aanslingeren.

Edit. Nog 2 minuten. Gewilde plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 09-10-2006 20:25]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-10-2006 22:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Muzikaal vind ik het erg vet, alleen de zang (ahum) kan me niet zo bekoren. Zo...schreeuwerig ... met van die laaaange woorden, ofzo.



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 23:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat is effe wennen als je het voor het eerst hoort, maar het geeft zo'n opgefokte sfeer man, hard


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-10-2006 21:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hehe, die nieuwe plaat is er zo één waarbij het volume als vanzelf op standje huisvredebreuk gaat... shiiiiiit wat een opzwepende B.E.U.K.-plaat

Wat de bandnaam betekent?
quote:
Op 9 oktober 2006 20:07 schreef Mutilator het volgende:
Het is de naam van een of andere demoon.

Naar het schijnt niet. Van wikipedia geplukt:
quote:
Anaal Nathrakh are a British black metal band, formed in 1999. They are signed to Season of Mist.

The name comes from Merlin's Charm of Making in John Boorman's Excalibur (1981). Given Michael Everson's transcription, Anaal Nathrakh means "serpent's breath".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-10-2006 23:12 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

[dons flame-retardant suit]
Ik hen 'n paar jaar geleden een vorige album beluisterd en weet nog dat ik niet er in slaagde om het ook maar 1x af te luisteren.
Deze nieuwste precies hetzelfde.
(Ik betrap me er op dat ik stééds weer aan LockUp moet denken. Pleasures Pave Sewers heb ik na 4 luisterbeurten dan ook verkocht).

Werkelijk alles aan het album vind ik irritant uitgevoerd; te beginnen met de stikkende lading effecten, de onnodige tempowisselingen ("want da's cool, dude!"), de kutvox enz. enz.
IMO de zoveelste overbodige all-star hype-band.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-10-2006 23:14]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-10-2006 4:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Holy crap, ik vind het album juist vanaf moment één fascinerend, haha. Dat had ik met het vorige album ook al... Smaken verschillen.
Ik moet wel zeggen dat ik het totaal niet met je eens ben wat betreft het "all-star band/hype"-gedeelte, dat zie ik niet zo? Gewoon twee engelse doodnormale kerels die muziek maken... geen pretentieuze interviews, geen vette headline-tour, geen pompeuze teksten (die publiceren ze niet eens), etc. deze band maakt eigenlijk een behoorlijke DIY-indruk!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-10-2006 5:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

DIY FTW
!


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2006 11:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 oktober 2006 21:58 schreef M. het volgende:
Hehe, die nieuwe plaat is er zo één waarbij het volume als vanzelf op standje huisvredebreuk gaat... shiiiiiit wat een opzwepende B.E.U.K.-plaat

Wat de bandnaam betekent?

Naar het schijnt niet. Van wikipedia geplukt:



Maar is dat serpent dan geen demonisch figuur?

Wel anale breath iig dan dus hehe


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-10-2006 11:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 23:12 schreef Mikeee het volgende:
Werkelijk alles aan het album vind ik irritant uitgevoerd; te beginnen met de stikkende lading effecten, de onnodige tempowisselingen ("want da's cool, dude!"), de kutvox enz. enz.
IMO de zoveelste overbodige all-star hype-band.


Wat een bult onzin zeg hehe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2006 12:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 oktober 2006 11:23 schreef spectre het volgende:
Wat een bult onzin zeg hehe


Ik ben het er ook niet mee eens maar dan hoeft het nog geen bult onzin te zijn


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-10-2006 16:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jawel Muti. Maar waarom je me daarmee op de vingers wilt tikken is me niet duidelijk.

Er zitten wel effecten op het album, een knalletje hier en daar, maar daar blijft het wel bij. Het nummer 'Regression to the Mean' heeft als ruggegraat idd iets anders als drums en gitaar, dat klopt. De rest van het album is vrij neutraal metal vind ik. Ja en om tempowisselingen af te doen als 'oh wat cool' met de conclusie erachter dat het daarom een allstar hype band is (waar dat vandaan komt is me een raadsel ) maakt het voor mij een Bult Onzin.

Dat van de irritante vox kan ik inkomen, die is vrij apart.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2006 16:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zo klinkt het alsof het bijna om 2 verschillende platen gaat wat all star betreft kom ikzelf niet verder dan Nick Barker en de zanger van Benediction...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen