|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe is die nieuwe ivm met de vorige ... We gaan em hier vast aanschaffen, maar hoord ik in de samles nou cleane vox? |
|
quote: Ik vind hem aggressiever dan de vorige, het gaspedaal wordt verder ingetrapt (maar er zijn toch ook weer veel "catchy" momenten). Die clean vocals die je hoort wordt maar een paar keer op de hele plaat gebruikt, net als bij "Domine Non Es Dignus" dus. Op de vorige plaat waren er toch een paar nummers waarbij mijn aandacht wat verslapte, dat heb ik bij deze eigenlijk niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ach hij zal toch wel gekocht worden, merk het vanzelf |
|
quote:Ik vind hem qua agressiviteit en productie behoorlijk teruggrijpen op 'Codex Necro', maar begrijp ik je nu goed dat ze nu een drummer op plaat gebruiken? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo klinkt het in ieder geval niet. Lijkt qua geluid als 2 druppels water op Domine Non Es Dignus dus, dus ik denk dat ze nog steeds het computertje hebben gebruikt. Vette plaat verder, die ook in mijn oren weer wat agressiever klinkt. Brute shit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vette shit die nieuwe plaat... maar dit is echt geen pure blackmetal, eerder een mix van black- en deathmetal. Er komen behoorlijk wat snelle d-beats voorbij wat ik toch niet echt met blackmetal associeër. Sommige passages doen wat vocalen en gejaagde riffs betreft wel weer erg blackmetallig (is dat een woord?) aan. Maar eh, hebben ze op die nieuwe plaat nu wel of niet een "echte" drummer. Zo niet, dan hebben ze de drums erg knap geprogrammeerd want het klinkt vrij naturel. Op het eerste gehoor zou ik zeggen dat het een echte drummer is die wat triggers gebruikt voor de basdrum en de snare. |
|
ANAAL NATHRAKH draagt Garden of Exile op "Eschaton" op LP uit te brengen. Garden of Exile is vervloekt om de vinyl versie van de het nieuwe ANAAL NATHRAKH album, genaamd "Eschaton" uit te brengen. Wij accepteren en dragen deze last en zullen dit donkere meesterwerk, vol met black metal, grind en epische elementen, op 8 januari uitbrengen! De LP versie zal verpakt worden in een luxe gatefold uitvoering en geperst op 180 gram heavyweight vinyl. Pre- orders zijn vanaf vandaag mogelijk en zullen rond kerst verstuurd worden. (hohoho, wat is nou beter dan het krijgen van een modern black metal meesterwerk voor kerst?) Pre-orders kunnen op onze site geplaatst worden: www.gardenofexile.nl PRESSING INFO: Rood / Zwart (marmer) vinyl 100 copies; Rood vinyl 200 copies; Zwart vinyl 300 copies; Na drie eerdere releases heeft ANAAL NATHRAKH zichzelf eerder dit jaar opgesloten in hun Necrodeath Studio om hun nieuwe album "Eschaton" op te nemen. Gast bijdragen werden verzorgd door Attila Csihar van MAYHEM and Shane Embury van NAPALM DEATH. Met het nieuwe album verfijnd ANAAL NATHRAKH hun geluid ten tijden van "Domine Non Es Dignus", met wellicht nog meer oog voor epische elementen. Daarnaast treedt het terug naar de pre-"Domine..." opnames, door meer chaos en ranzigheid toe te voegen aan hun sound. Het stuk zwartgallige adreline "Eschaton" op vinyl door Garden of Exile op 8 januari in de winkels verschijnen. |
|
quote: Gelukkig maar. Suck my piss |
|
Ik heb em vandaag net gekocht, mooi artwork! volgens mij heb ik een promo gekocht "This cd belongs to season of mist. It is distributed for promotional purposes and cannot be sold" vaag.. maar alle nummers er staan erop, dus fuck it.. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 15-11-2006 16:09] No meat is sweater |
|
zeker bij kingkong? die verkoopt wel vaker promo's... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ah No meat is sweater |
|
Maat van me heeft bv een promo van Immortal (wel in gewone CD hoes) er lag laatst een schijfje van Bong-Ra, stond ook met grote letters achterop dat het een promo was niet bestemd voor verkoop etc.. echt belachelijk dat ze dat verkopen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
homo's... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: tja, kan me er ook niet echt druk om maken... No meat is sweater |
|
quote: Nou moet ik zeggen dat Bong-ra dat ook nog wel eens zelf zou kunnen hebben gedaan. Voor de grap of zo. |
|
Nieuwe plaat rost enorm moet ik zeggen .. zowaar weer een blackplaat die me bevalt ... |
|
quote: quote: quote: hahaha, dat blijft zó grappig! [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-04-2007 12:54] No meat is sweater |
|
Pas maar op, straks mailt ze je! |
|
quote: yes... Zo eentje heb ik ook, gewoon bij Sounds gekocht, maar zo is het wel een soort van digi-pak, best tof toch? En ja, hij is er niet uit te slaan gewoon, heb vorige maand ook "domine non es dignus" gehaald en dus is 't nu Anaal Nathrakh wat thuis de klok slaat zeg maar! Had nog FF met Mick Kenny(Irrumator..) staan lullen in de 013, toffe gast btw! Rock on guyzz!!! Hell is just the beginning... |
|
quote: Heb ik ook, maar met een sticker van SoM eroverheen geplakt, waar het niet op staat. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: quote: No meat is sweater |
|
Hehe... Hell is just the beginning... |
|
quote: Metal-archives zegt: Black Metal/Grindcore Daar kan ik me prima mee vinden eigenlijk. Overigens vind ik het zelf ook geen pure black. |
|
Gitaren en drumms doen erg aan black, en soms zelfs mathmetal denken; Zang is echt grind. Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |