|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben benieuwd Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-anaal-nathrakh-paragon-pariah/ Vind de cleane vocals een beetje over the top deze keer, voor de rest typische Anaal Nathrakh opnieuw, maar zo sterk als op Eschaton zal het wel nooit meer worden. Maar klinkt in z'n geheel weer leuk hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
Klinkt niet slecht, maar ik had op wat meer vernieuwing gehoopt. |
|
De tracks Post Traumatic Stress Euphoria en Tod Huetet Uebel zijn weer volslagen gestoord dus ben niet bang dat dit een zwak album is. Jaarlijst-spul |
|
Oude albums weleens gehoord? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dat doen ze toch al tijden niet meer? Ze zitten meer in de 'albums uitpoepen voor het label' stand vind ik. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Precies. Komt er nog steeds wel wat aardigs uit, maar het heilige vuur is wel weg zo... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat heilige vuur brandt nog prima vind ik, niks mis met weinig vernieuwing als dat sterke platen oplevert. Bands als Amon Amarth en Legion of The Damned zijn daar prima voorbeelden van vind ik. Ik vind het werk vanaf Eschaton toch beter dan Domine Non Es Dignus en The Codex Necro. Iets met die cleane zang denk ik. Ik weet vrijwel zeker dat ik deze plaat gewoon kan kopen zonder de rest van de nummers te horen I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Ik vind dat je altijd moet vernieuwen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oeeei, maar deze tikt toch wel even een niveautje hoger aan! In ieder geval beter dan In The Constellation..., en die was ook weer relatief goed. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
vind alleen de eerste paar platen leuk, daarna niet zo veel meer aan..doe wel mee op het laatste nummer van de nieuwe plaat [Dit bericht is gewijzigd door aboydom op 23-05-2011 19:46] |
|
wat een bazenplaat, die nieuwe... |
|
quote: Dikke + 1 ! Wat een heerlijke chaos weer. an evil incarnation of DEATH! |
|
Geloof niet dat dit op de voorgaande pagina's al gemeld was, dus voor de geïnteresseerden: Op 21 maart heeft Mike Kenney/Irrumator de compilatieplaat Total Fucking Necro met daarop beide demo's opnieuw uitgebracht via FETO Records. De oorspronkelijke heruitgave van de demo's stamt uit 2002 en was uiteraard niet meer verkrijgbaar. De huidige re-release bestaat uit 500 digipaks. Momenteel on sale @ FETO Records. |
|
Zozo, 500 stuks, dat zet zoden aan de dijk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zo'n plaat moet z'n titel natuurlijk wel eer aan doen hè. |
|
quote:Totaal overbodige release. Ieder elitist heeft deze schijf al lang in de kast staan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dan moet je de nieuwe Morbid angel gaan luisteren. Die band heeft zichzelf helemaal opnieuw uitgevonden Persoonlijk vind ik dat je niet zozeer hoeft te vernieuwen maar wel moet verbeteren. En als je het mij vraagt is Anaal nathrakh daar erg goed in. Al op Eschaton vonden ze hun niche. En sinds dien proberen ze zichzelf constant te verbeteren. Toegeven, de ene keer is dat succesvoller dan de andere keer. Maar in mijn ogen hebben ze nog nooit een slechte plaat uitgebracht. Ik ga het gewoon zeggen...ik vind Passion hun beste plaat tot nu toe. Ze lijken hier de perfecte balans te hebben gevonden tussen de meer melodieuze, Emperor-achtige stukken en de hondsdolle agressie. Ik ben sowieso blij om te horen dat de totale waanzin weer helemaal terug is. Die miste ik op de voorgaande platen af en toe een beetje. En dat is toch wel het sterkste punt van Anaal nathrakh. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Dit inderdaad. Het klinkt allemaal niet (meer) zo bijzonder. |
|
quote: Dat is snel Faustian Spirit of the Earth |
|
Pfft, krijg hier niet zo'n fijn gevoel bij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gaat wel heel erg rap dit. Ik vond Passion ook niet heel sterk moet ik zeggen. |
|
Ik vind Passion dan weer een van hun sterkere platen, na Eschaton en Domine Non Es Dignus. Overtuigt me veel meer dan Hell is Empty en In The Constellation. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |