IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anaal Nathrakh Vorige pagina | Volgende pagina
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-03-2011 12:24 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Passion

Hoewel Volenti Non Fit Iniuria wat ingetogen klinkt is Passion geen minder krachtige Anaal Nathrakh. Zo is Post Traumatic Stress Euphoria enorm agressief en klinkt de agressieve grind weer als vanouds. Wel merk ik dat er wat meer gepraat en gezongen wordt dan op de voorganger. Imho een mooie afwisseling tussen enorm brute agressie en voor Anaal Nathrakh begrippen wat rustiger spul.

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 14-03-2011 12:52]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 13:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ben benieuwd


Quis moderabat ipsos moderatores?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-03-2011 23:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-anaal-nathrakh-paragon-pariah/

Vind de cleane vocals een beetje over the top deze keer, voor de rest typische Anaal Nathrakh opnieuw, maar zo sterk als op Eschaton zal het wel nooit meer worden. Maar klinkt in z'n geheel weer leuk hoor


Faustian Spirit of the Earth


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 24-03-2011 0:12 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Klinkt niet slecht, maar ik had op wat meer vernieuwing gehoopt.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 24-03-2011 10:01 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

De tracks Post Traumatic Stress Euphoria en Tod Huetet Uebel zijn weer volslagen gestoord dus ben niet bang dat dit een zwak album is. Jaarlijst-spul


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2011 15:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oude albums weleens gehoord?


Quis moderabat ipsos moderatores?


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-03-2011 15:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 0:12 schreef Helvete het volgende:
Klinkt niet slecht, maar ik had op wat meer vernieuwing gehoopt.
Dat doen ze toch al tijden niet meer? Ze zitten meer in de 'albums uitpoepen voor het label' stand vind ik.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2011 15:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Precies. Komt er nog steeds wel wat aardigs uit, maar het heilige vuur is wel weg zo...


Quis moderabat ipsos moderatores?


MetalMitch1992
Nacho Libre
Usericon van MetalMitch1992
Posted 24-03-2011 15:52 by MetalMitch1992 Wijzig reactieProfiel van MetalMitch1992Quote dit berichthttp://www.metalmitch.web-log.nl

Dat heilige vuur brandt nog prima vind ik, niks mis met weinig vernieuwing als dat sterke platen oplevert. Bands als Amon Amarth en Legion of The Damned zijn daar prima voorbeelden van vind ik.
Ik vind het werk vanaf Eschaton toch beter dan Domine Non Es Dignus en The Codex Necro. Iets met die cleane zang denk ik. Ik weet vrijwel zeker dat ik deze plaat gewoon kan kopen zonder de rest van de nummers te horen


I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-03-2011 15:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind dat je altijd moet vernieuwen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-03-2011 16:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 15:52 schreef MetalMitch1992 het volgende:
Dat heilige vuur brandt nog prima vind ik, niks mis met weinig vernieuwing als dat sterke platen oplevert.





Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2011 21:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 15:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Precies. Komt er nog steeds wel wat aardigs uit, maar het heilige vuur is wel weg zo...

Oeeei, maar deze tikt toch wel even een niveautje hoger aan! In ieder geval beter dan In The Constellation..., en die was ook weer relatief goed.


Quis moderabat ipsos moderatores?


aboydom
Usericon van aboydom
Posted 23-05-2011 19:45 by aboydom Wijzig reactieProfiel van aboydomQuote dit berichthttp://www.devotionalhymns.com

vind alleen de eerste paar platen leuk, daarna niet zo veel meer aan..doe wel mee op het laatste nummer van de nieuwe plaat

[Dit bericht is gewijzigd door aboydom op 23-05-2011 19:46]


Flow
Usericon van Flow
Posted 17-06-2011 8:33 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

wat een bazenplaat, die nieuwe...



Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 17-06-2011 8:45 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 8:33 schreef Flow het volgende:
wat een bazenplaat, die nieuwe...





Dikke + 1 ! Wat een heerlijke chaos weer.


an evil incarnation of DEATH!


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 22-06-2011 11:46 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Geloof niet dat dit op de voorgaande pagina's al gemeld was, dus voor de geïnteresseerden:

Op 21 maart heeft Mike Kenney/Irrumator de compilatieplaat Total Fucking Necro met daarop beide demo's opnieuw uitgebracht via FETO Records. De oorspronkelijke heruitgave van de demo's stamt uit 2002 en was uiteraard niet meer verkrijgbaar. De huidige re-release bestaat uit 500 digipaks. Momenteel on sale @ FETO Records.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 11:49 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zozo, 500 stuks, dat zet zoden aan de dijk.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 22-06-2011 11:52 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 11:49 schreef Kvelgeest het volgende:
Zozo, 500 stuks, dat zet zoden aan de dijk.

Zo'n plaat moet z'n titel natuurlijk wel eer aan doen hè.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 11:56 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 11:52 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Zo'n plaat moet z'n titel natuurlijk wel eer aan doen hè.
Totaal overbodige release. Ieder elitist heeft deze schijf al lang in de kast staan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-07-2011 11:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 24 maart 2011 15:59 schreef spectre het volgende:
Ik vind dat je altijd moet vernieuwen.


Dan moet je de nieuwe Morbid angel gaan luisteren. Die band heeft zichzelf helemaal opnieuw uitgevonden

Persoonlijk vind ik dat je niet zozeer hoeft te vernieuwen maar wel moet verbeteren. En als je het mij vraagt is Anaal nathrakh daar erg goed in.

Al op Eschaton vonden ze hun niche. En sinds dien proberen ze zichzelf constant te verbeteren. Toegeven, de ene keer is dat succesvoller dan de andere keer. Maar in mijn ogen hebben ze nog nooit een slechte plaat uitgebracht.

Ik ga het gewoon zeggen...ik vind Passion hun beste plaat tot nu toe. Ze lijken hier de perfecte balans te hebben gevonden tussen de meer melodieuze, Emperor-achtige stukken en de hondsdolle agressie.
Ik ben sowieso blij om te horen dat de totale waanzin weer helemaal terug is. Die miste ik op de voorgaande platen af en toe een beetje. En dat is toch wel het sterkste punt van Anaal nathrakh.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-07-2011 19:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 0:12 schreef Helvete het volgende:
Klinkt niet slecht, maar ik had op wat meer vernieuwing gehoopt.
Dit inderdaad. Het klinkt allemaal niet (meer) zo bijzonder.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-10-2011 0:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
ANAAL NATHRAKH Working On New Album - Sep. 30, 2011

U.K. extreme metallers ANAAL NATHRAKH — consisting of Mick Kenney and David Hunt — are currently working on the follow-up to "Passion", released earlier this year via Candlelight Records. Hunt commented from the studio, "The songs we've recorded so far have come out very well. They are stylistically quite heterogeneous yet somehow sounding focused at the same time. And there's one section that's completely from left field, which we've included as a personal tribute. It's all still in a raw, hardly mixed and not-yet-mastered state, but it's all sounding quite powerful.

"There was an earthquake here a couple of days ago, which we're taking as a portent. But there's a fair way to go yet — we're about half way through the main body of it, and we're looking forward to getting back to tearing things open over a grindstone."


Dat is snel


Faustian Spirit of the Earth


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-10-2011 1:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Pfft, krijg hier niet zo'n fijn gevoel bij.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-10-2011 12:59 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Gaat wel heel erg rap dit. Ik vond Passion ook niet heel sterk moet ik zeggen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-10-2011 18:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind Passion dan weer een van hun sterkere platen, na Eschaton en Domine Non Es Dignus. Overtuigt me veel meer dan Hell is Empty en In The Constellation.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen