|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hear, hear. mee eens. ik vind ém verder een beukplaat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Welke? Zijn allemaal vet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vanmorgen op weg naar het werk maar eens Eschaton opgezet met het volume ver boven de pijngrens. Collega's vinden dat ik vandaag pinniger ben dan anders... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vond em erg gaaf, maar na vaak luisteren wordt ie kalm aan beetje saai |
|
quote: Bij black denk ik aan duistere tonen, en die ontbreken bij Anaal. Ik draag black een warm hart toe dus daar ligt het verder niet aan, maar ik herken met geen mogelijkheid pure black metal in AN. Ik heb trouwens al sinds een paar weken 'Domine'-dinges besteld. Zodra ik die binnen heb wil ik The Codex Necro naar me toe halen. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 19-04-2007 19:32] |
|
BOEIEND! Tering wat een geneuzel man. Tering, als je de rifs van AN niet duister vind verwijs ik je graag door naar de oorarts. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-04-2007 19:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Of naar CHD ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind het inderdaad nergens duister, maar als jij dat wel vindt hoor ik graag een argument. |
|
quote: Hou je bek. Ik doe sinds een paar dagen een poging om elke dag wat te posten en elke keer zie ik verdomme CHD voorbij komen. |
|
quote: Wat valt er aan uit te leggen? Pandemonic Hyperblast draaien en verder niet lullen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Allang gedaan. Het rost ja, maar het is niet duister. Misschien moet je eens Limbonic Art luisteren en dan nog eens een 2e keer nadenken of AN inderdaad duister is... |
|
Limbonic Art vind ik net zo duister als de enschedese kermis op zondagmiddag. Hoe kun je Pandemonic Hyperblast nou niet donker, duister en verwrongen vinden? Die mainriff aaargghh. Zowat het beste op BM-gebied Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote:gezeik. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 19-04-2007 21:41] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hahahaha een hele dikke +1 idd. Maar ja, over smaak valt niet te twisten, zoals men dat pleegt te zeggen. TOCH?!? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De niewe Mayhem is pas duister, daahaag! en nu maar weer eens OT dacht ik zo... OT: al tijden geen AN meer gehoord.. binnenkort maar weer eens mee in de discman. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Zeiken is gewoon lekker af en toe. OT: Die live-opname van dat BBC-programma rost alles er wel uit zeg. En bewijst ook tevens dat VITRIOL niet alleen pro-tools gebruikt. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 20-04-2007 18:03] |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: waar waar waar??? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: http://www.season-of-mist.com/common/downloads/AnaalNathrakh/03%20Do%20Not%20Speak%20(Rock%20Show%20Live%20Sess).mp3 edit: Waarom werkt die link nu ineens niet meer? [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 20-04-2007 20:04] |
|
|
|
quote: Moet jij anders mijn vriendin eens horen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Jezus! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |