|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
inmiddels verwijdert van youtube... |
|
quote: Ja, duh. Hebben ze (Ghost) ook gewoon expres gedaan, hoor. Een filmpje posten wat overduidelijk verwijderd gaat worden. Hij staat er trouwens nog op? http://www.youtube.com/watch?v=zWP1ID1nt9A [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-03-2013 23:55] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Laag wattage kruimeldief muziek. Ik moest flink wat oprechte muziek draaien om deze penetrante strontmuziek uit mijn huis te zuiveren. |
|
Serieus, voor het genre waar ze zo zwaar op leunen zijn ze belachelijk slap/slecht. |
|
quote: |
|
Hehehe... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nu serieus; Het is niet dat ik nostalgisch ben, ik voel bij Ghost gewoon geen enkele vorm van oprechte passie voor de muziek die ze maken. 't is een gimmick. Arthur Brown is serieus krankzinnig, dat zie je meteen. |
|
Ik begrijp je kritiek. Ghost ís theater, en iemand als Arthur Brown is vrijwel 100% echt. Denk wel dat Ghost oprecht is in het maken van goede muziek (en niet per se in de boodschap die die muziek zogenaamd uitdraagt), en dat plus dat ik het goede muziek vínd en dat ik het theater eromheen wel kan waarderen maakt toch dat ik er verder geen probleem mee heb. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-03-2013 0:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik laat me denk ik ook graag meevoeren door het theater erom heen. Eerst dat gedoe met die nieuwe papa emeritus. Nu die video die verwijderd wordt en even later er toch weer opkomt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Als je theatraal bent, wees het dan goed -over-de-top. Ik mag Ghost wel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik ben ook niet zo van poppenkastbands maar als ze het goed doen....dan kan ik het wel hebben. Steel Panther is ook zo'n band die ik nooit had geluisterd als ze niet zo'n goede act hadden. Kom maar op met die nieuwe plaat!, Year Zero is vet. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Hell is ook zo'n band die het van de show moet hebben. Ik ben behoorlijk siked voor de nieuwe Ghost! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wow, Ghuleh/Zombie Queen heeft hit potentie, zeer gaaf! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
De nieuwe plaat nu 2x geluisterd...heb het gevoel dat de nummers die op YouTube stonden toch wel de beste zijn. De rest is ook wel heel erg poppie. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
plaat loopt hier nu ook binnen, ben benieuwd! |
|
Vinyl ziet er prachtig uit. Zweedse vinyl besteld! bub |
|
Ziet er erg tof uit, ja. Hoeveel kost zo'n dingetje? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb hem hier besteld voor net geen 24 euro inclusief verzending. http://cdon.eu/music/ghost/infestissumam_(lp)_limited_edition_clear_vinyl-22402996 Ik kan geen goedkopere link vinden. Ja, amazon.ca welke een europese import vinyl verkoopt (ook pre-order) maar of dat deze versie is... bub |
|
Holy shit wat een vette uitgave! Zojuist tienmilhoen exemplaren besteld! Het album an sich vind ik wel leuk, al vind ik het vooralsnog minder dan Opus. Geluid/productie is beter, en de hooks zijn zeker nog daar. Máár mogelijk is het al met al toch net te ingetogen/braaf. Voordeel is dan wel dat door het vettere geluid de ingetogen stukken beter uitkomen. En: de intro van het album kan écht niet. Dat is zo fout... En zo GAAF!!! edit: en zéér siked voor de surf stylo die in Ghuleh/Zombie Queen zit... Damn! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-04-2013 23:13] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
In Muziek Algemeen hoort deze. |
|
vOLGENS MIJ GA IK DIT ALBUM WEL TREKKEN. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
go home Kvelgeest, you're drunk signature |
|
Zeer gaaf en catchy album. Luistert lekker weg. Nog wat vaker luisteren om te wennen en dan komt hij zeker hoog in de jaarlijst. Maar hitpotentie? Nee, niet dit album. Wel onder de liefhebbers van het genre, maar onder de 'leken'... [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 09-04-2013 1:01] |
|
quote: Ook maar besteld |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |