|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vet concert idd!! Wel jammer van die verschrikkelijk draaiende DJ.... |
|
quote: Belial, Behemoth, Beelzebub, Asmodeus, Satanas, Lucifer Belial, Behemoth, Beelzebub, Asmodeus, Satanas, Lucifer Since dawn of time the fate of men is that of lice, Equal as parasites and moving without eyes. A day of reckoning when Penence is to burn, Count down together now and say the words that you'll learn CHORUS: Hell Satan, arcangelo Helll Satan, welcome Year Zero Belial, Behemoth, Beelzebub, Asmodeus, Satanas, Lucifer Crestfallen, kings and queens comforting in their faith, Unbeknownst to them is the presence of the wraith Since fate of men is equal to the fate of lice, As new dawn rises you shalt recognize now Behold the lord of flies CHORUS He will tremble the nations, Kingdoms to fall one by one Victim to fall for temptations, A daughter to fall for a son. The ancient serpent deceiver, The masses standing in awe. He will ascend to the heavens, Above the stars of God. CHORUS lampje |
|
Yes! Dat is hem Ahja, Satan ipv Sathan ook nog, hehe Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
lampje |
|
Year Zero is idd een prima nummer van ze. Nog een cover: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geweldige cover dat, echt te gek! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Staat zelfs in de Nederlandse krant |
|
http://www.youtube.com/watch?v=mXlrzYmH-0E Live optreden van Rock in Rio. In deze mix staan de keyboards vrij zacht, en de gitaren up-front. Ik kan helaas niet zeggen dat de mix verder perfect is, maar voor degenen die net als ik vinden dat de gitaren te zacht staan op "Infestissumam" en "if you have Ghost", dan is dit misschien wel leuk om eens te horen. Ik hoop trouwens dat als Ghost weer een album maakt, dat ze dan de gitaar weer wat meer ruimte geven. Met name op de mini staan een paar nummers waar de gitaar te veel op de achtergrond staan. lampje |
|
quote: U vraagt, Nameless Ghoul draait: http://www.metalinjection.net/latest-news/ghost-aiming-for-a-more-metal-album-for-2015 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door nark op 17-02-2014 12:48] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Goed nieuws ! lampje |
|
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/10904/Muziekfestivals/article/detail/3669242/2014/06/09/Metalband-Ghost-bijna-hilarisch-ongevaarlijk.dhtml 'Wie er achter die maskers en in monnikspijen verstopt zaten, geen idee. Vermoedelijk schatten van jongens die nog thuis wonen, bij hun moeder die iedere ochtend een schone onderbroek voor ze klaarlegt.' [Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 09-06-2014 17:44] |
|
Die laatste alinea slaat inderdaad weer op niks. Omdat ze zachtere muziek maken dan je op basis van hun outfits misschien zou vermoeden zijn ze niet serieus te nemen? Willekeur en dictatuur! |
|
Artikel slaat maximaal nergens op. Duidelijk iemand die het niet snapt / niet weet waar het over gaat / erin getrapt is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Z'n dochter was ook mee naar Pinkpop... |
|
Kidnap!!! Bazzio Attacks!!! |
|
Blijft toch een geniale band. Ben benieuwd of we het optreden nog op tv/stream te zien krijgen... |
|
quote: Die knuppel had afgelopen maandag naar de Melkweg moeten gaan, ik denk dat hij het dan wel had begrepen. Was een erg gave show trouwens. Op Satan Prayer na hebben ze Opus in het geheel gespeeld. lampje |
|
Jammer genoeg niet kunnen zien op Graspop door de clash met Triptykon, maar een enorm goede band, maken het live ook helemaal waar. Al vraag ik me wel af of ik er na de derde keer nog zo over zou denken. [Dit bericht is gewijzigd door Buried op 04-07-2014 12:58] |
|
Ik baal flink dat ik ze weer heb moeten missen, terwijl ze in de buurt speelden. Toen in Utrecht was mijn vriendin hoogzwanger en dit keer ben ik met de cliënten van mijn werk op vakantie. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het was wederom leuk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |