![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij gaat het hier over Ghost en niet over mij 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Dat dacht ik ook, dus waarom begin jij nota bene TWEE POSTS voor mijn voorgaande stukje zelf uit het niks tegen mij? Je hebt mij niet eens nodig om je voor lul te laten zetten, je laat voor de zoveelste keer blijken dat je dat - in verband met een bijzonder gebrekkige hersencapaciteit - zelf ook héél goed kunt. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Jij post toch die foto's?? Daar reageerde ik dus op! En dat jij mij en mijn opmerkingen niet leuk vind boeit mij dan weer geen ene reet 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Nee, jij maakt het persoonlijk door compleet uit het niets een kansloze vergelijking tevoorschijn te toveren die betrekking heeft op mij. Soit, als jij dat wil, dan kan dat, maar als ik jou vervolgens een geheel terechte verbale veeg uit de pan geef, dan 'gaat het ineens over Ghost'. Dat is kansloos terugkrabbelen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Jij post die foto toch en niet iemand anders? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: *Zucht* *Facepalm* Ik geef er de brui aan, jij begrijpt niet helemaal wat er aan de hand is, op die manier heeft het weinig zin. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Zucht inderdaad, maak je niet zo druk man! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Goed, hè? Dat Ghost. Zou wel geinig zijn als een nieuw nummer busters zou heten. etid. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-09-2011 22:01] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote::') Hij doet een Mathieutje. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Binnenkort krijgen we dus een topic over Sgeiterdt? ![]() |
|
quote:Pas jij maar op, we hebben zo een BenKnuckles-topic! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Sorry, Kvellie. ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3795751#r3795751 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ik hoorde dat ghost al 50.000 albums heeft verkocht. Best knap voor een project want die gasten spelen allemaal in semi bekende zweedse bands. Jonge snuiters ook nog eens, in nederland heb je helemaal geen jonge snuiters die naar metal luisteren. Maar ja wie moeten ze dan ook als voorbeeld nemen dat stelletje zielige schreeuwers in hun achterhaalde kutbands die elkaar op een forum lopen af te kraken. ![]() ![]() |
|
quote: Haha, hier zit je nog niet eens zover bezijden de waarheid. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Kom er anders genoeg tegen bij concerten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Moet je voor de grap eens naar Pagan- of Heidenfest gaan ![]() ![]() |
|
Ja, lekker boeien ook. Ze gaan weer touren, in November (30 nov. -> 013). Dus, van een projectje kun je nauwelijks nog spreken. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Met In Flames. ![]() Ben blij dat ik ze gezien heb met Paradise Lost, op Graspop en op Fortarock. Nu hoeft het niet meer, Ghost met 3 of 4 boutbands voor veel te veel geld. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: 4 of 5 boutbands in dat geval.... Boeiender ![]() |
|
quote: Daar vooral inderdaad. En dan weglopen voor Twilight of the Gods ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Lachen we allemaal even mee, dames en heren? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Zucht! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |