![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Holy shit, dat nummer klinkt alsof het van de soundtrack van Streets of Rage of een andere oude Sega komt ![]() ![]() |
|
Ow? Vannaaf FF luisteren dan. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Vanavond even luisteren tijdens het Streets of Rage spelen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik vind het wel een lekker nummer. Een beetje een Megadeth vibe / swing. ![]() bub ![]() |
|
Sega is té cool voor Ghost. Dixi. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Nummer vind ik niet zo bijzonder, maar die mainriff is wel lekker, zeg. Maar die is in streets of rage idd ook al erg lekker. ![]() ![]() Lijkt er idd wel een beetje op, goed gehoord. Ik heb net die niet zo gespeeld, ik was meer van de golden axe. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 15-07-2015 21:35] VIESPEUK!!! ![]() |
|
Tja, over "wansmaak" valt niet te twisten natuurlijk. ![]() Ik kwam toevallig dit nog tegen. https://www.youtube.com/watch?v=rQreEFdnQvM dit is alleen het eerste deel van de 4, maar de 3 andere delen zullen automatisch hierna afspelen. Voor de muzikanten die Ghost wél leuk vinden, is dit een tof interview. Onder andere over hoe Ghost en de muziek zo'n beetje tot stand komt. Inderdaad begonnen door een nummer voor de lol te maken dat enkel uit clichés bestaat, maar er komt meer interessants naar voren. Naar mijn mening dan, uiteraard. lampje ![]() |
|
quote: Volgens mij dezelfde gitarist, al is hij tijdens een aantal concerten wel eens vervangen. De nieuwe drummer is voor zover ik weet tijdelijk ivm blessure of studie of zoiets vd oude drummer. Meliora is ook ingespeeld door de oude drummer, ik weet t niet helemaal zeker maar volgens mij heeft Forge net als bij de demo en de 7" alles op Opus alleen ingespeeld. En bij de eerste shows was Thomas Daun van Dismember/Dr living dead de drummer. ![]() |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! ![]() |
|
Ik luister niet. Geen zin om die halve plaat al te kennen als 'ie straks uit is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
5 december in TivoliVredenburg. ![]() |
|
Riffs! ![]() Ik zou King Diamond dit wel eens willen horen zingen. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Dan is ie niet de enige gozer die rondloopt met een staf en een mijter die avond. ![]() ![]() |
|
quote: Kaartjes zijn al gekocht. ![]() 8 december trouwens ook in Antwerpen te zien. ![]() |
|
Klinkt weer goed! ![]() |
|
Ik trek de diversiteit tot nu toe uitermate goed ![]() ![]() |
|
Ik vind het drie keer niks die nieuwe nummers. *edit* alleen die eerste reveal, Cirice, kon mijn goedkeuring wegdragen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-08-2015 17:30] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: +666 ![]() |
|
De nummers Absolution en Majesty vond ik dus ook de wat mindere nummers, maar, Absolution begint al wel wat te groeien. From The Pinnacle to the Pit vind ik wél zeer sterk. Vooral dat tussenstuk met die vreemde maatgeving. Cirice is tot nu toe wel de sterkste track. Benieuwd naar de rest. lampje ![]() |
|
Vette nummers hoor! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 14-08-2015 22:19] bub ![]() |
|
Uitstekend en verrassend plaatje. De reeds bekende nummers vind ik zelfs nog de minste van de plaat. ![]() |
|
Ik heb hem nu net een eerste luisterbeurt in het geheel gegeven : Het is anders dan ik verwacht had ; Cirice en Pinnacle gaven een andere indruk. Het lijkt mij meer 70's rock.... Goed gebracht, daar niet van. Of het me bevalt of niet : Daar kan ik nog geen antwoord op geven. lampje ![]() |
|
Ja, hij bevalt me zeer. Erg gaaf. Aan Majesty en Absolution heb ik dus even moeten wennen (deze had ik een week voor de rest) , en ik denk dat dat wel mede ervoor gezorgd heeft dat ik de rest van deze plaat wel meteen snap..... Voor de geinteresseerden : Meliora in het geheel : https://www.youtube.com/watch?v=WHt8vEnI78E [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 14-08-2015 23:04] lampje ![]() |
|
Nee, vind hem niks. Hij heeft slechts een paar momenten waar dat hij mijn aandacht een beetje vasthoud, waar dat op de vorige twee platen veel vaker het geval was. Jammer, maar helaas. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |