|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo, de meiter ff onder het stof vandaan halen en eind vd middag die kant maar op Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oeps toch wel :D [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-06-2013 2:08] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Towerbridgentowerbridgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Oei, wat heb ik hier toch veel zin in! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
OEI wat goed Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Serieus, een van de beste optredens ooit. Op z'n minst. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
niet normaal. |
|
Moeilijk gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Was fukking gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-06-2013 13:11] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Was erg vet inderdaad en behoorlijk druk ook Against God and Government |
|
Ik baal echt flink dat ik niet kon gisteren, hopelijk komen ze snel weer naar Nederland. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
zat er iets in het bier of zo? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Waren de synths vals? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik voel me vandaag inderdaad niet helemaal fit. Machtig goede show, dat was het. Nu nog een keer een volgepakt Gelredome "Hail Satan - Archangeloooooooohhh" zien zingen en ik kan rustig sterven. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Ben jij dat, op foto 5? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dit ís het Ghost topic, dus het zal wel die zanger zonder make-up zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Children of The Netherlands! You were absolutely amazing last night and Papa is now bothering all of us with his hubris.. Thank you! See you soon /A Nameless Ghoul :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik heb het idee dat het geluid vanaf onze positie beter klonk, maar blijft tof. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-06-2013 8:02] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Buh... (Gister dan ) quote: Hell Satan, niet Hail Satan! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-06-2013 10:35] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gaat om de mensen die zingen en ik gok dat die wel Hail Satan zingen. |
|
Maar dat mag niet Het Satan-gedeelte wordt in ieder geval niet op z'n Engels gezongen zo te horen, het Hell/Hail-gedeelte is niet zo duidelijk. Maakt overigens niet zoveel uit, gisteren gelezen dat "Hell" in het Zweede "Hail" betekent Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Alcohol? Onverwacht, ik weet het. |
|
Godver, wat een fucking vette show Begonnen wat laat, maar dat maakte geen fuck meer uit bij de eerste tonen. Blij dat ik de volgende dag niet hoefde te werken :') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |