|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yup! Goed plan! Moeten we wel eerst die monniken verslaan! |
|
"Ascendant Grotebeque", van welke maagdelijke ridder komt deze? :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik wie wie het is, trouwens! KING DIAMOND NATUURLIJK! Zweden heeft toch zo vaan stukken Denemarken afgepakt! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Eeeuuhhhh... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Podver! Dat doen ze goed, het maakt men (mij dan) alleen maar enthousiaster! Ik heb ze vorig weekend op Graspop gezien en ik ben fan! |
|
Het is de zanger van Subvision/ Repugnant, drie goede bands, geen idee welke leden verder van de partij zijn, wel lijk de gitarist van subvision iets van doen te zijn? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Jaaaaa, die stem klopt wel ja!!! |
|
quote: KD is Deens, Ghost Zweeds, moest het even rechtpraten quote: bokaj! Die heb ik ook even op RB gezien Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dus zo maagd is hij nu niet meer? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik zei 'even', hè, ik ben niet van de vluggertjes edit: check trouwens Diapsiquir - A.N.T.I. --> knakker van Peste Noire doet nu mee. Heeft wel wat van hun nieuwste, maar dan anders geflipt [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-06-2011 23:23] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, die zanger is die dude van Repugnant. De rest is onbekend. Beetje saai, dat semi-mysterieus gedoe. Zelfs metal archives werkt er aan mee. Ik mag die plaat wel. Vrij simpel allemaal, maar hoe cool is de kruising Mercyful Fate - Beach Boys? Erg cool! Las pas ergens dat ze op een of ander festival een Beatles cover speelden. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Op Hellfest speelden ze Here Comes The Sun. You have time. You are doing fine. |
|
Op Graspop ook en ik verwacht dat ze het komend weekeinde dat ook op Fortarock zullen doen. |
|
Kende de band verder niet en, hoewel geinig om eens gezien te hebben, deed het me ook allemaal niet zoveel. Beatles cover was wel geslaagd. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Duurde bij mij een paar luisterbeurten. Terwijl het toch zeer gemakkelijke, catchy muziek is. Inmiddels vind ik het wel gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Oh, is dus bonustrack. Luister daarna eens naar Subvision en 't is wel duidelijk wie die lelijke mijnheer is. [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 30-06-2011 13:11] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Godver, wat gaaf!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aan de hand van het domme gelul in dit topic ook het album maar besteld. Als het niks is houd ik jullie allemaal verantwoordelijk. |
|
quote: En als het leuk is? Krijgen we dan taart? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Een koud biertje naar keuze als ik je ergens tegen het lijf loop. Behalve Sonic Titan, die heeft op mijn kosten ooit heel Tivoli leeggezopen. |
|
@ de taart. Hiep piep hoerahaha. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-06-2011 22:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Komt goud! Als je het niks vindt krijg een koud biertje naar keuze van mij quote: Serieus, wat een lul is het ook. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') Wanneer was dat? Er is volgens mij maar één avond die daarvoor in aanmerking komt, en dat is de avond van de Morbid Angel show in - ik meen - 2005. EDIT: Laten we overigens ook niet de avond van de Heidevolk album release party vergeten (waar ze zelf nota bene - in verband met autopech - niet kwamen opdagen) in Arnhem vergeten, toen jij te laat kwam, niet naar binnen mocht en het om onduidelijke redenen compleet uitverkocht was. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 30-06-2011 23:10] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Check. 2004 dacht ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |