|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier voorlopig ook, met de nummers Ghuleh/Zombie Queen en Monstrance Clock als uitschieters wat mij betreft. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vind het allemaal uitschieters, behalve de drie nummers die ik eerder noemde. Maar toch denk ik dat ik , als gehele plaat, de eerste toch toffer vind. Meer gitaargericht, meer een "evil" sfeertje. Toch, tot nu toe ook voor mij : plaat van het jaar. Eindelijk weer een plaat waar ik reikhalzend naar uitkeek, die ook de verwachting inlost. Lang geleden dat ik dat heb gehad ! lampje |
|
Nu ga ik ook luisteren, het zal toch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Serieus een leuke plaat, ja. Ik had ergens het vermoeden dat de muziek van ondergeschikt belang zou zijn aan het theater en het geclown, maar dat valt reuze mee. Ik was eigenlijk niet eens heel actief van plan om 'm aan te schaffen, maar ome AG had per ongeluk drie van die mooie exemplaartjes met dat toffe artwork in zijn winkelwagentje zitten, dus ja, dan moet het maar. Goede scene! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik ben nu wel heel benieuwd, wat ik tot nu toe gehoord heb klonk erg lekker. Vanmiddag maar eens de LP bestellen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wat een meuk zeg, geen wonder dat ik nog geen enkele reply in dit topic had. Nexten, en snel. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Bij mij komt de nieuwe van Ghost ook op de jaarlijst maar niet op nummer een. Die "eer" is voorlopig weggelegd voor voivod of de nieuwe van Meads of Asphodel . |
|
Serieus lijstmateriaal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Welke lijst? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
|
|
Lijstjes! -Sierlijst -Jaarlijst Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: lampje |
|
quote: Ik weet nog niet zeker welke ik toffer vind, al neig ik licht naar dat de nieuwe beter is. Ik vind het in ieder geval echt een erg vet album. In het begin was ik wat underwhelmed, omdat het beduidend minder hard rockt dan Opus Eponymous (zoals jij ook zegt). Maar uiteindelijk toch wel overtuigd, ook op RB vet vaak dat album opgezet in ons huisje Melodieën zijn goud, het geluid an sich is geweldig en vrijwel elk nummer is eigenlijk gewoon vet. Wel ontzettend theatraal allemaal, maar dat pakt hier wat mij betreft goed uit Al met al is de muziek eigenlijk amper gitaargeoriënteerd meer te noemen, gaat niet echt om riffs, maar alleen om melodie en subtiliteiten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Jij en je an sich ook altijd Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik kom er niet door Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bwa... Rockmuziek met een hoog entertainmentgehalte. Pakweg de Lady Gaga onder de rockers. Hier en daar een leuk nummertje, maar daar houdt het op voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 23-04-2013 20:23] |
|
Ik vind het wel vreselijk knap dat ze blijkbaar bij heel veel mensen een snaar raken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En bij heel veel mensen totaal niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maakt niet uit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Neuh, klopt. Maar heeft ergens ook wel met elkaar te maken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik merk dat ik ineens erg veel naar deze band luister. Althans, het laatste album, en dan met name het nummer 'Year Zero'. En naar 'Ghuleh / Zombie Queen'. Het zijn erg goede liedjes. Met name bij laatstgenoemde herken ik een Piet-Veerman-achtig-synth stukjes. Kan niet meer stuk. Het boeit me overigens geen reet dat het allemaal nep is. Ja hoor... |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Funny boy. Ja hoor... |
|
quote: Hahaha, ja... Daar zitten zeker in het begin wel wat érg foute (gave) synthstukjes in! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |