|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ghost weet in ieder geval de buzz rond de band goed uit te venten. It's A Kind Of Magic |
|
11 juni as in de Tivoli. |
|
JOEHOE Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een jaar of wat te laat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Paar jaar geleden stonden ze ook in Tivoli, hoor Maar toen als voorprogramma van Paradise Lost dat Draconian Times allerbelabberdst, in z'n totaliteit, speelde. Ghost speelde PL totaal weg die avond. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-05-2013 20:05] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gaaf dat ze komen, maar het is precies rond de tijd dat mijn vriendin gaat bevallen, dus ik denk niet dat ik erbij ben. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Vriendin meenemen en als de weeen beginnen haar snel op het podium duwen, mooi nieuw showelement voor de band Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat zou ik kunnen doen ja, maar dan lijkt het dalijk meer op een Gwar show dan op een show van Ghost. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Daar heb je zowaar een goed punt Maar de kleine kan dan meteen door Papa Emeritus II ingezegend worden, dat dan weer wel Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat dan weer wel ja! Ach ik zei wel hoe het loopt, ik wil er iig wel graag bij zijn. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Toen kende ik het nog niet. Lijkt me, anders was ik wel gegaan. Eigen schuld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Was op 29 maart 2011, volgens mij kende je ze toen wel. Moet ik nu dus even openingspost hier voor checken Ongelofleijk jouw openingspost hier (dus de topic starter) was van vijf dagen later [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-05-2013 21:11] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Bwahahahaha... Toen waren ze nog echt goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik gooi hem er zo in, hopsakeetje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kreeg vandaag de rode vinyl versie bezorgd. Terwijl ik net toch ook de clear vinyl had ontvangen! Dubbel dus! Rood te koop... Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:THE SIZE OPTION GIVEN RELATES TO THE T SHIRT, NOT THE DILDO! Nog niet uitverkocht, valt mij tegen. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hier idem, ben benieuwd Against God and Government |
|
Ik verneem net dat ze me komen vervelen als support van Maiden in Oberhausen. Da's wel weer genoeg Ghost voor dit jaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tssss, hatertje. Schijf van het jaar! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Vanavond! |
|
quote: Eens kijken of er nog kaartjes zijn vanavond aan de kassa. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Chop chop Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |