|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alles is oeh! En Spöksonat blijkt uiteindelijk in Rats terug te komen, zo viel me gisteren op. Vind ik gaaf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Och, joh, dat was me nog niet opgevallen, ondanks dat het me erg bekend voorkwam ! En dan zit het dus ook in "Ashes". lampje |
|
En nu een fatsoenlijk clipje (min of meer geparodieerd van 'Demons'?) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De ex-leden hebben hun rechtzaak verloren. Het ene moment eis je $22000 en het andere moment mag je $145000 gerechtskosten ophoesten. Ze krijgen drie weken om beroep aan te tekenen. https://www.revolvermag.com/music/former-ghost-members-lose-lawsuit-against-tobias-forge When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
geestig is het niet nee signature |
|
quote: ghostig? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ah, gelukkig, er komt toch nog een nieuwe aflevering van "geestie tijden, slechte tijden" soap. http://www.metalinjection.net/latest-news/former-ghost-members-accuse-tobias-forge-judge-in-their-case-of-being-members-of-secret-society?utm_source=related Trouwens een behoorlijke nachtmerrie voor die ex-ghost leden, een rechtzaak verliezen, en dan opeens een enorm bedrag moeten neerleggen voor de gemaakte kosten. Maar ja.... lampje |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
A metalheart is hard to tear apart |
|
Dat is inderdaad het betere liedje van de twee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ghost - Hunter's Moon (Official Music Video) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mag ik oprecht vragen wat mensen in deze band zien, en wat voor jullie de doorslag was om meer te gaan luisteren? |
|
Opus Eponymous was de doorslag voor mij iig. Die heeft gewoon een heel apart sfeertje. Dat komt deels wel door hun verschijning hoor, dat moet ik wel toegeven. Het werk van de laatste paar jaren, daar wordt ik niet zo heel enthousiast van, hoewel er echt wel hele gave stukken in zitten en het ook erg kundig in elkaar gezet is. Maar het doet me niet zo heel veel. lampje |
|
quote: Ik vond die eerste plaat ook erg goed. Maar ik was er ook ineens erg klaar mee, vnl door de zang. Het werk erna deed me heel weinig. Sjeezzz, ik heb zelf het topic geopend. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hun eerste 7// single uitgebracht bij Costa van Iron Pegasus is obscuur en hun debuut album verder het optreden in park Brakkenstein in Nijmegen in 2011 tijdens Fortarock. https://www.youtube.com/watch?v=qwpIz3rHLjw |
|
Hun image vind ik wel gaaf maar muzikaal kan ik er niet veel mee. Tijdens het debuut vond ik het een soort Mercyful Fate lite maar die magie van Mercyful Fate had het toch niet. Dankzij een maat van mij was ik eventjes overstag. Ik had de eerste drie lp's. Die zijn inmiddels al een tijd geleden verkocht. Ik heb Infestissumam nog op cd in de kast staan. En op mijn harde schijf staat nog een optreden van ze. Hellfest 2016. Dat is wel een heel goed optreden. Erg sfeervol. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 05-10-2021 10:34] bub |
|
Wat er zo tof aan Ghost is? Het is ‘satanic heavy metal disco’ te gek! ABBA meets Mercyful Fate en een hele hoop meer. Ik heb het meeste met Infestissumam en Meliora (plaat 2 en 3) maar het debuut en Prequelle (plaat 4) hebben ook wel een paar gave nummers. Ik heb ze nooit geluisterd voor uitsluitend de ‘heavy metal’, wel voor de ijzersterke nummers en soms gi-gan-ti-sche refreinen. Juist het pseudo-satanische heavy sausje maakte het dan tot een voor mij onweerstaanbare combinatie. Ik denk wel dat de creatieve koek inmiddels een beetje op is. Wel echt van deze band genoten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Sommigen mensen hebben geen 10 jaar nodig om erachter te komen wat de definitie is van "overhypte gayness". |
|
quote: |
|
Ghost heeft nog altijd geen reet te maken met Zware Metalen. Abba disco rock vind ik een hele goede omschrijving, maar het kan korter: Kut. Hafgufa |
|
Vind de eerste plaat nog steeds wel vetjes. Staat hier ook in de kast. Heeft echt een beetje die classic occulte rockvibe die in 2010 een 'revival' had (door o.a. The Devil's Blood). Verdere albums vind ik té. Maar ik ben de flauwste niet. Ze zijn wel tering catchy. En als ik lekker zat in de Little Devil ben en ik voel me sexy dan blèr ik ook lekker mee hoor. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-10-2021 20:25] |
|
quote:Flinke jongen. |
|
Optredens van vorige week: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-03-2022 2:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
“I never felt that they were copying us,” says King Diamond of Mercyful Fate’s influence on Ghost, comparing them to Blue Oyster Cult instead https://www.loudersound.com/news/king-diamond-ghost-mercyful-fate-influence "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |