|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Een vers topic dan maar. Vanavond weer eens hardlopen. Verrassend triviaal |
|
Pilates vanmiddag. |
|
Ik doe het vanmiddag in een groepsles. Vind het ook wel fijn dat er dan een docent rondloopt die je aanwijzingen geeft. Dat mis ik trouwens nog wel bij Zumba. Dat is vaak zo'n grote groep dat de docent helemaal geen tijd heeft om persoonlijke tips en aanwijzingen te geven. |
|
Ik doe sinds 3 weken rugby, echt helemaal te gek! Zit toch nog wel conditie verborgen na 5 jaar niet/nauwelijks sporten... |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sport. Och. Gelukkig ben ik er mee gestopt omstreeks 1981. Aanradertje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Hee, Wim post in het sporttopic, even kijken" |
|
quote:Oh dat dacht ik nou net van jou Hier weer aan het roeien. Alleen blijkt de vereniging tegenwoordig uit mietjes te bestaan: een beetje wind en ze komen gelijk niet meer opdagen. Tijd voor een andere roeimaat. No regrets and no remorse... |
|
Fitness opgezegd ivm verhuizing en geen zin om voor nog een jaar te betalen. Nu weer thuis old-school met dumbels aan de gang. Tieten kweken Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
dat is toch meer iets voor 12 jarige meisjes als je het mij vraagt |
|
quote: Hehehe... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ennn.... hef glas, drink, glas neer, hef glas, drink, glas neer. Toch zeker een paar calorien per uur. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hoe lang houdt je dat vol I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kijk! Dat zijn de oefeningen. Tsja, ik haat het om zelf te sporten, heb totaal geen overgewicht en zie het nut er in mijn geval niet van in. En midas dekkers is een held! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-04-2011 17:25] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Bierheffen! |
|
quote: Totdat ik in m'n nieuwe huis woon. De sportschool zit daar in de buurt, maar die is vanaf waar ik nu woon te ver reizen En idd, alleen dumbles verveelt snel Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Veel te snel Wel leuk om af en toe mee te prutsen, maar om daar echt mee te trainen... Maar goed, kweek maar tieten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Maandag begin ik weer na een gedwongen stop van 2 weken omdat mijn galblaas verwijderd is. Weer conditie trainen en gewichten pompen. Heb er zin in. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Zo maar weer eens zwemmen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor OWW: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Spinvis heerscht! Lekker gezwommen overigens. Nu: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zwemmen, nice. In de Parrel? Verrassend triviaal |
|
Even bierheffen. |
|
Ben nu ook aan het bierheffen. Ben aan het begin van de avond ook een uur gaan fitnessen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Oh, toen was ik nog aan het koffieheffen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |