|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Saw VIIIIIIIIIIIII Begint wat op Final Destination te lijken enkel kijken naar de bloederige tests. die op zich wel brr waren signature |
|
Ik heb Ironclad laatst gezien - supervette ridderactie. Aardig vond ik dat men niet altijd in 1 slag of houw direct dood was - nee, er mocht wat extra ingehakt worden op sommige van die vikingen. I am the 1%. |
|
Sax III bevalt me blijkbaar ook nog redelijk goed al denk ik de vervolgen te laten voor wat ze zijn |
|
quote: Met Giamatti toch? Waar Mortis Rex een trailer van postte? Ben benieuwd, die wil ik graag zien Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jep, hij speeld de Engelse koning. Goede rol. I am the 1%. |
|
quote: dankjewel. we hebben m na een half uur afgezet "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Wel een origineel idee. Jammer dat de uitvoering dan niet geslaagd is, ik sla hem op jullie aanraden over. |
|
Maar weer eens... nog steeds kippenvel! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-07-2011 2:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, "Helaas dit plaatje kan ik niet laden" blijft een succesnummer. |
|
Haha... nu wel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nooit gezien, eens kijken of dat wat is. |
|
Je moet ervan houden, niet voor iedereen weggelegd... vrij zware/emo film en redelijk trippy + geniale soundtrack van Clint Mansell ... ik weet dat van dit forum "spectre" ook fan is Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The Fountain wil ik binnenkort ook herzien. Toen die film bijna vijf jaar geleden uitkwam en ik hem zag, kon ik er niet zo veel mee. Wellicht bevalt hij me nu beter. |
|
quote: misschien vind jij t wel helemaal geweldig het deed mij persoonlijk iets te veel aan see no evil denken, met het verschil dat ik see no evil wel goed vond. Nu deze: http://www.imdb.com/title/tt1591095/ ben benieuwd. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: hij was..... apart. maar wel goed. ik ben me wel een paar keer de tering geschrokken.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Akmareul Boattda, oftewel I Saw the Devil Flink zieke Koreaanse film over een seriemoordenaar die het verkeerde meisje vermoord, namelijk de vriendin van een rechercheur die vervolgens twee weken vrij neemt en achter de dader aangaat. Flink wat extreem geweld en een nare sfeer zoals ze dat goed kunnen daar in Azie. Min-sik Choi (Oldboy) speelt behoorlijk overtuigend als gestoorde moordenaar. |
|
toevallig was ik vanmiddag een review van die film aan het lezen... wel het kijken waard dus? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Als je tegen flink wat extreem geweld kunt is het zeker een aanrader |
|
Is dat ding al uit op DVD? Ik wil hem eigenlijk wel aanschaffen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Toch een stuk beter dan die vage artsy-farsty zooi waar je normaliter mee op de proppen komt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Oh, ok. |
|
Alpha en Omega Amon vond hem wel ok signature |
|
quote: Hij ligt al een tijdje in de videotheek hier dus ik denk van wel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Bol heeft hem op de site staan: http://www.bol.com/nl/p/dvd/i-saw-the-devil/1002004011177693/index.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |