![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow! ![]() quote: [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-06-2011 19:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Onlangs drie animé gekeken: Grave of the Fireflies Origin Ponyo on the Cliff by the Sea GotF was zielig en indrukwekkend. Ponyo was aandoenlijk en fantasievol. Origin was wat standaard qua verhaal en zo, maar zag er verder wel mooi uit. ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mja, The Matrix. Ik vond deel 1 en 3 wel leuk. Deel 2 was veel pretentieus geneuzel ja. Deel 1 was leuk gedaan en goed in balans. Deel 3 was gewoon een toffe scifi/action film. ![]() Hum, nu ik er over nadenk vond ik deel 3 denk ik nog het prettigste om naar te kijken. ![]() ![]() |
|
Deel 1 was kut genoeg om de rest maar te laten voor wat het is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Omdat Arnie er niet in zat hè? HÈ? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Dhere is no stoiryline... only aaction. ![]() ![]() |
|
quote: Deel 1 vond ik juist vele malen beter dan 2 en 3 bij elkaar. Maar smaken zijn er om te verschillen! ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Zojuist deze voor 2 euro meegenomen. ![]() Goede dingen over gehoord dus ik ben benieuwd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
net Max Payne nog eens gezien aangename film (al kan ik me moeilijk inleven door het buitenaardse) die me af en toe doet terugdenken aan het game van zo'n 10 jaar geleden ![]() |
|
quote: Goede deal ja. ![]() |
|
quote:Ik hou niet van de illusie van intelligentie. ![]() ![]() |
|
Tron Legacy beter dan verwacht kon nog beter signature ![]() |
|
quote: ![]() @2barry, t is supertroopers geworden. Prima vermaakt! Bedankt voor de tip. ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: heb die in de cinema gezien visueel is het natuurlijk erg sterk daarbuiten vond ik hem maar erg matig, maar ik denk niet dat je iets anders mag verwachten bij zo'n film ![]() |
|
toen ik zag dat het van Disney was begon ik al te vrezen signature ![]() |
|
Daar was het origineel ook al van, hoor. Dus dat is niet zo raar. Ik heb de nieuwe niet gezien, het origineel vond ik toen geweldig. Qua beeld. Het verhaal weet ik niet meer, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
lols ik denk dat jij em vet zult vinden just a feelin signature ![]() |
|
net Reservoir Dogs gezien sterke film ![]() |
|
quote: Ik geloof het gewoon niet. Écht niet. Poor little white guy, dat was het. ![]() |
|
Requiem For A Dream weer eens. Blijft een machtige film. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
[REC] Ik vond hem leuk. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: nouja 'leuk' is zo'n film natuurlijk niet ![]() Blijft wel een van mijn fav films! ![]() EDIT: d'Oh! Ik ben duidelijk niet helemaal wakker, dacht dat deze "ik vond hem leuk" nog over Requiem for a Dream ging, sorry. [REC] ken ik niet! [Dit bericht is gewijzigd door Pem op 12-06-2011 10:12] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |