![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als je eens een actiefilm wilt zien met donker sfeertje waarbij je gewoon uw verstand op 0 wilt zetten... vallen die films toch best mee? ![]() |
|
quote: moest je ook huilen? ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
huilie huilie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Beetje vreemde opmerking van OWW, heeft dat te maken met die The Fountain-discussie? Aldus gebaseerd op één film.. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
was dat ook niet het geval bij Dune? signature ![]() |
|
Pretentieus allicht, maar sentimenteel? ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
![]() lief toch ![]() signature ![]() |
|
quote: Awwwwww!!! *smelt* ![]() ![]() |
|
quote: Ben jij het vriendinnetje van Spectre? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Heb jij zand in je vagina? ![]() |
|
quote: dat is wel erg Dune gerelateerd signature ![]() |
|
Dune, ondanks de mankementen vette film natuurlijk. Zou toch gaaf zijn als daar eens een écht fatsoenlijke versie van gemaakt wordt. Jammer dat deze het niet gered heeft: In 1973, film producer Arthur P. Jacobs optioned the film rights to Dune but later died before a film could be developed. The option was then taken over two years later by director Alejandro Jodorowsky, who proceeded to approach, among others, the British prog-rock group Pink Floyd for some of the music, artists H. R. Giger and Jean Giraud for set and character design, and Salvador Dali, Orson Welles, Gloria Swanson, and others for the cast. The project ultimately stalled for financial reasons. The film rights lapsed until 1982, when they were purchased by Italian filmmaker Dino DeLaurentiis. Al was die voor ongeveer 100% zeker ook überpretentieus geworden ![]() Misschien dat dit nog wat wordt: A new film based on the book was announced in 2008, to be directed by Peter Berg and produced by Paramount Pictures.[40][41][42] Producer Kevin Misher, who spent a year securing the rights from the Herbert estate, would be joined by Richard Rubinstein and John Harrison (of both Sci Fi Channel miniseries) as well as Sarah Aubrey and Mike Messina.[40] Variety reported that the producers were looking for a "faithful adaptation" of the novel, and "consider its theme of finite ecological resources particularly timely."[40] Science fiction author Kevin J. Anderson and Frank Herbert's son Brian Herbert, who have together written multiple Dune sequels and prequels since 1999, are attached to the project as technical advisors.[43] In October 2009, Berg dropped out of the project, later saying that it "for a variety of reasons wasn't the right thing" for him.[44] Subsequently, with a 175-page script draft by Joshua Zetumer, Paramount reportedly sought a new director who could do the film for under $175 million.[45] On January 4, 2010, Entertainment Weekly reported that director Pierre Morel was signed on to direct, with screenwriter Chase Palmer incorporating Morel's vision of the project into Zetumer's original draft.[46][47] In November 2010, Deadline.com reported that Morel had "stepped off" the project, though he would still be credited as an executive producer.[48] Paramount finally dropped plans for a remake in March 2011.[49] No dogs, no masters. ![]() |
|
heeft er iemand nog een tip voor mij?? ik zoek moderne Si-fi. recentelijk heb ik mij erg vermaakt met Moon, Pandorum, Sphere(niet echt sifi ik weet) en nog een vage duitse film over een vrachtschip met ingevroren mensen ( cryostate). Iemand? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Als je dat soort 'moderne' films gaaf vindt moet je gewoon even Solyaris kijken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-08-2011 19:39] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Slice? signature ![]() |
|
quote:Mooie film, maar wel heel lastig te volgen vind ik. ![]() |
|
quote: Ik heb het origineel nog nooit gezien, maar ik vind dat de "remake" of eigenlijk andere versie met George Clooney erg mooi is! http://www.imdb.com/title/tt0307479/ Sluit ook goed aan op het rijtje van Black Jew... en anders misschien Dark City of Gattaca? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Je bedoelt Splice ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Black Jew, Mr Nobody! Vond ik vet ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: Ik hou het al een tijdje in de gaten, helaas niet veel over te vinden tot nog toe. Heb de miniseries een hele tijd geleden maar aangeschaft, en dat is ook niet iets om over naar huis te schrijven. De boeken daarentegen zijn erg goed. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
ahhhhh, eigenlijk heerscht die lynch versie toch de pan uit. Jaren 80 soundtrack van toto, KVLT(!) special effects en onnavolgbaar voor de leek. Als je echter kijkt naar de goede punten: veel wordt geklaagd over MacLachlan z'n performance, maar ik vind het eigenlijk heel goed! (Misschien omdat ik TP veel later zag?). Sommige scenes zijn werkelijk bril-jant, zoals de guild navigator bij de keizer. De hele sfeer is koud, onwerkelijk, afstandelijk, karakters zijn bepaald niet sympathiek, dit is duidelijk geen Star Wars. Ik vind het boek juist zeer goed getroffen! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |